Hotel Arena Mar

Złote Piaski, Riwiera Bułgarska, (Bułgaria)

Arena Mar zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Arena Mar przyciąga gości swoją dogodną lokalizacją, zaledwie kilka kroków od plaży, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla osób pragnących korzystać z uroków nadmorskiego wypoczynku. Obiekt oferuje również strefę spa, która pozwala na relaks i odprężenie po dniu spędzonym na plaży. Warto jednak zwrócić uwagę na opinie niektórych gości, którzy wskazują na pewne niedogodności związane z utrzymaniem obiektu. Zgłaszane są uwagi dotyczące stanu technicznego oraz czystości, a także łazienek, które mogą nie spełniać oczekiwań. Pomimo tych uwag, Arena Mar pozostaje interesującą propozycją dla osób poszukujących bliskości plaży i możliwości wypoczynku w strefie spa.

  • Nr 28 wśród 52 hoteli 4* w Złotych Piaskach
  • ok. 250m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 140 min.

Opis hotelu Arena Mar

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - arena mar hotel:

Hotel Arena Mar położony jest ok. 500 m od Golden Beach, piaszczystej plaży. Sklepy, restauracje i bary oddalone są od obiektu o około 700 metrów. Najbliższe miasto to Warna. Lotnisko w Warnie (VAR) oddalone jest o około 25 km.

Wyposażenie:

Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Wyłożone wykładziną pokoje wyposażone są w łóżko typu queen size oraz sofę. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Dostępne są również } oraz za dodatkową opłatą minibarek. W pokojach do użytku gości jest lodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia opcji all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na indywidualne życzenie oferujemy potrawy wegetariańskie. Polecamy również przekąski. Show-cooking to pokaz kunsztu wyśmienitych kucharzy i wyborne potrawy w mistrzowskim wydaniu. W karcie znajdują się napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek przygotowaliśmy bogaty program zajęć również wewnątrz obiektu. Dostępne są studio fitness, tenis stołowy, bilard i dart. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka i zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, dyskoteka, miniklub, minidisco i kasyno.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, Diners Club i MasterCard.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg.
+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Hotel znany jest również jako

  • Smartline Arena Mar
  • Arena Del Mar
  • Arena Mar [Dawny Smartline Arena Mar]
  • Arena Mar (Autokarem, 10 Dni)
  • Arena Mar (Autokarem, 12 Dni)
  • Arena Mar (Majówka, Autokarem, 9 Dni)
  • Hotel Arena Mar (Pkt)
  • Arena Mar
  • Hotel Arena Mar *** - Złote Piaski

Szczególnie polecany dla

  • osób szukających spokoju (67%)
  • wymagających klientów (33%)

Udogodnienia

  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Spa

Dane GPS

N 43º 17' 14.0168"
E 28º 2' 14.7718"

Opinie o hotelu Arena Mar

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1009 opinii z różnych źródeł
4.1 / 6
Dobry
65% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
360 opinii
5.0
116 opinii
4.0
177 opinii
3.0
127 opinii
2.0
112 opinii
1.0
117 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Arena Mar

Opinie o hotelu i otoczeniu

Arena Mar to obiekt położony w dogodnym miejscu, niedaleko plaży, co czyni go atrakcyjnym dla osób lubiących nadmorskie widoki. Pokoje z balkonami oferują możliwość podziwiania Morza Czarnego, a części wspólne, takie jak lobby czy tarasy, są dobrze utrzymane. Hotel otoczony jest ogrodem, który stanowi przyjemne miejsce na odpoczynek. Dzięki lokalizacji, obiekt jest również świetną bazą wypadową do zwiedzania okolicy i korzystania z lokalnych atrakcji.

Opinie o pokoju

Pokoje w Arena Mar są przestronne i dobrze wyposażone, jednak wiele opinii wskazuje na problemy z czystością, takie jak plamy na dywanach, brudne zasłony czy pleśń w łazienkach. Łazienki wymagają uwagi, a goście często zgłaszają problemy z zapachem ścieków, zardzewiałymi kranami czy niedziałającymi prysznicami. Choć niektóre pokoje oferują ładne widoki i nowoczesne wyposażenie, ogólna konserwacja i higiena pozostawiają wiele do życzenia. Codzienne sprzątanie nie zawsze obejmuje regularną wymianę pościeli i ręczników, co jest podkreślane w opiniach.

Opinie o gastronomii

Arena Mar oferuje szeroki wybór dań serwowanych w formie bufetu, który jest regularnie uzupełniany. Opinie gości są podzielone – niektórzy chwalą smak i różnorodność potraw, inni zwracają uwagę na problemy z temperaturą jedzenia lub przyprawieniem. Dostępne są również napoje, choć serwowanie ich w plastikowych kubkach spotyka się z mieszanymi reakcjami. Dodatkowo, w ciągu dnia można skorzystać z przekąsek, co stanowi urozmaicenie oferty gastronomicznej.

Opinie o basenie

Basen w Arena Mar oferuje różnorodne możliwości relaksu, w tym kryty basen z ciepłą wodą oraz odkryty basen z leżakami. Goście często chwalą komfortową temperaturę wody w krytym basenie. Dodatkowo, dostępne są dwa jacuzzi, które dodają odrobiny luksusu. Niektóre opinie wskazują na potrzebę większej dbałości o czystość, co może wpływać na ogólne wrażenie. Mimo to, basen pozostaje jednym z popularniejszych miejsc w hotelu, idealnym do odpoczynku.

Opinie o plaży

Hotel znajduje się w dogodnym miejscu, zaledwie kilka minut spacerem od plaży. Dostęp do plaży może wymagać pokonania schodów, co warto uwzględnić przy planowaniu pobytu. W pobliżu plaży znajdują się bary i restauracje, które oferują możliwość relaksu i spróbowania lokalnych specjałów. Większość gości docenia bliskość plaży i jej łatwą dostępność, co czyni ją atrakcyjnym miejscem dla osób pragnących spędzić czas nad morzem.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Arena Mar zapewnia dzieciom brodziki, które sprzyjają zabawie i relaksowi. Choć w niektórych opiniach pojawiają się uwagi o braku programów animacyjnych dla najmłodszych, przestronne pokoje oferują wygodę dla rodzin. Lokalizacja hotelu umożliwia łatwe odkrywanie pobliskich atrakcji, co może być interesujące dla rodzin z dziećmi. Pomimo pewnych niedociągnięć w udogodnieniach dla najmłodszych, Arena Mar może być odpowiednim wyborem dla rodzin szukających wypoczynku nad morzem.

Opinie o rozrywce i sport

Hotel oferuje różnorodne formy rozrywki, które mogą zainteresować osoby szukające aktywności. Na terenie obiektu znajduje się basen z barem, co sprzyja relaksowi i integracji. Animatorzy organizują zajęcia, takie jak quizy czy pokazy taneczne, które urozmaicają pobyt. Dla osób preferujących aktywność fizyczną dostępna jest sala fitness, choć jej stan może nie spełniać oczekiwań wszystkich gości. Brak intensywnych animacji może być zaletą dla tych, którzy cenią spokój.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel położony jest w dogodnym miejscu, umożliwiającym łatwy dostęp do plaży oraz centrum Złotych Piasków. Okolica sprzyja spacerom, a w pobliżu znajdują się sklepy, kluby nocne i stragany, które mogą urozmaicić czas spędzony poza hotelem. Dla osób chcących zwiedzać, warto rozważyć wycieczkę do pobliskiej Warny, choć dojście do przystanku autobusowego wymaga dłuższego spaceru. Złote Piaski oferują połączenie relaksu na plaży z bogatym życiem nocnym, co czyni je atrakcyjnym miejscem dla turystów.

Ocena klientów
Holiday Check
5.2 / 6
Bardzo dobry
75% osób poleca
(4 opinie)
Hotel i otoczenie5.0
Pokoje5.4
Położenie i okolica5.2
Gastronomia5.5
infrastruktura5.0
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(226 opinii)

Thumb up Holiday Check
60%
3.8 /6

Hotel

3.8

Pokój

3.7

Serwis

3.5

Położenie

4.4

Gastronomia

3.5

Sport i rozrywka

2.9
Opinie użytkowników
Basia
wrzesień 2018
5.6 / 6
Uzasadnienie
Zadbany hotel z bardzo dobrą obsługą. Pokój czysty i bardzo ładnie urządzony. Posiłki bardzo dobre. Położony w świetnej lokalizacji.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Olaf
wrzesień 2018
6.0 / 6
Uzasadnienie
Miejsce, do którego zdecydowanie chcemy wrócić. Cudowny hotel ze smacznym wyżywieniem. Bardzo dobry personel. Wróciliśmy bardzo zadowoleni.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Jerzy
wrzesień 2018
6.0 / 6
Uzasadnienie
Zdecydowanie polecam ten hotel. Wyżywienie było smaczne, a lobby bar fajny. Pobyt był bardzo udany.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Bożena
lipiec 2017
3.1 / 6
Hotel
Hotel ulokowany w bardzo rozrywkowej dzielnicy Wokoło liczne luby i sex shopy. Całymi nocami słychać odgłosy zabaw i hałasy. Basen bez odpowiedniej ilości leżaków i pod rana trzeba było rezerwować. Często po nocnej zabawie całość wyposażenia pływała w wodzie. Nikt nie przejmuje się wiekiem i alkohol jest podawany nawet dzieciakom.
Pokoje
Pokój z widokiem na kluby nocne. Czasami woda nam nie spływała w łazience.
Gastronomia
Posiłki podawano w zadbanej i czystej restauracji. Wszystko świeże, smaczne i bardzo różnorodne.
Położenie
Hotel ulokowany w dzielnicy rozrywek. Miejsce dla poszukujących zabawy.
Ogólne wrażenia
Personel mało sympatyczny, i często zdarzało się, że byliśmy ignorowani. Do tego słaba znajomość języków.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Arena Mar

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Arena Mar ?

Czy hotel Arena Mar jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Arena Mar według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Arena Mar ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Arena Mar ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Katowice International Airport" a "Varna Airport" ?

Czy hotel Arena Mar posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Arena Mar

Jaka jest pogoda w Złotych Piaskach?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
6
8
11
15
20
25
28
29
24
18
13
8
średnia temp. w nocy
1
2
4
8
12
17
20
20
17
12
8
3
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
25
22
22
25
28
27
26
27
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
5
9
8
6
3
3
5
3
6
średnie opady (mm)
54.91
40.24
38.94
39.1
56.71
70.71
47.01
19.5
41.06
65.16
47.63
56.65
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie