Hotel Indigo Inn

Hersonissos, Kreta, (Grecja)

Indigo Inn zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Indigo Inn to miejsce, które przyciąga gości przyjazną atmosferą i dogodną lokalizacją w centrum Hersonissos. Wiele osób docenia uprzejmość i pomocność personelu, co wpływa na komfortowy pobyt. Hotel dysponuje również przyjemnym basenem, idealnym do relaksu po dniu pełnym zwiedzania. Lokalizacja jest jednym z największych atutów obiektu. Bliskość plaży oraz licznych atrakcji turystycznych umożliwia łatwy dostęp do lokalnych restauracji, barów i sklepów. Goście chwalą także różnorodność animacji i wydarzeń organizowanych w hotelu, które urozmaicają ich wakacyjny czas. Warto jednak mieć na uwadze pewne aspekty, które mogą wpłynąć na komfort pobytu. Niektóre opinie wskazują na hałas z zewnątrz, co może być problematyczne dla osób poszukujących ciszy i spokoju. Dodatkowo, klimatyzacja jest dostępna za dodatkową opłatą, co może być istotne w gorące dni. Mimo tych drobnych niedogodności, Indigo Inn pozostaje atrakcyjnym wyborem dla osób chcących spędzić czas w tętniącym życiem kurorcie.

  • Nr 8 wśród 22 hoteli dla nowożeńców w Hersonissos
  • ok. 200m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 2h 30min.

Opis hotelu Indigo Inn

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

Hotel ten został wzniesiony w 1989 roku. Goście mogą rozgościć się w jednym z 59 przytulnych pokoi. Obiekt dysponuje 59 pomieszczeniami mieszkalnymi, znajdującymi się w budynku głównym i 2 budynkach pobocznych. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i bankomat. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź sofę. Na życzenie gości dostarczone mogą być dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Za dodatkową opłatą skorzystać można z sejfu. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka, kuchenka mikrofalowa i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W łazience znajduje się prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Kąpiel w basenie to wspaniały sposób na orzeźwienie i ochłodę w upalne dni. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu zawiera studio fitness, jak również za opłatą tenisa stołowego, bilard i darta.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Podatek turystyczno klimatyczny (tourism climate tax):

Od dnia 01.01.2024 w Grecji obowiązuje nowy podatek turystyczny. Podatek jest płatny bezpośrednio przez Klientów przy zakwaterowaniu lub wykwaterowaniu, płatność w Euro. Opłata jest pobierana za pokój (sypialnie), za noc i jest uzależniona od standardu hotelu:
***Od marca do października:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 2 Euro
3 gwiazdki: 5 Euro
4 gwiazdki: 10 Euro
5 gwiazdek: 15 Euro
***Od listopada do lutego:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 1,50 Euro
3 gwiazdki: 1,50 Euro
4 gwiazdki: 3 Euro
5 gwiazdek: 4 Euro

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Ekrany ochronne
Dozownik z dezynfekcją
Wzmożone działania dotyczące czystości
Kontrole zdrowia wśród personelu
Trening higieny dla personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Wyżywienie
Potrawy pakowane
Pokoje
Housekeeping tylko na życzenie
Usunięcie często dotykanych przedmiotów
Usługi
Maski ochronne dla gości
Zdalna konsultacja medyczna
Usunięcie z obszarów publicznych często dotykanych przedmiotów
Sprzęt ochronny dla gości
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Hotel znany jest również jako

  • Indigo Inn Hotel

Dane GPS

N 35º 18' 46.3627"
E 25º 23' 46.8982"

Opinie o hotelu Indigo Inn

Aktualna średnia ocena

podsumowując 983 opinie z różnych źródeł
4.7 / 6
Dobry
78% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
431 opinii
5.0
124 opinie
4.0
235 opinii
3.0
95 opinii
2.0
49 opinii
1.0
49 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Jedzenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Indigo Inn

Opinie o hotelu i otoczeniu

Indigo Inn to urokliwy obiekt położony w centrum Hersonissos, oferujący łatwy dostęp do licznych sklepów, barów i restauracji. Hotel otacza zieleń, a jego etniczny styl oraz centralny basen tworzą wyjątkowy klimat. Bliskość morza, znajdującego się kilka minut spacerem od obiektu, to dodatkowy atut. Mimo lokalizacji przy ruchliwej ulicy, hotel stanowi doskonałą bazę wypadową do zwiedzania okolicy. Części wspólne są zadbane, a personel dba o czystość, co zapewnia komfortowy pobyt.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są przestronne i schludne, wyposażone w wygodne łóżka, co zapewnia komfortowy pobyt. Codzienne sprzątanie oraz wymiana ręczników są doceniane przez wielu gości. Niektórzy jednak zgłaszają problemy z klimatyzacją, która jest dodatkowo płatna, oraz hałasem z zewnątrz, co może wpływać na jakość snu. Łazienki w niektórych pokojach są niewielkie, a problemy z kanalizacją mogą być uciążliwe. Mimo tych niedogodności, nowoczesne wnętrza hotelu przyciągają osoby poszukujące estetycznego i wygodnego zakwaterowania.

Opinie o gastronomii

Hotelowa restauracja oferuje różnorodne i smaczne posiłki, które cieszą się pozytywnymi opiniami gości. Codziennie serwowane są nowe dania, co zapewnia zróżnicowane menu. Drinki również są dobrze oceniane, choć niektórzy goście wskazują na ograniczony wybór koktajli w formule all inclusive. Ogólna jakość serwowanych napojów i potraw jest jednak wysoko oceniana, co przyciąga wielu odwiedzających.

Opinie o basenie

Basen w hotelu zapewnia przyjemne warunki do relaksu i kąpieli. Goście doceniają jego czystość oraz wygodne leżaki. Dodatkową zaletą jest możliwość korzystania z basenu w siostrzanym hotelu, gdzie można również zamówić posiłki i napoje z dostawą do leżaka. Wokół basenu panuje przyjemna atmosfera, a muzyka tworzy sprzyjające warunki do wypoczynku. To doskonałe miejsce na chwilę relaksu w centrum miasta.

Opinie o plaży

Hotel znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od morza. Najbliższa plaża jest jednak niewielka i nie należy do hotelu, co może być pewnym utrudnieniem. W okolicy dostępne są inne plaże, które wymagają dłuższego spaceru lub dojazdu. Bliskość morza oraz łatwy dostęp do centrum miasta to zdecydowane zalety tego miejsca.

Opinie o rozrywce i sport

Goście Indigo Inn mogą korzystać z różnorodnych form rozrywki, takich jak organizowane co kilka dni animacje, w tym wieczory greckie i występy muzyczne. Dodatkowo, istnieje możliwość korzystania z udogodnień siostrzanego hotelu, w tym basenu z wygodnymi leżakami. Położenie w centrum Hersonissos sprzyja odkrywaniu nocnego życia oraz miejskich atrakcji. Choć oferta sportowa na miejscu jest ograniczona, hotel zapewnia przyjemne warunki do relaksu i zabawy.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Indigo Inn w samym sercu Hersonissos sprawia, że jest to świetna baza do odkrywania uroków tej tętniącej życiem miejscowości. Bliskość plaży, oddalonej o kilka minut spacerem, to duże udogodnienie dla miłośników morskich kąpieli. W okolicy znajdują się liczne kluby, puby, restauracje i sklepy. Dodatkowo, dogodna komunikacja z innymi częściami Krety ułatwia zwiedzanie wyspy, a pobliskie atrakcje, takie jak zabytkowa fontanna czy akwarium, zachęcają do eksploracji.

Ocena klientów
Holiday Check
4.5 / 6
Dobry
100% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie4.6
Pokoje4.5
Położenie i okolica4.4
Gastronomia3.3
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(166 opinii)

Thumb up Holiday Check
60%
4.5 /6

Hotel

4.5

Pokój

4.5

Serwis

5.5

Położenie

4.7

Gastronomia

5.1

Sport i rozrywka

3.9
Opinie użytkowników
Danka
lipiec 2019
3.8 / 6
Zalety
Bardzo sympatyczna obsługa
Wady
Przeciętne posiłki
Hotel
Hotel oferujący dobre warunki oraz zatrudniający bardzo przyjazny i sympatyczny personel. Miłe miejsce na spędzenie wakacyjnego pobytu.
Pokoje
Bardzo duży i zadbany pokój zapewniał bardzo wygodne warunki wypoczynku. Wyposażenie odpowiadało nam w pełni. Jedynie mieliśmy czasami problemy z działaniem internetu.
Gastronomia
Pod względem różnorodności oraz smaku posiłki były przeciętne. Najsłabiej wypadały śniadania.
Infrastruktura
Plaża nie podobała nam się bo była wąska i kamienista. Basen nie do końca czysty. Sporym problem, który nam przeszkadzał było hałaśliwe zachowanie innych gości.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 3-6 dni
Weronikk
lipiec 2015
5.2 / 6
Uzasadnienie
Dobry stosunek jakości do ceny! Zdecydowanie polecamy.
Hotel
Hotel jest czysty, a personel bardzo przyjazny. Dobra lokalizacja.
Pokoje
Pokoje wyposażone są we wszystkie niezbędne personelu w tym suszarka do włosów, wyposażenie, aneks kuchenny itp.
Infrastruktura
Duży luksusowy basen i piękna plaza .
Położenie
Hotel położony jest w centrum miasta tak idąc masz dostęp do wszystkich sklepów, restauracji i morze!
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, internetowe biuro podróży, wypoczynek, studio, 1 tydzień, podróżuje raz na kilka lat

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Indigo Inn

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Indigo Inn ?

Czy hotel Indigo Inn jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Indigo Inn według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Indigo Inn ?

Czy Hotel Indigo Inn jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Indigo Inn ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Katowice International Airport" a "Heraklion International Airport (Nikos Kazantzakis Airport)" ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Indigo Inn?

Czy hotel Indigo Inn posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Indigo Inn

Jaka jest pogoda w Hersonissos?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
17
20
24
27
29
29
27
23
20
16
średnia temp. w nocy
10
10
11
13
17
20
23
23
21
18
15
12
śr. ilość dni słonecznych
25
23
26
27
27
28
30
30
28
28
27
26
śr. ilość dni deszczowych
6
5
5
3
4
2
1
1
2
3
3
5
średnie opady (mm)
57.08
52.26
43.04
24.19
28.58
14.42
4.13
7.49
12.96
29.48
30.3
52.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie