Hotel Captain's Inn

Hurghada, (Egipt)

Captain's Inn zdaniem specjalistów Urlop.pl

Captain's Inn to idealne miejsce na relaksujący wypoczynek, wyróżniające się wyjątkową atmosferą i wysokim standardem obsługi. Personel jest przyjazny i pomocny, dzięki czemu goście mogą czuć się komfortowo. Śniadania serwowane w hotelu są różnorodne i smaczne, umilając każdy poranek. Lokalizacja w sercu mariny zapewnia piękne widoki oraz łatwy dostęp do pobliskich atrakcji i restauracji. Obiekt jest również bardzo czysty, co znacząco wpływa na komfort pobytu. Captain's Inn łączy wygodę, doskonałą kuchnię i gościnność, stanowiąc świetny wybór dla osób pragnących spędzić niezapomniane chwile w El Gounie.

  • Nr 4 wśród 30 hoteli 3* w Hurghadzie
  • ok. 350m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 4h 60min.

Opis hotelu Captain's Inn

Opis obiektu

Opis ogólny:Hotel miejski Captain's Inn Hotel znajduje się około 300 m od piaszczystej/żwirowej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. Miasto Downtown El Gouna jest oddalone o około 2 km (Downtown Hurghada około 20 km, Cairo City około 450 km). Trzeba pokonać około 1 km, aby dotrzeć do supermarketu bądź pozostałych sklepów. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 1 km. Z obiektu można wygodnie dotrzeć do pobliskiej dyskoteki. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantuje kino (ok. 1 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Senzo Mall (ok. 40 km) oraz New Marina Hurghada (ok. 30 km). Postój taksówek (ok. 2 km) i przystanek autobusowy (ok. 2 km) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 1 km szpital. Lotnisko (HRG) położone jest ok. 40 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (RMF) jest oddalone o ok. 250 km.Wyposażenie :Ten 2-piętrowy hotel, odnowiony w 2019 roku, oddaje do dyspozycji gości 48 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (bezpłatny), salon fryzjerski, sklep, parking (bezpłatny) oraz system kontroli dostępu. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna (00:00 - 00:00) są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą.Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:30) w formie bufetu.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 1 km od hotelu), piłka nożna i koszykówka. W odległości ok. 200 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 1 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Oferty wellness: saunę i masaże za opłatą.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Dostępne opcje płatnicze: Diners Club, Eurocard/MasterCard, American Express oraz Visa.Double Standard Pokój:Pokoje wyposażone są w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, terakotę, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), minibar (za opłatą) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (od stycznia do grudnia). Łazienka z prysznicem. Powierzchnia ok 18 m.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Przepisy celne

* Na jakim dokumencie podróży można przekroczyć granicę?
* Paszport TAK
* Paszport tymczasowy TAK
* Dowód osobisty NIE
Władze Egiptu mogą odmówić prawa wjazdu jeśli paszport jest uszkodzony lub nie zawiera wszystkich stron.
Dla obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę wynoszą ok. 29 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.
UWAGA!
Zgodnie z ustawą nr 216 z 2017 r. import/przewóz dronów na teren Egiptu jest surowo zabroniony, chyba że uzyskano pozwolenie od właściwego organu, którym jest Ministerstwo Obrony. Jeśli którykolwiek pasażer przybędzie z dronem, będzie musiał zgłosić się do organów celnych na lotnisku, gdzie zostaną podjęte odpowiednie środki prawne.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Bagaż niestandardowy

UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.

Rodzaj oferty

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Świadczenia - opieka rezydenta/bagaż

CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 20 kg w przypadku przelotów liniami Corendon
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta RMF/SSH
- opieka anglojęzycznego rezydenta HRG
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-standardowej opieki rezydenta polskiego rezydenta; na miejscu Klienci otrzymują namiary do przedstawiciela kontrahenta, z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy lub jak w Ważnych ifnormacjach wysyłanych wraz z dokumentami podróży.

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów, godziny funkcjonowania barów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Hotel znany jest również jako

  • Captain's Inn Hotel
  • Captain's Inn El Gouna
  • Captains Inn El Gouna
  • Captains Inn

Dane GPS

N 27º 24' 30.9528"
E 33º 40' 26.8788"

Opinie o hotelu Captain's Inn

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1877 opinii z różnych źródeł
5.4 / 6
Znakomity
95% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
1266 opinii
5.0
249 opinii
4.0
261 opinii
3.0
67 opinii
2.0
20 opinii
1.0
14 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Captain's Inn

Opinie o hotelu i otoczeniu

Captain's Inn to kameralny hotel usytuowany w sercu mariny Abu Tig, oferujący niezrównane widoki na przystań. Lokalizacja zapewnia łatwy dostęp do licznych restauracji, barów i plaż, które znajdują się w pobliżu. Otoczenie hotelu, w tym ogród z palmami, tworzy przyjemną atmosferę do relaksu. Części wspólne są starannie utrzymane, a panująca atmosfera sprzyja spokojnemu wypoczynkowi, mimo bliskości tętniącego życiem centrum mariny.

Opinie o pokoju

Pokoje w Captain's Inn są przestronne, czyste i oferują piękne widoki na marinę. Goście doceniają wygodne łóżka oraz codzienną dbałość o porządek. Choć niektóre pokoje są bardziej przytulne, wyposażenie spełnia wszystkie podstawowe potrzeby. Łazienki są funkcjonalne, choć niektórzy goście sugerują drobne ulepszenia. Ogólnie rzecz biorąc, pokoje zapewniają komfortowy i relaksujący pobyt w malowniczej okolicy.

Opinie o gastronomii

Goście Captain's Inn mogą delektować się różnorodnymi potrawami, zaczynając od bogatego i zróżnicowanego śniadania. Możliwość spożywania posiłków na świeżym powietrzu z widokiem na marinę dodaje wyjątkowego charakteru każdemu porankowi. Restauracja Steakhouse, będąca częścią hotelu, cieszy się uznaniem za wysoką jakość serwowanych dań. Przyjazny i pomocny personel dba o to, by każdy posiłek był przyjemnym doświadczeniem.

Opinie o basenie

Baseny dostępne dla gości oferują przestrzeń do relaksu i rozrywki. Możliwość korzystania z basenów w innych hotelach dodatkowo zwiększa wachlarz wodnych atrakcji. Obiekty są przestronne i utrzymane w doskonałym stanie, zapewniając komfortowy wypoczynek. To świetna opcja dla osób szukających odprężenia i zabawy w wodzie.

Opinie o plaży

Hotel Captain's Inn znajduje się w dogodnej odległości od plaży, do której można dotrzeć w zaledwie kilka minut spacerem. Goście mają możliwość relaksu na plaży oraz korzystania z udogodnień pobliskiego klubu plażowego Marina. Lokalizacja przy marinie oferuje nie tylko malownicze widoki, ale także łatwy dostęp do plaż i innych atrakcji. Plaża jest zadbana i czysta, stanowiąc doskonałe miejsce na wypoczynek nad morzem.

Opinie o położeniu i okolicy

Captain's Inn to doskonała baza dla osób chcących odkrywać uroki El Gouny. Położenie w samym sercu Abu Tig Marina umożliwia łatwy dostęp do licznych atrakcji, takich jak restauracje, bary i sklepy. Lokalizacja sprzyja spacerom oraz pozwala na szybkie dotarcie do plaży i innych miejsc rekreacyjnych. Dzięki dogodnym połączeniom komunikacyjnym, goście mogą również w krótkim czasie dotrzeć do centrum miasta, co czyni hotel idealnym wyborem dla osób pragnących poznać region.

Holiday Check

(167 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
5.2 /6

Hotel

5.2

Pokój

5.2

Serwis

5.8

Położenie

5.9

Gastronomia

5.9

Sport i rozrywka

5.8

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Captain's Inn

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Captain's Inn ?

Czy hotel Captain's Inn jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Captain's Inn według Urlop.pl ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Captain's Inn ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Katowice International Airport" a "Hurghada International Airport" ?

Lokalizacja hotelu Captain's Inn

Jaka jest pogoda w Hurghadzie?

Sezon (maj–wrzesień): W Hurghadzie czeka na Ciebie prawdziwie słoneczne lato z temperaturami dochodzącymi do 35–40°C. To idealna pogoda na relaks na hotelowej plaży, kąpiele w ciepłym Morzu Czerwonym i korzystanie z basenów. Wysoka temperatura sprzyja wycieczkom morskimi katamaranami czy nurkowaniu na rafach koralowych – woda jest krystalicznie czysta i przyjemnie ciepła. Spakuj lekkie ubrania, strój kąpielowy i krem z filtrem – będą Twoimi najlepszymi sprzymierzeńcami! Wybierając ten hotel w sezonie, docenisz jego bezpośredni dostęp do plaży i klimatyzowane wnętrza, które zapewnią Ci komfort w upalne dni.


Po sezonie (październik–kwiecień): Temperatury w Hurghadzie spadają do przyjemnych 25–28°C w ciągu dnia, co tworzy idealne warunki na zwiedzanie, np. wyprawy do Luksoru lub pustynne safari jeepem. Wieczory bywają chłodniejsze – około 15–18°C – dlatego warto spakować cienką kurtkę lub sweter. To świetny czas na aktywności, które wymagają mniejszego wysiłku w upale, jak spacer po mieście czy wycieczki quadami po pustyni. Decydując się na ten hotel po sezonie, możesz w pełni cieszyć się atrakcjami na świeżym powietrzu przy umiarkowanych temperaturach oraz spokojniejszą atmosferą w obiekcie.

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
20
21
24
27
31
33
34
35
33
29
25
22
średnia temp. w nocy
14
15
17
20
24
26
28
28
26
23
20
16
śr. ilość dni słonecznych
31
28
31
30
31
30
31
31
30
31
30
31
śr. ilość dni deszczowych
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
średnie opady (mm)
1.46
0.54
2.2
0.27
0.37
0.01
0.02
0.02
0.14
1.36
0.19
2.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie