Hotel Karras

Laganas, Zakynthos, (Grecja)

Karras zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Karras to obiekt, który może zainteresować gości planujących aktywne zwiedzanie okolicy. Jego atutem jest dogodna lokalizacja – blisko plaży oraz w sąsiedztwie sklepów, co z pewnością ułatwia codzienne funkcjonowanie. Na terenie hotelu znajduje się bar, gdzie serwowane są różnorodne napoje, co pozwala na chwilę relaksu w przyjemnej atmosferze. Warto jednak zwrócić uwagę na pewne mankamenty. Goście często zgłaszają uwagi dotyczące jakości serwowanego jedzenia oraz stanu łazienek, które wymagają modernizacji. Dodatkowo, hałas, szczególnie w godzinach nocnych, może być uciążliwy dla osób poszukujących ciszy i spokoju. Mimo tych niedogodności, Karras może być odpowiednim wyborem dla osób szukających ekonomicznego zakwaterowania i planujących spędzać większość czasu poza hotelem.

  • Nr 75 wśród 77 hoteli 4* na Zakynthos
  • ok. 400m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 2h 10min.

Opis hotelu Karras

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - karras hotel:

Karras Hotel znajduje się w Laganas i znajduje się około 300 m od plaży. Sklepy, bary i restauracje znajdują się w odległości około 500 m od hotelu, miasto Zakynthos oddalone jest o około 6 km, a międzynarodowe lotnisko Zakynthos (ZTH) o około 3 km.

Adres - karras hotel:

Laganas , Zakynthos 290 92, Grecja
Tel: +30 2695 051 956  , Web: www.zantekarras.gr

Wyposażenie:

Hotel apartamentowy zbudowany został w roku 1999. Atmosfera każdego z naszych 62 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (odpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Hotel oferuje szereg udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Poza tym goście skorzystać mogą z przechowalni rowerów. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, opieka nad dziećmi, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, kuchnię i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu queen size. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Hotel apartamentowy oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

All inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Pasjonatom sportu proponujemy rower / rower górski. Aqua fitness to niewątpliwa atrakcja dla entuzjastów sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje tenisa stołowego, darta i zajęcia gimnastyczne, jak również za dodatkową opłatą bilard. Do Państwa dyspozycji jest Centrum Wellness z sauną. Za opłatą skorzystać można z zabiegów masażu. Zespół animatorów hotelu zadba o program rozrywkowy dla małych i dużych gości.

Karty kredytowe:

W hotelu apartamentowym akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Podatek turystyczno klimatyczny (tourism climate tax):

Od dnia 01.01.2024 w Grecji obowiązuje nowy podatek turystyczny. Podatek jest płatny bezpośrednio przez Klientów przy zakwaterowaniu lub wykwaterowaniu, płatność w Euro. Opłata jest pobierana za pokój (sypialnie), za noc i jest uzależniona od standardu hotelu:
***Od marca do października:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 2 Euro
3 gwiazdki: 5 Euro
4 gwiazdki: 10 Euro
5 gwiazdek: 15 Euro
***Od listopada do lutego:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 1,50 Euro
3 gwiazdki: 1,50 Euro
4 gwiazdki: 3 Euro
5 gwiazdek: 4 Euro

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Hotel znany jest również jako

  • Karras Hotel
  • Hotel Karras (Rodzinny)
  • Hotel Karras
  • Karras Hotel Laganas

Szczególnie polecany dla

  • osób szukających rozrywek (67%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (33%)
  • osób młodych i aktywnych (33%)

Udogodnienia

  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sporty wodne
  • Blisko centrum
  • Gril

Dane GPS

N 37º 43' 52.8842"
E 20º 52' 19.9956"

Opinie o hotelu Karras

Aktualna średnia ocena

podsumowując 788 opinii z różnych źródeł
3.4 / 6
Średni
44% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
155 opinii
5.0
66 opinii
4.0
230 opinii
3.0
36 opinii
2.0
74 opinie
1.0
227 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Pokój
  • Czystość i porządek
  • Jedzenie
  • Basen
  • Bar
  • Hałas
  • Atmosfera i traktowanie gości

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Karras

Opinie o hotelu i otoczeniu

Hotel Karras położony jest w atrakcyjnej lokalizacji, niedaleko plaży i centrum Laganas, co umożliwia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji, restauracji i sklepów. Obiekt oferuje przestronne wnętrza oraz wygodne miejsca parkingowe, co jest szczególnie korzystne dla osób podróżujących samochodem. Części wspólne, takie jak basen, są regularnie sprzątane, co zapewnia komfortowy wypoczynek. Choć stan techniczny hotelu mógłby zostać ulepszony, jego lokalizacja i dostępność udogodnień czynią go interesującym wyborem dla turystów.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu Karras różnią się standardem. Część z nich jest przestronna i dobrze wyposażona, oferując wygodne łóżka, klimatyzację oraz codzienne sprzątanie. Jednak wiele opinii wskazuje na problemy z czystością, takie jak obecność kurzu, pleśni czy nieprzyjemnych zapachów w łazienkach, które wymagają renowacji. Słona woda z kranu może być dodatkowym utrudnieniem. Mimo tych niedogodności, w niektórych pokojach dostępne są przydatne udogodnienia, takie jak sejf czy lodówka.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna hotelu Karras spotyka się z mieszanymi opiniami. Część gości docenia smak i różnorodność serwowanych potraw, jednak wielu wskazuje na monotonię i niską jakość posiłków. Śniadania są często krytykowane za brak urozmaicenia, a kolacje za niedostatek lokalnych specjałów. Obsługa w restauracji bywa oceniana jako zmęczona, co może wpływać na ogólne wrażenia kulinarne. Mimo to, niektórzy goście zauważają przyjazną atmosferę i starania personelu.

Opinie o basenie

Basen w hotelu Karras to przyjemne miejsce na relaks, choć jego niewielkie rozmiary i ograniczona liczba leżaków mogą stanowić wyzwanie w godzinach szczytu. Goście doceniają czystość basenu oraz dostępność dmuchanych zabawek i materacy. Warto jednak pamiętać, że basen zamykany jest stosunkowo wcześnie, o godzinie 18:00, co może być niedogodnością dla osób planujących dłuższy wypoczynek przy wodzie.

Opinie o plaży

Hotel Karras znajduje się w dogodnej lokalizacji, w niewielkiej odległości od plaży, co jest dużym udogodnieniem dla miłośników morskiego wypoczynku. Plaża jest łatwo dostępna, jednak bywa zatłoczona, co może wpływać na komfort gości. W okolicy dostępne są wypożyczalnie samochodów, co umożliwia wygodne zwiedzanie wyspy. Położenie hotelu w spokojniejszej części Laganas sprzyja relaksowi z dala od zgiełku.

Opinie o położeniu i okolicy

Karras znajduje się w dogodnym miejscu, w pobliżu plaży i centrum Laganas, co czyni go świetną bazą wypadową do odkrywania Zakynthos. W okolicy można znaleźć liczne sklepy, restauracje oraz wypożyczalnie pojazdów, co ułatwia zwiedzanie wyspy. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek dostępna jest stadnina koni oferująca przejażdżki po plaży. Dobre połączenia komunikacyjne, w tym pobliski przystanek autobusowy, dodatkowo ułatwiają eksplorację okolicy.

Ocena klientów
Holiday Check
3.9 / 6
Przeciętny
63% osób poleca
(8 opinii)
Hotel i otoczenie3.8
Pokoje4.4
Położenie i okolica4.8
Gastronomia3.7
infrastruktura2.7
Ogólne wrażenia3.9
Holiday Check

(4 opinii)

Thumb up Holiday Check
0%
3.9 /6

Hotel

3.9

Pokój

3.6

Serwis

1.0

Położenie

4.9

Gastronomia

4.5

Sport i rozrywka

2.8
Opinie użytkowników
Dorota
czerwiec 2023
1.0 / 6
Zalety
Pokoje to największy atut - nie ciasne, chociaż dobrze wziąć przedłużacz do ładowarek bo jest jedno gniazdko przy łóżku a drugie pod telewizorem. Średnio funkcjonalne ale wystarczające.
Dobra lokalizacja wypadowa i do miasta i na plaże.
Wady
Hotel brudny i zaniedbany.
jedzenie nieakceptowalne
basen mętny, leżaki brudne
ceny w barze przy basenie kosmiczne
głośno - hotel przy ulicy i nie można spać przy otwartym tarasie
Personel nieżyczliwy
Uzasadnienie
Hotel wygląda zupełnie inaczej niż na zdjęciach. Basen mętny, ogólnie jest tam syf. Nie skorzystaliśmy ani razu, woleliśmy zapłacić za leżaki na płazy. Jedzenie nieakceptowalne. Odgrzewane z poprzedniego dnia, nie smaczne, bardzo mały wybór, brak napojów do posiłków, brak deserów (nie licząc niejadalnego budyniu). Zero regionalnych dań, nawet nie było oliwy do polania pomidorów / bo tylko pomidory były z warzyw. Z owoców - banany i jabłka. Totalny minimalizm. Obsługa w recepcji miła dopóki wszystko jest ok. W razie problemu już tak mili nie są. Menadżer w restauracji lubi pokazać ze on tam rządzi. Ogólnie obleśny typ, ciągle drapał się nie tam gdzie powinien. To nie jest tylko moja opinia ale wszystkich Polaków co tam z nami byli. Ciągle płynęły skargi do recepcji. Miło ze jak dojechaliśmy tam o 7 rano to dali nam śniadanie i nas zakwaterowali. Mogliśmy dzięki temu odespać kilka godzin i zacząć wcześnie wakacje. Poza tym i pokojami ciężko dopatrzyć się plusów. Nie rozumiem skąd ten hotel ma tak dobre opinie i 4 gwiazdki…. Może kilka lat temu to był dobry hotel, ale teraz nie powinien mieć nawet 1 gwiazdki. Dobrze pojechać do niego w last minute jak się wyrwie super niską cenę - ale tylko dla noclegów. W ciągu dnia zwiedzać, plażować, pływać z żółwiami, jeść w grecos - najlepszej restauracji w mieście, która jest całkiem blisko. No ale trzeba wtedy mieć trochę większy portfel :)
Komu odradzasz i dlaczego?
Z uwagi na jedzenie, które jest żartem, wyniosły personel, brudny basen i leżaki, kosmiczne ceny w barze
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój o wyższym standardzie, 3-6 dni, inny, podróżuje 3-4 razy w roku
Bożena
lipiec 2018
5.4 / 6
Uzasadnienie
Niewielki hotel, a do piaszczystej plaży z łagodnym zejściem niewielka odległość. Do głównej ulicy 200 metrów, a tam największe imprezy w Polsce. Wiele klubów, pubów, świateł oraz laserów. Miasto zasypia dopiero rano, jednak lokalizacja sprzyja odpoczynkowi. Odnowione oraz czyste pokoje, brak zastrzeżeń do sprzątania oraz serwisu. Skromne posiłki, ale to normalne. Niczego nam nie brakowało. Miła i uprzejma obsługa. Idealny hotel oraz położenie nie nadaje się dla rodzin z dziećmi. Jesteśmy zadowoleni, zwiedzaliśmy, odpoczęliśmy i dobrze się bawiliśmy. Zachęcamy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Aleksandra
wrzesień 2016
5.5 / 6
Hotel
Hotel godny polecenia - niedawno odnowiony. Pokoje czyste i regularnie sprzątane.
Pokoje
Miła pani sprzątała codziennie go tak dokładnie, ze był czysty i świeżutki. Z balkonu mieliśmy widok na basen.
Gastronomia
Jedzenie do wyboru, do koloru. Podawano ryby i mięsa przyrządzane na różne sposoby, do tego makarony i gulasze. Najbardziej zróżnicowane były obiady i kolacje.
Infrastruktura
W obiekcie prowadzone był tylko dla dzieciaków.
Położenie
Idealna lokalizacja w imprezowej miejscowości, ale miejsce było oddalone i nie było słychać odgłosów z zewnątrz. Bliziutko znajdowała się duża, piaszczysta plaża, a po drodze na nią sklepiki, tawerny. Można było wypożyczyć auto lub skuter.
Ogólne wrażenia
Bardzo uczynna i kontaktowa obsługa.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Piotr Chys
lipiec 2016
4.0 / 6
Pokoje
Czysty pokój, sprzątany codziennie.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Karina
lipiec 2016
2.1 / 6
Uzasadnienie
Wróciliśmy z hotelu Karras w piątek ale dopiero teraz zebrałam się żeby napisać. Przylecieliśmy ok 6:00, w hotelu byliśmy ok 6:15 ( oprócz nas jeszcze dwie pary ) z czego jedna z nich dostała od razu pokój - nie wiem dlaczego ale wywołał ich po nazwisku i od razu dostali pokój . My jak idioci koczowaliśmy 6h w lobby . Poprosiłam recepcjonistkę chociaż opaski l żeby iść na śniadanie ... No to poszliśmy i kopara opadła . Fatalna jadalnia , a jeśli chodzi o wybór jedzenia to tragedia ( jak zawsze można było wybierać tak teraz jak coś się trafiło to super) , nawet pieczywo czerstwe , pomidory zepsute etc . W pokoju w miarę , ale w łazience dwa małe mydełka ( to wszystko jeśli chodzi o kosmetyki) , wszystkie wieszaki , półki pourywane że nawet nie ma gdzie powiesić ręczników ( których w pokoju nie było - musiałam iść kolejny raz do recepcji żeby je doniesiono) Gdybyśmy nie zabrali własnych ręczników to pewnie zostalibyśmy z niczym albo kupili coś na miejscu . W hotelu zero ( tak jak zawsze były ręczniki za kaucją tak teraz nic ). Jadłam frytki przez cały pobyt bo było to najpewniejsze "danie". Poza tym jedzenia mało i wieczny niemalże wyścig kto pierwszy ten lepszy . Jak nie przyniosło się do stolika np arbuza , deseru to później można było o tym zapomnieć . Bar przy basenie to jedna wielka żenada - barmanka Rumunka bardzo niemiła i opryskliwa - niemalże wydzielała co kto może a co nie . Jedyną przekąską w ciągu dnia były lody ( o ile łaskawie barmanka je podała) i chipsy . Ok godziny 15:30 wystawiali pieczywo - resztki ze śniadania . W nocy nie dało się spać bo obok,pod spodem i wokoło pokoje mieli Anglicy - imprezy do 7:30 rano , biegali , krzyczeli ,trzaskali drzwiami - tragedia ( ze strony hotelu zero reakcji) Czułam się jak na jakiś koloniach , jestem młodą osobą więc rozumiem dobrą zabawę ale to przekracza próg mojej tolerancji bo zachowywali się jak bydło).Internet ? 15€ musiałam zapłacić żeby mieć dostęp do WiFi . Wymiana ręczników raz na trzy dni.... Czystość na terenie obiektu pozostawia wiele do życzenia . Leżaki połamane , stare i brudne .Zamiast wypoczynku to zdenerwowanie od pierwszego dnia. W załączeniu przesyłam zdjęcia - opinią o hotelu podzielę się w internecie gdzie się tylko da bo płacąc ponad 2000tyś i oczekując standardu 4* wakacji a zastając coś takiego to jakaś kpina . Grecos mocno zawiódł . Zero animacji i atrakcji
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Grecos Holiday, podróżuje 2 razy w roku
Zuza6915
lipiec 2015
4.0 / 6
Pokoje
Pokój był, duży, praktyczny, a obsługa hotelu była ok.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Magda
czerwiec 2015
4.8 / 6
Hotel
Super hotel z dużą liczbą miłych ludzi. Wszyscy bardzo dobrze nastawieni.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Cuk
sierpień 2014
4.1 / 6
Uzasadnienie
Bardzo dobre warunki , polecam.
Hotel
Czysty, zadbany, przyjazny hotel .
Pokoje
Wyposażenie standardowe, sprzątany codziennie, ręczniki zmieniane co 2 dni.
Gastronomia
Codziennie coś nowego i każdy znajdzie coś dla siebie.
Infrastruktura
W hotelu animacje dla dzieci oraz wieczorne dla dorosłych.
Położenie
Na plażę busikiem hotelowym 5 min, na piechotę ... 15 min.Dobre miejsce na zwiedzanie wyspy autem .
Dane wyjazdu
śniadania (BB), stacjonarne biuro podróży, zwiedzanie, apartament, 1 tydzień, Wezyr Holidays, podróżuje 3-4 razy w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Karras

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Karras ?

Czy hotel Karras jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Karras według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Karras ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Karras ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Copernicus Airport Wroclaw" a "Zakynthos International Airport (Dionysios SolomosAirport)" ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Karras?

Czy hotel Karras posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Karras

Jaka jest pogoda w Laganas?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
15
18
21
25
28
28
26
23
19
16
średnia temp. w nocy
12
12
13
15
18
22
25
26
24
20
17
14
śr. ilość dni słonecznych
23
21
25
27
27
28
30
29
25
24
23
24
śr. ilość dni deszczowych
8
7
6
3
4
2
1
2
5
7
7
7
średnie opady (mm)
133.96
94.2
71.03
38.89
25.36
19.59
4.99
6.39
74.63
119.66
152.36
122.77
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie