Hotel Zenith

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska, (Bułgaria)

Zenith zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Zenith wyróżnia się dogodnym położeniem tuż przy plaży, co jest szczególnie atrakcyjne dla osób chcących korzystać z uroków nadmorskiego wypoczynku. Goście często wspominają o pięknych widokach, które mogą uprzyjemnić pobyt. Jednakże, warto zwrócić uwagę na pewne niedogodności. W sezonie może brakować wystarczającej liczby leżaków przy basenie, co bywa problematyczne. Stan techniczny obiektu również budzi zastrzeżenia, a niektóre niedociągnięcia mogą wpływać na komfort pobytu. Łazienki, w tym ich wyposażenie i brak prywatności, były również przedmiotem uwag gości. Mimo tych mankamentów, hotel cieszy się uznaniem za swoją atmosferę oraz bliskość do plaży, co sprawia, że może być odpowiednią opcją dla osób planujących spędzać czas głównie na zwiedzaniu okolicy.

  • Nr 58 wśród 84 hoteli 4* w Słonecznym Brzegu
  • ok. 100m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 1h 50min.

Opis hotelu Zenith

Tylko kilka kroków od piaszczystej plaży leży hotel plażowy Zenith Hotel. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Miasto Nessebar jest oddalone o około 3 km (Burgas około 40 km, Varna około 90 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 2 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 200 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 50 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 2 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino i teatr (ok. 40 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Aqua Park (ok. 2 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 300 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 27 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 100 km.
Wyposażenie :
Ten 10-piętrowy hotel, odnowiony w 2024 roku, oddaje do dyspozycji gości 281 pokoi. Obiekt posiada recepcję lobby z barem, 3 windy, klimatyzację, salon fryzjerski, sklep, parking (płatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do września).
Wyżywienie:
Śniadanie  w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Woda, przekąski oraz koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe, piwo, wino, lokalne alkohole, nocne przekąski oraz bezpłatny dostęp do Internetu. Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 300 m od hotelu), rzutki (za opłatą) i bilard (za opłatą). W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 3 - 12 lat).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, rosyjsku i po bułgarsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Standard JuniorSuite 
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko, dodatkowe rozkładane łóżko, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję kablową i telewizor z płaskim ekranem oraz klimatyzację z centralnym sterowaniem (od maja do września). Łazienka z prysznicem. Powierzchnia: ok. 40 m.
Standard Pokój
Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe rozkładane łóżko, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję kablową i telewizor z płaskim ekranem oraz klimatyzację z centralnym sterowaniem (od maja do września). Łazienka z prysznicem. Powierzchnia: ok. 25 m.

Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Świadczenia w cenie

Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu. W Bułgarii wysoki sezon obejmuje zazwyczaj miesiące lipiec - sierpień - przed i po wysokim sezonie hotele ograniczają ofertę dostępnych atrakcji, barów, animacji.

Hotel znany jest również jako

  • Fiesta Beach
  • Hotel Fiesta M
  • Fiesta M
  • Marlin Beach
  • Marlin Beach Hotel
  • Zenith
  • Zenith Hotel

Szczególnie polecany dla

  • osób szukających spokoju (100%)
  • rodzin z dziećmi (100%)
  • osób niewymagających (100%)
  • osób oszczędnych (100%)

Udogodnienia

  • Basen odkryty
  • Sport

Dane GPS

N 42º 42' 29.5704"
E 27º 43' 39.2556"

Opinie o hotelu Zenith

Aktualna średnia ocena

podsumowując 638 opinii z różnych źródeł
3.7 / 6
Przeciętny
56% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
184 opinie
5.0
0 opinii
4.0
182 opinie
3.0
118 opinii
2.0
78 opinii
1.0
76 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Plaża
  • Jedzenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Zenith

Opinie o hotelu i otoczeniu

Zenith położony jest w spokojnej okolicy, na końcu promenady, co zapewnia ciszę oraz bliskość plaży. Hotel wyróżnia się nowoczesnym i eleganckim wyglądem, a z okien rozciągają się malownicze widoki na morze. Czystość i porządek są na dobrym poziomie, a personel dba o regularne sprzątanie wspólnych przestrzeni. Choć niektóre elementy techniczne wymagają dopracowania, ogólny stan obiektu jest zadowalający. Dodatkowym atutem jest bliskość lokalnych atrakcji oraz łatwy dostęp do sklepów i restauracji.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są przestronne i nowoczesne, oferując komfortowe łóżka oraz nowoczesne wyposażenie. Goście mogą podziwiać piękne widoki z balkonów, a regularne sprzątanie zapewnia czystość i świeżość. Niektóre łazienki mogą być mniej praktyczne, co może wpłynąć na komfort pobytu. Dodatkowo, zdarzały się problemy z dostępnością ciepłej wody. Pomimo tych niedogodności, pokoje wyróżniają się nowoczesnym designem i funkcjonalnością, co może spełnić oczekiwania wielu gości.

Opinie o gastronomii

Zenith oferuje szeroki wybór kulinarny, który zadowala wielu gości, choć niektórzy wskazują na potrzebę poprawy temperatury serwowanych potraw. Restauracja proponuje różnorodne dania, w tym lokalne specjały, a także desery i sałatki. Goście mają dostęp do napojów przez cały dzień, a alkohole serwowane są przez uprzejmych barmanów. Hotel oferuje również przekąski, choć ich wybór mógłby być bardziej urozmaicony. Pomimo pewnych niedociągnięć, takich jak kolejki w restauracji, ogólne wrażenia kulinarne są pozytywne.

Opinie o basenie

Hotelowy basen, choć niewielki i dobrze utrzymany, bywa zatłoczony z powodu ograniczonej liczby leżaków. Woda w basenie jest chłodna, a rezerwowanie leżaków ręcznikami przez cały dzień może być uciążliwe dla innych gości. Brakuje również wystarczającej liczby miejsc do siedzenia wokół basenu. Basen nie jest podgrzewany, co może być istotne dla osób preferujących cieplejszą wodę. Mimo tych niedogodności, jego lokalizacja blisko plaży stanowi dodatkowy atut dla osób ceniących bliskość morza.

Opinie o plaży

Zenith znajduje się w doskonałej lokalizacji, tuż przy pięknej, piaszczystej plaży, co sprawia, że jest idealnym miejscem dla miłośników morskich i słonecznych kąpieli. Goście doceniają bliskość plaży, która umożliwia szybki dostęp do morza. Plaża jest czysta i spokojna, a dla wygody gości dostępne są leżaki za dodatkową opłatą. W pobliżu znajduje się bar, gdzie można odpocząć przy drinku. Dla aktywnych dostępne są różnorodne atrakcje w okolicy, co pozwala na urozmaicony wypoczynek.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Zenith oferuje różnorodne udogodnienia dla dzieci, które mogą zainteresować rodziny planujące wakacje. Codziennie działa klub dla dzieci, gdzie najmłodsi mogą uczestniczyć w zajęciach rękodzielniczych i zabawach. Hotel zapewnia również słoiczki z jedzeniem dla niemowląt oraz dezynfekowane krzesełka do karmienia, co stanowi wygodę dla rodziców. Animatorki dbają o przyjazną atmosferę, dzięki czemu dzieci czują się komfortowo. Niektóre opinie wskazują jednak na ograniczoną liczbę leżaków przy basenie, co może utrudniać korzystanie z tej atrakcji. Lokalizacja przy plaży oraz życzliwa obsługa to dodatkowe zalety tego miejsca.

Opinie o rozrywce i sport

Zenith zapewnia bogaty program animacji dla dzieci i dorosłych, oferując dni tematyczne oraz wieczorne przyjęcia. Dorośli mogą korzystać z aktywności takich jak piłka wodna czy rzutki. Choć niektórzy goście zwracali uwagę na głośną muzykę przy basenie, animacje są ogólnie dobrze oceniane. Obiekt posiada również siłownię, która nie zawsze była dostępna, ale stanowi dodatkową opcję dla osób dbających o formę. Bliskość plaży daje dodatkowe możliwości rekreacji na świeżym powietrzu.

Opinie o położeniu i okolicy

Zenith znajduje się w malowniczym Słonecznym Brzegu, tuż przy plaży, co czyni go doskonałym miejscem dla miłośników morskiego wypoczynku. W okolicy można odwiedzić urokliwe miasteczko Nesebyr, idealne na wycieczki. Promenada prowadząca do Nesebyru i Świętego Własu oferuje liczne restauracje i knajpy z lokalnymi specjałami. W pobliżu hotelu dostępne są także rozrywki, takie jak sporty wodne i animacje dla dzieci. Bliskość centrum Słonecznego Brzegu umożliwia łatwy dostęp do sklepów, restauracji oraz komunikacji miejskiej, co ułatwia zwiedzanie okolicy.

Ocena klientów
Holiday Check
3.7 / 6
Przeciętny
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie3.0
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.1
Gastronomia3.5
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia3.8
Holiday Check

(6 opinii)

Thumb up Holiday Check
67%
4.8 /6

Hotel

4.6

Pokój

5.0

Serwis

4.6

Położenie

4.9

Gastronomia

4.4

Sport i rozrywka

4.5
Opinie użytkowników
Adam
sierpień 2019
3.7 / 6
Zalety
Przyjemna plaża
Wady
Mało urozmaicone jedzenie
Hotel
Bardzo przecięty hotel o zdecydowanie zawyżonym standardzie. Obsługa miła, ale całość usług na słabym poziomie.
Pokoje
Pokój niezły i zadbany. Miał ciekawy widok na morze, a klimatyzacja spisywała się bardzo dobrze. Jedynie z łazienki dochodził niemiły zapach
Gastronomia
Wyżywienie było po prostu do zjedzenia, ale niema co tam liczyć na wyszukane smaki, ani zbyt duże urozmaicenie.
Infrastruktura
Plaża dość niedaleko i była nawet ładna i spokojna.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 3-6 dni

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Zenith

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Zenith ?

Czy hotel Zenith jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Zenith według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Zenith ?

Czy Hotel Zenith jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Zenith ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "John Paul II International Airport Krakow-Balice" a "Burgas Airport" ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Zenith ?

Czy hotel Zenith posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Zenith

Jaka jest pogoda w Słonecznym Brzegu?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
8
11
15
19
25
28
28
24
18
14
9
średnia temp. w nocy
2
3
5
8
13
18
21
21
18
13
9
5
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
24
23
22
26
28
27
26
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
6
8
8
5
3
3
5
4
6
średnie opady (mm)
65.01
49.6
44.7
48.21
56.29
58.44
40.37
15.51
37.23
71.1
51.45
70.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie