Hotel Maritime (Kremasti)

Kremasti, Rodos, (Grecja)

Maritime (Kremasti) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Maritime (Kremasti) wyróżnia się przyjazną atmosferą oraz dobrze utrzymanym basenem, który stanowi atrakcyjną przestrzeń do relaksu. Goście często doceniają serdeczność personelu, który dba o komfort pobytu i służy pomocą w organizacji wycieczek. Basen jest czysty i idealny do odpoczynku po dniu spędzonym na pobliskiej plaży, znajdującej się w niedalekiej odległości. Warto jednak zwrócić uwagę na pewne aspekty, które mogą wpłynąć na komfort pobytu. Niektórzy goście zauważają hałas wynikający z bliskości lotniska, co może być szczególnie odczuwalne w nocy. Ponadto, łazienki w hotelu mogą być niewielkie i wymagają modernizacji, co może wpływać na ogólne wrażenia. Mimo tych drobnych niedogodności, Maritime (Kremasti) oferuje przyjemny pobyt w przystępnej cenie, stanowiąc interesującą opcję na wakacje.

  • Nr 104 wśród 135 hoteli 3* na Rodos
  • ok. 550m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 3h 10min.

Opis hotelu Maritime (Kremasti)

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - maritime apartments:

Hotel Maritime Apartments oferuje dogodne położenie z licznymi udogodnieniami w zasięgu ręki. Kawiarnie są oddalone o 450 metrów, plaża znajduje się w odległości 1 km, sklep jest w odległości 500 metrów, restauracje są dostępne około 160 metrów, a lotnisko znajduje się zaledwie 4 km od hotelu. To idealne miejsce dla tych, którzy cenią sobie bliskość plaży, restauracji i innych udogodnień, jednocześnie mając łatwy dostęp do transportu lotniczego.

Wyposażenie:

Hotel apartamentowy oferuje 64 pokoje. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu, kantoru wymiany walut i bankomatu. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do oferty gastronomicznej hotelu należy restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (bezpłatnie). Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, kuchnię i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź sofę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Hotel apartamentowy oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski, siatkówkę i jazdę konną. Windsurfing, kitesurfing i nurkowanie dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Oferta aktywności sportowej obiektu obejmuje bilard, jak również za dodatkową opłatą studio fitness. W hotelu apartamentowym znajdziecie Państwo Strefę Wellness ze spa i zabiegami masażu. Oprawę rozrywkową zapewnia miniklub.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia noclegu ze śniadaniem. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie i obiad. Dania dietetyczne i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

Podatek turystyczno klimatyczny (tourism climate tax):

Od dnia 01.01.2024 w Grecji obowiązuje nowy podatek turystyczny. Podatek jest płatny bezpośrednio przez Klientów przy zakwaterowaniu lub wykwaterowaniu, płatność w Euro. Opłata jest pobierana za pokój (sypialnie), za noc i jest uzależniona od standardu hotelu:
***Od marca do października:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 2 Euro
3 gwiazdki: 5 Euro
4 gwiazdki: 10 Euro
5 gwiazdek: 15 Euro
***Od listopada do lutego:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 1,50 Euro
3 gwiazdki: 1,50 Euro
4 gwiazdki: 3 Euro
5 gwiazdek: 4 Euro

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Hotel znany jest również jako

  • Maritime
  • Maritime Hotel
  • Maritime Hotel Apartments
  • Maritime Apartments

Dane GPS

N 36º 24' 52.2836"
E 28º 7' 39.7525"

Opinie o hotelu Maritime (Kremasti)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 346 opinii z różnych źródeł
4.2 / 6
Dobry
67% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
169 opinii
5.0
0 opinii
4.0
63 opinie
3.0
28 opinii
2.0
16 opinii
1.0
70 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Maritime (Kremasti)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Maritime (Kremasti) to przytulny hotel położony w spokojnej okolicy, zaledwie kilka minut spacerem od plaży oraz w pobliżu sklepów i restauracji. Otoczenie sprzyja relaksowi, a części wspólne, takie jak basen, są dobrze utrzymane i czyste. Choć bliskość lotniska może powodować hałas, wielu gości przyzwyczaja się do tego z czasem. Widoki na morze z balkonów dodają uroku temu miejscu, czyniąc je atrakcyjnym wyborem na niedrogie zakwaterowanie na Rodos.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są przestronne i czyste, co zapewnia komfortowy pobyt. Codzienne sprzątanie jest doceniane przez gości, choć łazienki są niewielkie i mogą być mniej wygodne. Niektóre elementy wyposażenia, takie jak zasłony prysznicowe czy odpływy, wymagają poprawy. Mimo tych drobnych niedogodności, pokoje oferują dobrą jakość w przystępnej cenie, co czyni je odpowiednim wyborem dla osób poszukujących ekonomicznych rozwiązań.

Opinie o gastronomii

Hotel oferuje różnorodne opcje gastronomiczne, które są dobrze oceniane przez gości za jakość i przystępne ceny. Śniadania są urozmaicone, a bar przy basenie serwuje smaczne przekąski i koktajle. Dostępne są również opcje wegańskie, choć niektórzy goście zauważają ograniczoną różnorodność w menu. Ogólna jakość jedzenia i napojów jest pozytywnie oceniana, co sprawia, że pobyt w hotelu jest przyjemnym doświadczeniem kulinarnym.

Opinie o basenie

Basen w hotelu jest regularnie sprzątany, co zapewnia komfortowe warunki do wypoczynku. Wokół znajdują się wygodne leżaki, a słońce oświetla basen przez cały dzień, co sprzyja opalaniu. W pobliżu działa bar serwujący przekąski i napoje, co pozwala na pełen relaks nad wodą. Basen jest wystarczająco przestronny, aby pomieścić wszystkich gości, a jego głębokość odpowiada zarówno dorosłym, jak i dzieciom. To doskonałe miejsce na spokojny dzień w przyjemnej atmosferze.

Opinie o plaży

Hotel znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od kamienistej plaży. W pobliżu dostępne są liczne restauracje i sklepy, co zapewnia wygodę podczas pobytu. Bliskość przystanków autobusowych umożliwia łatwe zwiedzanie okolicy i korzystanie z lokalnych atrakcji. To odpowiednie miejsce dla osób ceniących bliskość plaży oraz lokalnych udogodnień.

Opinie o położeniu i okolicy

Maritime (Kremasti) to świetna baza wypadowa do zwiedzania wyspy Rodos. Hotel znajduje się w spokojnej miejscowości Kremasti, oferując łatwy dostęp do plaż, lokalnych restauracji i sklepów. W pobliżu znajdują się przystanki autobusowe, które umożliwiają wygodne podróżowanie po wyspie, w tym wizyty w malowniczym starym mieście Rodos. Okolica obfituje w supermarkety, kawiarnie i piekarnie, co czyni ją dogodnym miejscem zarówno do relaksu, jak i aktywnego zwiedzania.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Maritime (Kremasti)

Lista najczęściej zadawanych pytań

Czy hotel Maritime (Kremasti) jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Maritime (Kremasti) według Urlop.pl ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Maritime (Kremasti) ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "John Paul II International Airport Krakow-Balice" a "Rhodes International Airport" ?

Lokalizacja hotelu Maritime (Kremasti)

Jaka jest pogoda w Kremasti?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
16
19
22
26
29
29
27
23
20
17
średnia temp. w nocy
12
12
13
16
19
23
25
26
24
21
18
14
śr. ilość dni słonecznych
22
22
26
27
29
30
31
31
29
28
26
23
śr. ilość dni deszczowych
9
6
5
3
2
0
0
0
1
3
4
8
średnie opady (mm)
144.51
90.37
60.37
26.91
17.02
3.61
0.77
0.71
13.59
49.25
93.15
149.82
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie