Hotel Glavas Inn

Gerakini, Sithonia, Chalkidiki, (Grecja)

Glavas Inn zdaniem specjalistów Urlop.pl

Glavas Inn to urokliwy hotel, który wyróżnia się przyjazną atmosferą. Obiekt jest utrzymany w wysokim standardzie czystości, a pokoje są regularnie sprzątane, co zapewnia komfortowy pobyt. Goście doceniają również smaczne i różnorodne jedzenie, w tym lokalne specjały. Hotel oferuje także piękne widoki na okolicę, które umilają czas spędzony na miejscu. Warto jednak wspomnieć, że łazienki w pokojach mogą być stosunkowo niewielkie, co może wpłynąć na wygodę ich użytkowania. Mimo tego Glavas Inn to świetny wybór dla osób poszukujących relaksu w spokojnym otoczeniu, z malowniczymi krajobrazami i troskliwą obsługą. To doskonałe miejsce na wakacje, gdzie można cieszyć się zarówno słońcem, jak i lokalnymi smakami.

  • Nr 29 wśród 65 w kategorii najlepszy hotel na Sithonii
  • ok. 150m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 50 min.
  • Długość lotu 2h 00min.

Opis hotelu Glavas Inn

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - glavas inn hotel:

Ten przyjemny hotel położony jest przy drodze, na skarpie. Przepiękna plaża piaskowo / kamienista znajduje się około 150 m dalej. Droga do plaży prowadzi przez tunel i schody na plażę. W odległości o około 2 km znaleźć można sklepy oraz lokale rozrywkowe. Najbliższe miasto to Psakoudia oddalone o około 1,5 km. Lotnisko w Salonikach (SKG) oddalone jest o około 65 km.

Adres - glavas inn hotel:

Trikorfo, Gerakini, Halkidiki (Chalkidiki)
Tel: +30 23710 51708 , + 30 6979 371468 ,  Web: https://glavasinn.gr/en/ 

Wyposażenie:

Goście mogą rozgościć się w jednym z 70 przytulnych pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Do dyspozycji gości jest sejf. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W sklepie z pamiątkami nabyć można drobiazgi upamiętniające pobyt. W obrębie kurortu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie ośrodka wczasowego znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, transfer hotelowy, pobudka na życzenie i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). Dostępna jest powierzchnia biznesowa z faks i fotokopiarka.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne, kuchnię i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Większość kwater zwrócona jest bokiem do morza. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko typu queen size. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Dla dzieci dostępne są bezpłatnie łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, budzik i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Kompleks oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

All inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 11:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. W czasie wolnym poza rowerem / rowerem górskim zapraszamy również do skorzystania z salonu piękności i zabiegów masażu (za dodatkową opłatą). Wieczorne chwile mile upłyną przy akompaniamencie muzyki na żywo.

Karty kredytowe:

W kurorcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Podatek turystyczno klimatyczny (tourism climate tax):

Od dnia 01.01.2024 w Grecji obowiązuje nowy podatek turystyczny. Podatek jest płatny bezpośrednio przez Klientów przy zakwaterowaniu lub wykwaterowaniu, płatność w Euro. Opłata jest pobierana za pokój (sypialnie), za noc i jest uzależniona od standardu hotelu:
***Od marca do października:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 2 Euro
3 gwiazdki: 5 Euro
4 gwiazdki: 10 Euro
5 gwiazdek: 15 Euro
***Od listopada do lutego:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 1,50 Euro
3 gwiazdki: 1,50 Euro
4 gwiazdki: 3 Euro
5 gwiazdek: 4 Euro

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Ekrany ochronne
Dozownik z dezynfekcją
Obowiązek noszenia masek
Wzmożone działania dotyczące czystości
Ankieta odnośnie stanu zdrowia
Kontrole zdrowia wśród personelu
Trening higieny dla personelu
Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej
Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
Szkolenie w zakresie higieny rąk dla personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Wyżywienie
Ograniczona oferta bufetowa
Opcja na wynos: Przekąski
Pokoje
Bezdotykowy room service
Zwiększona intensywność sprzątania pokoi
Usunięcie często dotykanych przedmiotów
Usługi
Bezdotykowy check-in/-out
Maski ochronne dla gości (Za opłatą)
Płatności bezdotykowe
Dezynfekcja plastikowych kart magnetycznych
Usunięcie z obszarów publicznych często dotykanych przedmiotów
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Hotel znany jest również jako

  • Glavas Inn Hotel

Dane GPS

N 40º 15' 46.0027"
E 23º 28' 21.7987"

Opinie o hotelu Glavas Inn

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1065 opinii z różnych źródeł
4.8 / 6
Dobry
83% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
542 opinie
5.0
133 opinie
4.0
204 opinie
3.0
88 opinii
2.0
39 opinii
1.0
59 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Glavas Inn

Opinie o hotelu i otoczeniu

Glavas Inn to urokliwy obiekt położony na wzgórzu, z którego roztaczają się piękne widoki na morze i okoliczne krajobrazy. Hotel otacza zadbany ogród, który tworzy spokojną atmosferę sprzyjającą relaksowi. Czystość i porządek są na wysokim poziomie, a nowoczesna architektura obiektu dodaje mu charakteru. To idealne miejsce dla osób szukających ciszy i wytchnienia z dala od miejskiego zgiełku.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są przestronne, nowoczesne i dobrze wyposażone, co zapewnia komfortowy pobyt. Wiele z nich oferuje widok na morze, co zwiększa ich atrakcyjność. Klimatyzacja działa sprawnie, a czystość utrzymywana jest na wysokim poziomie dzięki codziennemu sprzątaniu i wymianie ręczników. Łazienki, choć niektóre są niewielkie, są funkcjonalne i schludne, co gwarantuje wygodę podczas pobytu.

Opinie o gastronomii

Hotel serwuje różnorodne dania kuchni greckiej, które zadowolą zarówno miłośników mięs, jak i wegetarian. W ramach oferty all-inclusive dostępne są napoje, takie jak piwo, wino i ouzo, natomiast niektóre napoje, jak koktajle, są dodatkowo płatne. Restauracja z widokiem na morze tworzy przyjemną atmosferę podczas posiłków. Obsługa jest uprzejma i pomocna, co pozytywnie wpływa na wrażenia z pobytu.

Opinie o basenie

Basen w hotelu jest zadbany, czysty i oferuje wystarczającą ilość leżaków oraz krzeseł dla gości. Otoczony zielenią, zapewnia spokojną atmosferę, a dodatkowo dostępne jest jacuzzi na świeżym powietrzu, idealne dla osób szukających odprężenia. Bar przy basenie serwuje napoje, a obsługa dba o komfort gości. To miejsce sprzyja relaksowi zarówno dla dorosłych, jak i dzieci, oferując przyjemne warunki do wypoczynku w słoneczne dni.

Opinie o plaży

Hotel znajduje się w malowniczej okolicy, zaledwie kilka minut spacerem od piaszczystej plaży. Goście mają dostęp do prywatnej ścieżki prowadzącej na plażę, gdzie można wynająć leżaki i parasole. Plaża jest czysta, z łagodnym zejściem do wody, co sprawia, że jest odpowiednia dla rodzin. Na miejscu dostępny jest również bar, oferujący napoje, które można spożywać, relaksując się nad morzem. Spacer na plażę może być nieco wymagający ze względu na strome podejście, jednak piękne widoki rekompensują ten wysiłek.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Glavas Inn to miejsce przyjazne rodzinom z dziećmi, oferujące m.in. mały basen dla najmłodszych. Warto jednak zauważyć, że basen nie jest osłonięty przed słońcem, co może być istotne dla rodziców dbających o bezpieczeństwo swoich pociech. Dzieci mogą również cieszyć się obecnością przyjaznego psa należącego do rodziny właścicieli. Brak wieczornych atrakcji i parków dla dzieci może jednak stanowić ograniczenie dla rodzin poszukujących bardziej rozbudowanej oferty rozrywkowej.

Opinie o rozrywce i sport

Hotel zapewnia spokojną atmosferę z różnorodnymi możliwościami spędzania czasu na świeżym powietrzu. Do dyspozycji gości jest duży, zadbany basen, idealny na upalne dni. Miłośnicy aktywności mogą skorzystać z wypożyczalni rowerów, umożliwiającej zwiedzanie okolicy. Organizowane są także zajęcia jogi w malowniczym otoczeniu, które sprzyjają relaksowi i regeneracji. Dla osób preferujących ciszę i spokój, hotel oferuje miejsca do wypoczynku zarówno przy basenie, jak i na plaży.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel położony jest w malowniczej miejscowości Gerakini, oferując widoki na Zatokę Toroneos. Lokalizacja na wzgórzu zapewnia spokój, choć może być wyzwaniem dla niektórych gości. W okolicy można wypożyczyć rowery lub samochód, co pozwala na odkrywanie uroków regionu, takich jak rejsy z pobliskiego portu czy wycieczki do miejsc takich jak Nikiti, Afytos i Neos Marmaras. Hotel organizuje również transfery do pobliskiej wioski Polygyros, co daje możliwość poznania lokalnej kultury i kuchni.

Holiday Check

(224 opinii)

Thumb up Holiday Check
98%
5.1 /6

Hotel

5.1

Pokój

4.7

Serwis

5.5

Położenie

4.7

Gastronomia

5.0

Sport i rozrywka

3.4

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Glavas Inn

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Glavas Inn ?

Czy hotel Glavas Inn jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Glavas Inn według Urlop.pl ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Glavas Inn ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "John Paul II International Airport Krakow-Balice" a "Thessaloniki Airport" ?

Lokalizacja hotelu Glavas Inn

Jaka jest pogoda w Gerakini?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
11
12
14
16
21
25
28
28
25
20
17
13
średnia temp. w nocy
8
9
10
13
17
22
24
25
22
17
14
10
śr. ilość dni słonecznych
26
24
26
25
25
24
28
28
25
26
26
26
śr. ilość dni deszczowych
5
4
5
5
6
6
3
3
5
5
4
5
średnie opady (mm)
60.31
61.76
76.78
46.63
53.15
42.93
30.3
24.82
61.99
74.5
60.75
82.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie