Hotel Bella Playa (Cala Ratjada)

Cala Ratjada, Majorka, Baleary, (Hiszpania)

Bella Playa (Cala Ratjada) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Bella Playa (Cala Ratjada) to doskonały wybór dla osób poszukujących relaksu w przyjemnej atmosferze. Goście doceniają wysoką jakość obsługi, dzięki której każdy czuje się mile widziany. Obiekt wyróżnia się również wysokim standardem czystości, zapewniającym komfortowy pobyt. Hotel oferuje atrakcyjną strefę basenową, która sprzyja wypoczynkowi i rekreacji. Położenie w pobliżu malowniczej plaży Cala Agulla umożliwia łatwy dostęp do morza i okolicznych atrakcji. Serwowane posiłki cieszą się uznaniem dzięki różnorodnemu menu, które odpowiada na różne gusta. Bella Playa (Cala Ratjada) łączy komfort, wysoką jakość usług i przyjazną atmosferę, stanowiąc idealne miejsce na udane wakacje.

  • Nr 17 wśród 23 hoteli 4* w Cala Ratjada
  • ok. 350m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 70 min.
  • Długość lotu 3h 00min.

Opis hotelu Bella Playa (Cala Ratjada)

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Hotel wellness Bella Playa & Spa Hotel jest oddalony o ok. 250 m od piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 1 km. Miasto Capdepera jest oddalone o około 4 km (Arta około 11 km, Manacor około 31 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 1 km. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 1 km. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Castillo Capdepera (ok. 4 km), Torre de Canyamel (ok. 8 km), Cuevas de Arta (ok. 11 km) oraz Ermita de Betlem (ok. 21 km). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 30 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 70 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 4-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 253 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 2 budynkach gospodarczych. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 12:00, check-out do godz. 11:00), lobby, 4 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 150 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem. Obsługa pokojowa jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 3 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 10:00 - 18:00).Wyżywienie:Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za opłatą), siłownia, tenis stołowy (bezpłatnie), tenis (za dodatową opłatą) i minigolf. W odległości ok. 7 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Oferty wellness: strefa spa, sauna, jacuzzi i hammam bezpłatnie. Masaże odpłatnie. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: karta EC, Visa oraz Eurocard/MasterCard.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Ważne informacje dotyczące oferty

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania - według akutalnego harmonogramu hotelu.

Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Hotel znany jest również jako

  • Bella Playa & Spa
  • Bella Playa Hotel And Spa
  • Bella Playa
  • Bella Playa And Spa
  • Bella Playa & Spa Hotel

Szczególnie polecany dla

  • rodzin z dziećmi (100%)
  • osób szukających spokoju (100%)
  • osób szukających rozrywek (100%)

Udogodnienia

  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Sport
  • Tenis
  • Golf
  • Minigolf
  • Sporty wodne
  • Spa

Dane GPS

N 39º 43' 8.1277"
E 3º 27' 27.3724"

Opinie o hotelu Bella Playa (Cala Ratjada)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1377 opinii z różnych źródeł
5.1 / 6
Bardzo dobry
92% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
790 opinii
5.0
105 opinii
4.0
366 opinii
3.0
65 opinii
2.0
29 opinii
1.0
22 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Plaża

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Bella Playa (Cala Ratjada)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Bella Playa (Cala Ratjada) położony jest w malowniczej okolicy, niedaleko zatoki Cala Agulla. Obiekt oferuje spokojne otoczenie, idealne dla osób szukających relaksu. Na terenie hotelu znajdują się trzy odkryte baseny oraz rozległa strefa spa. Części wspólne, takie jak ogrody i baseny, są zadbane i czyste, co sprzyja komfortowemu wypoczynkowi. W pobliżu hotelu dostępne są sklepy, restauracje i bary, a piękne widoki z wielu miejsc na terenie obiektu dodatkowo podkreślają jego atrakcyjność.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu oferują różnorodność, od nowoczesnych i przestronnych po bardziej tradycyjne. Wiele z nich wyposażono w wygodne łóżka, klimatyzację i balkony, które stanowią przyjemne miejsce na relaks. Łazienki w niektórych pokojach są nowoczesne i przestronne, choć zdarzają się opinie o starszych wnętrzach wymagających odświeżenia. Czystość pokoi jest na wysokim poziomie, co jest doceniane przez gości. Mimo pewnych niedociągnięć, ogólna atmosfera sprzyja komfortowemu pobytowi.

Opinie o gastronomii

Hotel zapewnia różnorodne i wysokiej jakości doświadczenia kulinarne. Śniadania i kolacje w formie bufetu oferują szeroki wybór dań, w tym opcje wegetariańskie i wegańskie. Restauracja serwuje potrawy dostosowane do różnych gustów, a obsługa jest uprzejma i pomocna. Napoje w barze i restauracji są dostępne w przystępnych cenach, co pozwala na przyjemne spędzanie wieczorów. Dodatkowym udogodnieniem jest dostęp do wody pitnej na terenie całego obiektu.

Opinie o basenie

Kompleks basenowy hotelu obejmuje trzy przestronne baseny zewnętrzne oraz podgrzewany basen wewnętrzny z masażerami. Baseny są dobrze utrzymane, a ich przestronność zapewnia komfort nawet w szczycie sezonu. Dostępność licznych leżaków eliminuje problem rezerwacji miejsc. Przy basenie znajduje się bar, gdzie można skorzystać z oferty napojów i przekąsek, co dodatkowo uprzyjemnia wypoczynek. To idealne miejsce zarówno dla osób szukających relaksu, jak i aktywności.

Opinie o plaży

Bella Playa (Cala Ratjada) znajduje się w doskonałej lokalizacji dla miłośników plażowania, zaledwie kilka minut spacerem od malowniczej zatoki Cala Agulla. Piaszczysta, publiczna plaża z krystalicznie czystą wodą zachęca do kąpieli i nurkowania. W okolicy można odkrywać inne urokliwe zatoczki, które są łatwo dostępne pieszo. Dodatkowo, w pobliżu znajdują się bary, restauracje i sklepy, co umożliwia pełne korzystanie z nadmorskiego wypoczynku.

Opinie o rozrywce i sport

Hotel oferuje szeroką gamę atrakcji dla osób aktywnych, w tym nowoczesne studio fitness, korty tenisowe, minigolf, bilard oraz stoły do tenisa stołowego. Na terenie obiektu znajdują się trzy baseny, w tym sportowy o długości 25 metrów, idealny do intensywnych treningów. Wieczorami organizowane są występy muzyczne i pokazy taneczne, które tworzą przyjemną atmosferę. Dla relaksu dostępna jest strefa spa z saunami i masażami, co pozwala na pełne odprężenie po aktywnym dniu.

Opinie o położeniu i okolicy

Bella Playa w Cala Ratjada to świetna baza do odkrywania Majorki. Hotel znajduje się w malowniczej okolicy, niedaleko plaży Cala Agulla, która zachwyca czystą wodą i naturalnym pięknem. W pobliżu dostępne są sklepy, restauracje i bary, a także liczne możliwości aktywnego spędzania czasu, takie jak piesze wędrówki, jazda na rowerze czy nurkowanie. Dobre połączenia komunikacyjne umożliwiają łatwe zwiedzanie wyspy, w tym stolicy Palma de Mallorca. Warto również odwiedzić pobliski port, który oferuje wyjątkową atmosferę i lokalne atrakcje.

Ocena klientów
Holiday Check
4.3 / 6
Dobry
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie4.4
Pokoje4.3
Położenie i okolica4.4
Gastronomia4.0
infrastruktura4.3
Ogólne wrażenia4.5
Holiday Check

(2155 opinii)

Thumb up Holiday Check
94%
5.4 /6

Hotel

5.4

Pokój

5.0

Serwis

5.4

Położenie

5.6

Gastronomia

5.2

Sport i rozrywka

5.2
Opinie użytkowników
Emilia
październik 2019
4.3 / 6
Zalety
Cudowna plaża
Wady
Brak
Hotel
Bardzo dobry hotel, w którym wakacje były udane i gdzie chętnie jeszcze wrócimy. Atutami była zadbana infrastruktura oraz profesjonalnie zachowująca się załoga.
Pokoje
Pokój znajdował się w nowej części budynku. Był gustowny i wygodny. Czystość regularnie pilnowana.
Gastronomia
Poziom serwowanych posiłków bardzo dobry. Wybór urozmaicony i wszystko świeże i smaczne.
Infrastruktura
Zachwycająca biała plaża przy turkusowym morzu. Znajdowała się blisko od hotelu. Basen nowy i zadbany.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 3-6 dni

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Bella Playa (Cala Ratjada)

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Bella Playa (Cala Ratjada) ?

Czy hotel Bella Playa (Cala Ratjada) jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Bella Playa (Cala Ratjada) według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Bella Playa (Cala Ratjada) ?

Czy Hotel Bella Playa (Cala Ratjada) jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Bella Playa (Cala Ratjada) ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Copernicus Airport Wroclaw" a "Palma de Mallorca Airport" ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Bella Playa (Cala Ratjada)?

Czy hotel Bella Playa (Cala Ratjada) posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Bella Playa (Cala Ratjada)

Jaka jest pogoda w Cala Ratjada?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
15
17
20
24
27
28
25
22
18
16
średnia temp. w nocy
11
11
12
14
17
21
24
25
23
20
16
13
śr. ilość dni słonecznych
28
25
27
26
28
28
30
30
25
27
24
27
śr. ilość dni deszczowych
3
3
4
4
3
2
1
1
5
4
6
4
średnie opady (mm)
40.94
34.63
33.71
33.89
26.4
10.43
4.2
14.83
51.24
48.57
64.28
35.45
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie