Hotel Esmeralda

Kremasti, Rodos, (Grecja)

Esmeralda zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Esmeralda to urokliwe miejsce, które wyróżnia się wysokim standardem czystości oraz smaczną kuchnią. Goście doceniają codzienne sprzątanie pokoi, które zapewnia komfortowy pobyt, a także świeżo przygotowywane posiłki cenione za jakość i smak. Przyjazna atmosfera panująca w hotelu sprawia, że wielu gości czuje się tam swobodnie i komfortowo. Warto jednak pamiętać o kilku aspektach, które mogą wpłynąć na odbiór pobytu. Klimatyzacja jest dostępna za dodatkową opłatą, co może być istotną informacją dla planujących wizytę. Śniadania bywają opisywane jako mało urozmaicone, co może nie odpowiadać wszystkim gościom. Pomimo tych drobnych uwag, Esmeralda pozostaje atrakcyjnym wyborem dla osób poszukujących spokojnego miejsca na wypoczynek.

  • Nr 80 wśród 135 hoteli 3* na Rodos
  • ok. 750m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 2h 50min.

Opis hotelu Esmeralda

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie - esmeralda aparthotel:

Aparthotel Esmeralda położony jest w urokliwej miejscowości Kremasti, około 1 km od publicznej żwirowej plaży. Plaże Kremasti i Trianda również znajdują się bardzo blisko hotelu. Supermarket, inne sklepy, bary i restauracje znajdują się  również w niedalekiej odległości - można dotrzeć do nich pieszo. Odległość do lotniska Rodos (RHO) wynosi około 3 km.

Wyposażenie:

Apartamenty wypoczynkowe wybudowano w 1992. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 21 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Do dyspozycji gości jest przechowalnia bagażu. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Zapraszamy do restauracji. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pobudka na życzenie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). Dostępna jest powierzchnia biznesowa z faks i fotokopiarka.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Pokoje dysponują łóżkiem typu queen size oraz sofą. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Wszystkie pokoje oferują minilodówkę, telefon, telewizor i sejf. Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazience znajduje się wanna. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Obiekt oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. W ofercie organizatorów zewnętrznych znajduje się jazda konna. Do dyspozycji gości jest szeroki wachlarz aktywności sportowych, w tym wodnych jak rejsy katamaranem i spływy kajakowe oraz za dodatkową opłatą windsurfing, kitesurfing i nurkowanie. Organizatorzy zewnętrzni oferują windsurfing, kitesurfing i nurkowanie. Bilard i dart stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. W hotelu znajdziecie Państwo Strefę Wellness ze spa i zabiegami masażu. Zespół animatorów obiektu zadba o program rozrywkowy dla małych i dużych gości.

Wyżywienie:

Przygotowaliśmy dla Państwa zróżnicowane warianty żywieniowe. Dostępne opcje to nocleg ze śniadaniem i wyżywienie częściowe. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Podatek turystyczno klimatyczny (tourism climate tax):

Od dnia 01.01.2024 w Grecji obowiązuje nowy podatek turystyczny. Podatek jest płatny bezpośrednio przez Klientów przy zakwaterowaniu lub wykwaterowaniu, płatność w Euro. Opłata jest pobierana za pokój (sypialnie), za noc i jest uzależniona od standardu hotelu:
***Od marca do października:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 2 Euro
3 gwiazdki: 5 Euro
4 gwiazdki: 10 Euro
5 gwiazdek: 15 Euro
***Od listopada do lutego:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 1,50 Euro
3 gwiazdki: 1,50 Euro
4 gwiazdki: 3 Euro
5 gwiazdek: 4 Euro

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Ekrany ochronne
Dozownik z dezynfekcją
Wzmożone działania dotyczące czystości
Kontrole zdrowia wśród personelu
Trening higieny dla personelu
Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Niedostępny od (data) do (data): Obiekt tymczasowo zamknięty
Ograniczona liczba osób: Basen otwarty
Wyżywienie
Potrawy pakowane (oddzielnie pakowane potrawy)
Pokoje
Housekeeping tylko na życzenie
Bezpłatny room service
Usunięcie często dotykanych przedmiotów
Usługi
Maski ochronne dla gości (Na życzenie)
Płatności bezdotykowe
Zdalna konsultacja medyczna
Usunięcie z obszarów publicznych często dotykanych przedmiotów
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Hotel znany jest również jako

  • Esmeralda Hotel
  • Esmeralda Aparthotel
  • Hotel Esmeralda

Dane GPS

N 36º 24' 46.8072"
E 28º 7' 26.4576"

Opinie o hotelu Esmeralda

Aktualna średnia ocena

podsumowując 379 opinii z różnych źródeł
4.2 / 6
Dobry
65% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
172 opinie
5.0
0 opinii
4.0
74 opinie
3.0
52 opinie
2.0
21 opinii
1.0
60 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Esmeralda

Opinie o hotelu i otoczeniu

Esmeralda to niewielki hotel położony w miejscowości Kremasti, w pobliżu głównej drogi, co ułatwia dostęp do lokalnych atrakcji. Obiekt oferuje zadbane otoczenie oraz czysty basen, który jest regularnie monitorowany. W okolicy znajduje się przystanek autobusowy, umożliwiający wygodne podróżowanie do pobliskich miejsc, takich jak Rodos. Mimo bliskości lotniska i ruchliwej drogi, hotel zapewnia spokojną atmosferę, a jego lokalizacja sprzyja odkrywaniu okolicznych restauracji i barów.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są przestronne, czyste i dobrze wyposażone, oferując wygodne łóżka oraz dużo miejsca na przechowywanie. Klimatyzacja jest dostępna za dodatkową opłatą, co może być mniej wygodne dla niektórych gości. Łazienki zostały odnowione, choć nietypowe wanny mogą być mniej praktyczne dla osób z ograniczoną mobilnością. Ogólnie pokoje zapewniają komfortowy pobyt.

Opinie o gastronomii

Ten rodzinny hotel zaprasza na autentyczne greckie doświadczenia kulinarne. Goście mogą delektować się świeżo przygotowywanymi posiłkami, które odzwierciedlają tradycyjne smaki Grecji. Restauracja oferuje różnorodne menu w przystępnych cenach, a bar serwuje szeroki wybór drinków, tworząc przyjemną atmosferę na wieczorne chwile relaksu.

Opinie o basenie

Basen w hotelu jest utrzymany w czystości i zapewnia komfortowe warunki do relaksu. Schludne otoczenie oraz bar przy basenie umożliwiają wygodne zamawianie napojów. Choć niektóre zasady korzystania z basenu mogą być postrzegane jako restrykcyjne, wielu gości docenia jego czystość i bezpieczeństwo, wynikające z regularnego monitorowania i chlorowania. To idealne miejsce na spokojny wypoczynek.

Opinie o plaży

Esmeralda znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie 10 minut spacerem od plaży Kremasti, co jest dużym udogodnieniem dla miłośników wypoczynku nad morzem. Plaża, położona po drugiej stronie ulicy, jest łatwo dostępna, a w jej pobliżu można korzystać z różnych sportów wodnych. Warto jednak pamiętać, że kamieniste podłoże plaży może wpływać na komfort niektórych gości. Mimo to, bliskość plaży i dostęp do lokalnych atrakcji stanowią istotne zalety tego miejsca.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel położony jest w malowniczej miejscowości Kremasti, oferującej liczne atrakcje dla odwiedzających. W pobliżu znajduje się przystanek autobusowy, z którego łatwo dotrzeć do Starego Miasta w Rodos, idealnego na zwiedzanie i poznawanie lokalnej kultury. W okolicy dostępny jest także supermarket, co jest wygodne dla gości. Wieczorami Kremasti ożywa dzięki różnorodnym restauracjom i barom, a bliskość plaży umożliwia relaks nad morzem. To doskonałe miejsce dla osób łączących wypoczynek z odkrywaniem greckich tradycji.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Esmeralda

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Esmeralda ?

Czy hotel Esmeralda jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Esmeralda według Urlop.pl ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Esmeralda ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Modlin Airport" a "Rhodes International Airport" ?

Czy hotel Esmeralda posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Esmeralda

Jaka jest pogoda w Kremasti?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
16
19
22
26
29
29
27
23
20
17
średnia temp. w nocy
12
12
13
16
19
23
25
26
24
21
18
14
śr. ilość dni słonecznych
22
22
26
27
29
30
31
31
29
28
26
23
śr. ilość dni deszczowych
9
6
5
3
2
0
0
0
1
3
4
8
średnie opady (mm)
144.51
90.37
60.37
26.91
17.02
3.61
0.77
0.71
13.59
49.25
93.15
149.82
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie