Hotel Lefkimi

Kavos, Peloponez, (Grecja)

Lefkimi zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Lefkimi może być odpowiednią opcją dla osób poszukujących prostego zakwaterowania w Kavos, szczególnie dla tych, którzy planują spędzać większość czasu na odkrywaniu okolicy. Goście chwalą czystość obiektu oraz zadbany basen, który stanowi przyjemne miejsce do odpoczynku. Należy jednak zwrócić uwagę na pewne niedogodności. Pokoje są często opisywane jako niewielkie, a łazienki mogą sprawiać problemy, w tym generować nieprzyjemne zapachy. Oferta gastronomiczna, w tym śniadania, nie zawsze spełnia oczekiwań, co może być istotne dla osób preferujących bardziej rozbudowane wyżywienie. Dodatkowo klimatyzacja jest dostępna za dodatkową opłatą, co może być istotnym aspektem dla niektórych gości. Pomimo tych mankamentów, wielu odwiedzających docenia przyjazną atmosferę oraz pomocny personel, co może uczynić pobyt w Lefkimi satysfakcjonującym dla mniej wymagających podróżnych.

  • Nr 333 wśród 463 hoteli 2* w Grecji
  • ok. 150m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 60 min.
  • Długość lotu 1h 50min.

Opis hotelu Lefkimi

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie hotelu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel i 24-godzinna ochrona.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Istnieje możliwość dostawki. W pokoju znajduje się sejf. Dostępne są również lodówka i minilodówka. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak tenis stołowy, bilard i spa. Oprawę rozrywkową zapewnia dyskoteka.

Wyżywienie:

Spośród posiłków wybrać można śniadanie.

Karty kredytowe:

Akceptowanym środkiem płatniczym w obiekcie jest Visa.

Podatek turystyczno klimatyczny (tourism climate tax):

Od dnia 01.01.2024 w Grecji obowiązuje nowy podatek turystyczny. Podatek jest płatny bezpośrednio przez Klientów przy zakwaterowaniu lub wykwaterowaniu, płatność w Euro. Opłata jest pobierana za pokój (sypialnie), za noc i jest uzależniona od standardu hotelu:
***Od marca do października:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 2 Euro
3 gwiazdki: 5 Euro
4 gwiazdki: 10 Euro
5 gwiazdek: 15 Euro
***Od listopada do lutego:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 1,50 Euro
3 gwiazdki: 1,50 Euro
4 gwiazdki: 3 Euro
5 gwiazdek: 4 Euro

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Hotel znany jest również jako

  • Lefkimi Hotel

Dane GPS

N 39º 23' 11.3352"
E 20º 6' 41.5692"

Opinie o hotelu Lefkimi

Aktualna średnia ocena

podsumowując 845 opinii z różnych źródeł
3.1 / 6
Średni
39% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
234 opinie
5.0
0 opinii
4.0
98 opinii
3.0
89 opinii
2.0
138 opinii
1.0
286 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Czystość i porządek
  • Pokój
  • Jedzenie
  • Widoki
  • Hałas
  • Klimatyzacja
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Łazienka

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Lefkimi

Opinie o hotelu i otoczeniu

Hotel Lefkimi położony jest w centrum Kavos, co zapewnia bliskość plaży oraz licznych barów i klubów. Lokalizacja sprzyja korzystaniu z atrakcji, choć w nocy może być głośno. Basen hotelowy jest czysty i dobrze utrzymany, a wokół niego dostępne są leżaki, co umożliwia relaks na słońcu. Części wspólne, w tym basen, są regularnie sprzątane, co podnosi komfort pobytu. Przyjemne widoki i bliskość plaży to dodatkowe zalety tego miejsca.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są czyste, choć dość podstawowe, co może odpowiadać osobom szukającym prostego miejsca na nocleg. Łóżka bywają twarde, co nie wszystkim przypadnie do gustu. Klimatyzacja jest dostępna za dodatkową opłatą, jednak jej działanie oceniane jest różnie. Łazienki są niewielkie, z problemami takimi jak niskie ciśnienie wody czy nieprzyjemny zapach. Zasłony prysznicowe nie zawsze skutecznie zapobiegają zalewaniu podłogi. Mimo tych niedogodności, regularne sprzątanie pokoi jest doceniane przez gości.

Opinie o gastronomii

Hotel oferuje podstawowe śniadania serwowane w godzinach porannych, co może być mniej wygodne dla osób preferujących późniejsze posiłki. Przy basenie działa bar z przekąskami i napojami, choć niektóre opinie wskazują na wyższe ceny w porównaniu z pobliskimi lokalami. Warto pamiętać, że przy basenie obowiązuje zakaz spożywania własnych produktów. Lokalizacja w centrum Kavos zapewnia łatwy dostęp do licznych restauracji i barów, co pozwala na poznawanie lokalnej kuchni.

Opinie o basenie

Basen w hotelu jest czysty i dobrze utrzymany, co często podkreślają goście. Przy basenie działa bar z przekąskami i napojami, co jest wygodne dla osób spędzających czas nad wodą. Obowiązuje zasada, że jedzenie i napoje można przynosić wyłącznie z hotelowego baru, co może być mniej komfortowe dla niektórych gości. Basen jest przestronny, z licznymi leżakami do opalania, jednak dostępność dla publiczności może powodować większe zatłoczenie w określonych godzinach. Niektórzy goście wspominali o nieprzyjemnym zapachu w okolicy basenu.

Opinie o plaży

Hotel Lefkimi znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od plaży. Plaża jest łatwo dostępna, co stanowi duży atut dla osób lubiących bliskość morza. W okolicy znajdują się liczne bary, gdzie można zrelaksować się przy drinku z widokiem na wodę. To doskonałe miejsce dla tych, którzy cenią sobie szybki dostęp do plaży i chcą korzystać z uroków nadmorskiego wypoczynku.

Opinie o położeniu i okolicy

Lefkimi znajduje się w sercu Kavos, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla osób lubiących życie nocne. W pobliżu hotelu znajdują się liczne kluby, bary i restauracje, oferujące różnorodne atrakcje. Centralne położenie zapewnia łatwy dostęp do plaży oraz pobliskich sklepów, co ułatwia zakupy. Kavos przyciąga młodych ludzi szukających rozrywki i niezapomnianych wrażeń, oferując zarówno relaks na plaży, jak i wieczorne imprezy.

Ocena klientów
Holiday Check
1.3 / 6
Mierny
0% osób poleca
(3 opinie)
Hotel i otoczenie1.3
Pokoje1.3
Położenie i okolica1.3
Gastronomia1.3
infrastruktura1.3
Ogólne wrażenia1.3
Opinie użytkowników
Źaneta
październik 2022
2.0 / 6
Zalety
Tylko czystość
Wady
Jedzenie
Nieprzyjemny zapach z łazienki.
Atmosfera
Uzasadnienie
Brak wszelkich udogodnień. W większości pokoi zimna woda pod prysznicem. Brak możliwości otwarcia okna balkonu ze względu na chmarę komarów po godz 16 - ej. Opcja ze śniadaniem tragiczna. Generalnie śniadania brak. 2 tosty suche plus dżem i masełko. 2 opcja pół miseczki mleka i troszkę płatķow. Rogalik. Mierna kawa lu herbata. Jakiś sok. To na tyle co do wyżywienia. Wiecznie pokrzykujący mężczyzna po 50 - tce z personelu hotelowego w dzień czy w nocy. Panie sprzątające wiecznie z mopami. Meczący pobyt. Nieprzyjemny zapach z łazienki. Brak telewizora czy choćby najmniejszego kubeczka. Na terenie basenu można zapomnieć o wypiciu choćby łyka własnej wody bo zaraz pojawia się "żandarmeria". Klimatyzacja 1 dzień kosztuje 10 euro. Skandal. Dużo obostrzeń przy czym hotel niewiele daje z siebie
Komu odradzasz i dlaczego?
90% na nie
Źaneta
wrzesień 2022
1.0 / 6
Zalety
Czystosć
Wady
Komary
widok paskudny
śniadania głodowe niczym deser podawany do stoliczka dla przedszkolaków
ostre przepisy
Halas, cienkie ściany nie da się spać
klimatyzacja 10 euro dzień
brak stućcy , szklanki czegokolwiek
zimna woda pod prysznicem
właściciele chodzą w tę i z powrotem jakby pilnowali człowieka. atmosfera generalnie nie przyjazna.
Brak telewizora
Uzasadnienie
Hotel. 2 gwiazdkowy a pobrał klimatyczne jak. Za 3 lub 4 gwiazdki. Czuję się oszukana. Bo jogurt na śniadanie albo podkreślam albo dwa tosty lub zestaw płatków. Na mleku i kawa ,. Ktora nie przypomina kawy to żenada. Nie pokrywa się z opisem podanym przez ecco holiday, z którego to biura pojechałam. Nalezy najpierw zapoznać. Się , a potem wysyłać ludzi w takie dziadostwo.
Komu odradzasz i dlaczego?
Brak praktycznie wszystkiego .Niezgodny w większości z opisem ecco holiday
Zaneta
wrzesień 2022
1.0 / 6
Zalety
Czystosć
Wady
Pokój
Śniadanie
Uzasadnienie
Brak w pokoju choćby małego kubka. Brak naczyń, sztućcy, czajnika , telewizora , moskitier na żrące komary i muchy, właściwie nic nie ma. Śniadania porażka. 3 niby zestawy do wyboru czyli albo tost albo płatki z mlekiem albo jogurt. Klimatyzacja 10 euro za dobę. Woda w łazience lekko ciepła niestety leci jak krew z nosa. Brudno w okolicy po imprezowiczach , widok z okna makabra. Pokoje sprzątane co 3 dzień. Ogólnie b. słabo. Na pewno tu nie przyjadę. Bo jeśli w ofercie jest podane, iż podają lokalne śniadanie to powinno ono być, a nie deser dla odchudzających się.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Lefkimi

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Lefkimi ?

Czy hotel Lefkimi jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Lefkimi według Urlop.pl ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Lefkimi ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Copernicus Airport Wroclaw" a "Corfu International Airport (Ioannis Kapodistrias Int'l Airport)" ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Lefkimi?

Czy hotel Lefkimi posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Lefkimi

Jaka jest pogoda w Kavos?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
11
13
16
20
25
30
33
32
28
22
17
13
średnia temp. w nocy
4
5
6
9
13
18
21
21
18
13
10
6
śr. ilość dni słonecznych
26
23
26
26
27
26
30
30
27
28
27
26
śr. ilość dni deszczowych
5
5
5
4
4
4
1
1
3
3
3
5
średnie opady (mm)
49.26
54
47.68
28.82
26.99
22.82
6.38
6.77
43.48
38.91
40.05
52.52
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie