Hotel Lito (Agios Nikolaos)

Agios Nikolaos, Kreta, (Grecja)

Lito (Agios Nikolaos) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Lito (Agios Nikolaos) to miejsce, które przyciąga gości pięknymi widokami i spokojną atmosferą, idealną do wypoczynku. Jednym z wyróżniających się elementów jest taras śniadaniowy, z którego można podziwiać malowniczą panoramę morza. Na terenie obiektu znajduje się również basen, będący świetnym miejscem na relaks w słoneczne dni. Warto jednak mieć na uwadze, że niektóre opinie gości wskazują na pewne niedogodności związane z komfortem pokoi, takie jak niewielkie łazienki czy kwestie techniczne. Pomimo tych uwag, hotel Lito (Agios Nikolaos) pozostaje interesującą propozycją dla osób poszukujących spokojnego wypoczynku w urokliwej okolicy.

  • Nr 336 wśród 360 hoteli 3* na Krecie

Opis hotelu Lito (Agios Nikolaos)

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Górne piętra są łatwo osiągalne za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu (bezpłatnie) oraz na parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Zapewnienie poprawnej komunikacji oraz działalności biznesowej umożliwi dostęp do faksu.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pokoje dysponują łózkiem typu king size oraz sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Istnieje możliwość dostawki. W pokoju znajduje się sejf. Lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty również należą do standardowego wyposażenia. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic, wannę i jacuzzi. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Hotel oferuje basen i basen otwarty. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski i tenisa ziemnego. Narty wodne, windsurfing, rower wodny, kanadyjki, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego i darta, jak również za dodatkową opłatą bilard. W obiekcie znajdziecie Państwo Strefę Wellness ze spa i zabiegami masażu. Oprawę rozrywkową zapewnia miniklub.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania potraw wegetariańskich. Polecamy również przekąski.

Podatek turystyczno klimatyczny (tourism climate tax):

Od dnia 01.01.2024 w Grecji obowiązuje nowy podatek turystyczny. Podatek jest płatny bezpośrednio przez Klientów przy zakwaterowaniu lub wykwaterowaniu, płatność w Euro. Opłata jest pobierana za pokój (sypialnie), za noc i jest uzależniona od standardu hotelu:
***Od marca do października:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 2 Euro
3 gwiazdki: 5 Euro
4 gwiazdki: 10 Euro
5 gwiazdek: 15 Euro
***Od listopada do lutego:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 1,50 Euro
3 gwiazdki: 1,50 Euro
4 gwiazdki: 3 Euro
5 gwiazdek: 4 Euro

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Hotel znany jest również jako

  • Meliti
  • Meliti Hotel

Dane GPS

N 35º 12' 51.4641"
E 25º 42' 37.5378"

Opinie o hotelu Lito (Agios Nikolaos)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 477 opinii z różnych źródeł
4.3 / 6
Dobry
66% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
216 opinii
5.0
0 opinii
4.0
92 opinie
3.0
65 opinii
2.0
68 opinii
1.0
36 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Ogólne wrażenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Lito (Agios Nikolaos)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Lito (Agios Nikolaos) znajduje się w spokojnej okolicy, zaledwie 2 km od centrum Agios Nikolaos, co czyni go dogodnym miejscem na zwiedzanie wschodniej Krety. Hotel składa się z dwóch budynków i oferuje malownicze widoki na morze, które można podziwiać z balkonów pokoi oraz tarasu śniadaniowego. Nowoczesne i starannie zaprojektowane części wspólne, takie jak recepcja i tarasy, tworzą przyjemną atmosferę. W pobliżu znajdują się liczne tawerny, sklepy oraz plaża Havania, do której można dojść w kilka minut. Pomimo pewnych uwag dotyczących stanu technicznego, hotel zapewnia ciszę i spokój, idealne na relaksujący wypoczynek.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu Lito (Agios Nikolaos) różnią się pod względem wielkości i wyposażenia. Część z nich oferuje piękne widoki na morze, jednak niektóre wymagają modernizacji. Meble bywają przestarzałe, a niektóre urządzenia, takie jak lodówki, mogą być uciążliwe ze względu na hałas. Łazienki są niewielkie, co może powodować pewne niedogodności, takie jak zalewanie wodą podczas prysznica, a ich stan techniczny bywa problematyczny z uwagi na pleśń i zapachy. Mimo tych mankamentów, pokoje są zazwyczaj czyste, a widok z balkonów rekompensuje pewne niedociągnięcia.

Opinie o gastronomii

Hotel Lito (Agios Nikolaos) zapewnia szeroki wybór opcji gastronomicznych. Śniadania serwowane są w formie bufetu, często z pięknym widokiem na morze, co tworzy przyjemną atmosferę porannego posiłku. Wieczorne menu obejmuje przystawki, dania główne i desery, choć niektóre opinie wskazują na potrzebę poprawy jakości i temperatury potraw. Bar przy basenie oferuje różnorodne napoje, w tym wysoko oceniane koktajle. Goście mają również okazję spróbować lokalnych specjałów, co stanowi dodatkową atrakcję dla miłośników kuchni greckiej.

Opinie o basenie

Basen w hotelu Lito (Agios Nikolaos) zapewnia relaks w otoczeniu pięknych widoków na morze. Przeznaczenie obiektu wyłącznie dla dorosłych sprzyja spokojnej atmosferze, a dobrze zaprojektowana przestrzeń z dostępem do leżaków pozwala na komfortowy wypoczynek. Bar przy basenie oferuje napoje, które można spożywać podczas relaksu. Dodatkowo, niektóre pokoje wyposażone są w prywatne baseny, co zapewnia jeszcze większą wygodę i intymność.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie hotelu Lito (Agios Nikolaos) sprzyja odkrywaniu wschodniej Krety. Znajduje się on w malowniczej okolicy, jedynie 2 km od centrum Agios Nikolaos. W pobliżu dostępna jest plaża Havania, doskonała na spokojny dzień nad morzem. Okolica oferuje również liczne udogodnienia, takie jak wypożyczalnie samochodów i rowerów, co ułatwia zwiedzanie. Dzięki dogodnej lokalizacji goście mogą szybko dotrzeć do centrum miasta, korzystając z lokalnego transportu, i cieszyć się jego atrakcjami.

Ocena klientów
Holiday Check
2.8 / 6
Słaby
30% osób poleca
(10 opinii)
Hotel i otoczenie2.7
Pokoje2.4
Położenie i okolica4.1
Gastronomia2.2
infrastruktura2.6
Ogólne wrażenia2.8
Opinie użytkowników
Tymek
sierpień 2019
3.3 / 6
Zalety
Ładna okolica
Wady
Zawyżony standard
Hotel
Obiekt nie był nowy i widać już po nim upływ czasu. Standard dość przeciętny i bez rewelacji. Standard mocno zawyżony i nie był warty swojej ceny. Jedynie okolica całkiem przyjemna.
Pokoje
Zaniedbany i ciemny pokój. W łazience nie było światła. Widok też beznadziejny.
Gastronomia
Mało urozmaicone i słabe śniadania. Czasami nawet podstawie produkty były kiepskiej jakości.
Infrastruktura
Plaża częściowo kamienista, ale trochę piachu też tam było. Basen wystarczający.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni
Małgosia
sierpień 2016
1.7 / 6
Położenie
Dobra lokalizacja. Wszystko blisko.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Prezes
sierpień 2016
2.2 / 6
Położenie
Piękna okolica. Super lokalizacja. Blisko restauracje i sklepy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
MAGDA
lipiec 2016
2.6 / 6
Uzasadnienie
Hotel rzeczywiscie odnowiony , lazienki ladne , male pokoje Co do widoków rzeczywiscie piekne i morze rownież Co do jedzenia bardzo maly wybór praktycznie salatki codziennie te same plus 2 razy dziennie frytki plus jakies mięso także w miare ujdzie ale naprawde bez rewelacji !!, zadnych slodkich rzeczy ani lodów , kawa tylko od 15 -17 z automatu to w ogole jakas porazka , oo przepraszam kolo 14 dawali takie niby ciastka suchary gdzie omalo zeba nie stracilam i one faktycznie zeby was nie oklamac byly codziennie bez smaku ;] traktowanie gosci takie sobie generalnie wsyztsko w dupie , mozna sie poczuc jak na koloni gdzie 22 :30 juz zgaszaja swiatka i dowidzenia czesc .. w basenie oczywiscie sie mozna kapac max do 18:30 pozniej zakaz takze w sumie za taka kwote to szczerze nie polecam , pisze to specjalnie bo opinie jednak sa bardzo wazne takze zastanowicie sie 5 razy czy hotel LITO TERAZ O NOWEJ NAZWIE MELITO WARTO ODWIEDZIC
Hotel
Hotel rzeczywiscie odnowiony
Komu odradzasz i dlaczego?
Z POWODU TRAKTOWANIA GOSCI
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 1 tydzień, podróżuje 1 raz w roku
Kasia
czerwiec 2016
Zweryfikowane
4.4 / 6
Pokoje
Ewidentnie dopiero co wyremontowane niewielkie pokoje o bardzo dobrym standardzie
Infrastruktura
Plaża kamienista, niewielka
Położenie
Widoki nieziemskie, lazurowa woda
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, 7islands, podróżuje 1 raz w roku
Arek Staszewski
sierpień 2015
2.2 / 6
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Krystian
sierpień 2015
2.4 / 6
Uzasadnienie
Hotel Lito jest zaniedbanym hotelem z bardzo zlym jedzeniem! Okolica i plaze w okolicy godne polecenia. Hotel Lito Nie!
Hotel
Okolica jest malownicza, widok na zatoke te sie zgadza ale hotel jest beznadziejny. Jedzenie bardzo zlej jakosci, lazienka brudna i zniszczona.
Pokoje
dramat jeden wielki
Gastronomia
To nie jest 3 gwiazdkowy hotel. Jedzenie nie dobre. Bylo tylko slabe piwo, ouzo i wino niewiadomoego pochodzenia.
Infrastruktura
basen w miare ok
Położenie
dobre położenie.
Ogólne wrażenia
Polecam Agios Nicolaos ale nie Hotel Lito!!
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, 7islands, podróżuje 1 raz w roku
iwona
sierpień 2015
3.4 / 6
Hotel
Hotel super, było bardzo przyjemnie.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), pokój standardowy, 1 tydzień, podróżuje 2 razy w roku
Anna
sierpień 2015
1.3 / 6
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Janka
lipiec 2015
4.4 / 6
Uzasadnienie
super spędzony czas w miłym towarzystwie i lokalizacji. Polecam!
Hotel
Malownicza okolica ,wykwalifikowana obsługa.
Pokoje
Obiekt zapewnia zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach z umeblowanym balkonem, z którego roztacza się widok na Morze Kreteńskie.
Gastronomia
W restauracji serwowane jest śniadanie oraz kolacja w formie bufetu obejmująca świeże ryby, lokalne mięsa i sałatki.
Infrastruktura
Do dyspozycji Gości jest basen. Goście mogą pograć w bilard, ping ponga i rzutki.
Położenie
Obiekt położony jest zaledwie 100 metrów od plaży Havania. Na plaży Havania znajdują się leżaki oraz zaplecze do uprawiania sportów wodnych. Słynna plaża Elounda oddalona jest o 6 km, a miasto Agios Nikolaos o 2,5 km.
Ogólne wrażenia
Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking prywatny.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, 7islands, podróżuje 2 razy w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Lito (Agios Nikolaos)

Lista najczęściej zadawanych pytań

Czy hotel Lito (Agios Nikolaos) jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Lito (Agios Nikolaos) według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Lito (Agios Nikolaos) ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Lito (Agios Nikolaos) ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Gdansk Lech Walesa Airport" a "Heraklion International Airport (Nikos Kazantzakis Airport)" ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Lito (Agios Nikolaos)?

Czy hotel Lito (Agios Nikolaos) posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Lito (Agios Nikolaos)

Jaka jest pogoda w Agios Nikolaos?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
17
20
23
27
29
29
27
23
20
17
średnia temp. w nocy
11
11
12
14
17
21
23
24
22
19
16
13
śr. ilość dni słonecznych
25
23
26
27
27
28
30
30
28
28
27
26
śr. ilość dni deszczowych
6
5
5
3
4
2
1
1
2
3
3
5
średnie opady (mm)
47.6
47.33
37.04
22.79
26.34
14.42
4.12
7.5
12.84
27.34
28.8
47.46
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie