Hotel Iberostar Jardin Del Sol

Costa de la Calma, Majorka, Baleary, (Hiszpania)

Iberostar Jardin Del Sol zdaniem specjalistów Urlop.pl

Iberostar Jardin Del Sol to wyjątkowe miejsce, które zachwyca pięknymi widokami, przyjemną atmosferą i wysokim standardem obsługi. Pokoje są przestronne, czyste i komfortowe, a wiele z nich oferuje malownicze widoki na morze, co stanowi dodatkowy atut podczas pobytu. Hotelowa oferta gastronomiczna wyróżnia się różnorodnością i wysoką jakością. Goście mogą liczyć na szeroki wybór dań oraz starannie przygotowane bufety tematyczne. Baseny w obiekcie są zadbane i doskonale nadają się do relaksu. Lokalizacja hotelu sprzyja spokojnemu wypoczynkowi, oferując piękne otoczenie i atmosferę sprzyjającą relaksowi. Iberostar Jardin Del Sol to idealne miejsce dla osób poszukujących luksusowego wypoczynku w wyjątkowym otoczeniu.

  • Nr 24 wśród 917 hoteli dla osób szukających spokoju w Hiszpanii
  • ok. 300m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 2h 40min.

Opis hotelu Iberostar Jardin Del Sol

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1988. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 260 pokoi. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar na plaży. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie obiektu znajduje się również biblioteka. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). Dostępna jest powierzchnia biznesowa z projektor i flipchart. Odczyty, prezentacje oraz zjazdy mogą odbyć się w jednym z pomieszczeń konferencyjnych.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź łóżko typu king size. Sejf oraz (odpłatnie) minibarek są również do dyspozycji gości. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Ponadto w ofercie znajdują sie pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazienkach dla gości przygotowane są na codzienny użytek suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania potraw wegetariańskich. Polecamy również przekąski. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Amatorom sportu proponujemy nordic walking. Za dodatkową opłatą dostępne są również rower / rower górski i golf. W ofercie organizatorów zewnętrznych znajduje się golf. Rower wodny, żeglowanie, nurkowanie i aerobik wodny zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, bilard, darta i jogę. W obiekcie oddajemy do Państwa dyspozycji Centrum Wellness. Oferta płatnych zabiegów obejmuje spa, saunę, łaźnię turecką, beauty farm i zabiegi masażu. Hotel oferuje program rozrywkowy przeznaczony dla dorosłych gości.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Podatki – baleary:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5*/4*  Superior-  4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 4*/3* Superior -  3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 1*/3* -  2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
*do ceny należy doliczyć 10% VAT
W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%. 
Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Hotel znany jest również jako

  • Iberostar Jardín Del Sol
  • Iberostar Selection Jardin Del Sol Suites (Adults Only 16+)
  • Iberostar Jardin Del Sol Suites
  • Iberostar Selection Jardín Del Sol Suites
  • Iberostar Jardin Del Sol Suites (16+)
  • Iberostar Suite Hotel Jardin Del Sol (Ad
  • Iberostar Selection Jardin Del Sol Suites

Szczególnie polecany dla

  • osób szukających spokoju (100%)
  • wymagających klientów (50%)
  • osób szukających rozrywek (17%)
  • nowożeńców (17%)

Udogodnienia

  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Golf
  • Sporty wodne
  • Windsurfing
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Spa

Dane GPS

N 39º 31' 10.5608"
E 2º 28' 10.3667"

Opinie o hotelu Iberostar Jardin Del Sol

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2269 opinii z różnych źródeł
5.5 / 6
Znakomity
93% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Znakomity

6.0
1561 opinii
5.0
445 opinii
4.0
161 opinii
3.0
46 opinii
2.0
49 opinii
1.0
7 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Ogólne wrażenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Iberostar Jardin Del Sol

Opinie o hotelu i otoczeniu

Iberostar Jardin Del Sol to miejsce, które zachwyca widokami na zatokę Santa Ponsa oraz spokojnym otoczeniem sprzyjającym wypoczynkowi. Hotel wyróżnia się dbałością o czystość i porządek, co zapewnia komfortowy pobyt. Z każdego pokoju można podziwiać piękne krajobrazy, a łatwy dostęp do morza umożliwia pełne korzystanie z uroków wybrzeża.

Opinie o pokoju

Pokoje w Iberostar Jardin Del Sol są przestronne, dobrze wyposażone i oferują widoki na morze. Wiele z nich posiada jacuzzi, co dodaje luksusu. Komfortowe łóżka oraz codzienne sprzątanie zapewniają wygodny pobyt. Cicha i efektywna klimatyzacja zwiększa komfort, a funkcjonalne łazienki spełniają oczekiwania gości, choć niektóre mogłyby zostać odświeżone. Ogólnie pokoje są czyste i wygodne, idealne do relaksu.

Opinie o gastronomii

Hotel zapewnia różnorodne doznania kulinarne dzięki bogatemu bufetowi oraz tematycznym wieczorom kulinarnym. W ofercie znajdują się zarówno lokalne specjały, jak i dania międzynarodowe, a także opcje wegetariańskie i wegańskie. Szczególnie polecana jest japońska restauracja Teppanyaki, oferująca wyjątkowe doświadczenie. Bar serwuje doskonałe koktajle, a obsługa dba o najwyższy poziom zadowolenia gości.

Opinie o basenie

Baseny w hotelu są przestronne, zadbane i oferują relaksującą atmosferę. Goście Star Prestige mają dostęp do dodatkowych udogodnień, takich jak podgrzewany basen infinity. Baseny są cenione za czystość i dostępność leżaków, co pozwala na komfortowy wypoczynek. Obsługa przy basenie serwuje napoje i przekąski, co podkreśla wysoki standard usług. Widoki na zatokę dodatkowo umilają czas spędzony przy basenach.

Opinie o plaży

Hotel położony jest w malowniczej lokalizacji nad brzegiem morza, oferując piękne widoki i sprzyjającą relaksowi atmosferę. Choć brak bezpośredniego dostępu do piaszczystej plaży, goście mogą korzystać z zejścia do morza z platformy. Najbliższa piaszczysta plaża znajduje się w odległości około 15-20 minut spacerem, co może być atrakcyjne dla osób lubiących piesze wycieczki. Dla aktywnych dostępne są deski do stand-up paddlingu, a spokojne miejsca do opalania pozwalają na pełen relaks.

Opinie o rozrywce i sport

Goście Iberostar Jardin Del Sol mogą korzystać z różnorodnych zajęć sportowych i rozrywek, takich jak joga, pilates czy paddleboarding. Organizowane są także animacje, które wprowadzają przyjazną atmosferę i zachęcają do wspólnej zabawy. Wieczorami odbywają się koncerty i występy muzyczne, które dostarczają niezapomnianych wrażeń. Dla osób szukających spokoju dostępne są baseny z widokiem na zatokę oraz możliwość kąpieli w morzu.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od centrum Santa Ponsa, gdzie dostępne są sklepy, bary i restauracje. W okolicy znajdują się malownicze trasy spacerowe oraz publiczna plaża. Bliskość Palma Nova i łatwy dostęp do komunikacji miejskiej umożliwiają zwiedzanie innych części Majorki, co czyni pobyt jeszcze bardziej atrakcyjnym.

Ocena klientów
Holiday Check
5.2 / 6
Bardzo dobry
92% osób poleca
(12 opinii)
Hotel i otoczenie5.1
Pokoje5.2
Położenie i okolica4.7
Gastronomia5.6
infrastruktura5.1
Ogólne wrażenia5.4
Holiday Check

(854 opinii)

Thumb up Holiday Check
90%
5.3 /6

Hotel

5.3

Pokój

5.0

Serwis

5.7

Położenie

5.4

Gastronomia

5.6

Sport i rozrywka

5.0
Opinie użytkowników
Bożena
sierpień 2019
4.8 / 6
Zalety
Bardzo dobry standard
Wady
Bez zastrzeżeń
Hotel
Bardzo dobry hotel warty swojej ceny i o odpowiednim standardzie. Zachwycająco sprawny i zawsze gotowy do pomocy personel.
Pokoje
Nasz apartament był na bardzo dobrym poziomie. Świetnie urządzany oraz z fantastycznym widokiem. Doskonałym dodatkiem było w nim jacuzzi.
Gastronomia
Restauracja zadbana i kelnerzy sprawni. Dania gustownie podane i przede wszystkim pyszne.
Infrastruktura
Basen był przepiękny i bardzo zadbany. DO morza też mieliśmy bardzo blisko.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni
Mihalj
kwiecień 2017
5.0 / 6
Uzasadnienie
Na plus mogę niewątpliwie wymienić cudowny pejzaże z budynku, bardzo smaczne posiłki, zwłaszcza rano i wygodne materace, szkoda że w niektórych momentach w basenach robiło się zimno, bo byłoby idealnie.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Iza
kwiecień 2017
5.5 / 6
Uzasadnienie
Świetne miejsce na spokojny wypoczynek bez dzieci.
Hotel
Hotel zapewnia cudne po prostu krajobrazy. Idealne miejsce jeśli chodzi o spokojny wypoczynek, wędrówki rowerowe czy inne aktywności - przed sezonem to już jest w ogóle super. Bardzo tu czysto i pachnąco. Swojej plaży hotel nie posiada, ale na spokojnie można skorzystać z kąpieliska które tu jest, woda jest przejrzysta. Jest też basen.
Pokoje
Pokoje przestronne, przyjemnie urządzone. W łazience prysznic, a także wanna z hydromasażem. Jak zgłosiliśmy na recepcji że chcemy drugie nakrycie na łóżko nie było żadnego kłopotu. Każdy pokój ma okna wychodzące na morze. Na dachu dodatkowo kilka suit z wannami z hydromasażem właśnie.
Gastronomia
Jedzenia było mnóstwo, tyle opcji, że nie dało się nawet skosztować wszystkiego.
Infrastruktura
Można tu pożyczyć rower, jest tez ścianka wspinaczkowa oraz niedaleko pole golfowe.
Położenie
Do plaży trzeba jechać jakiś kwadrans. Z lotniska z kolei niecałe pół godziny, transfer przebiega sprawnie. Można się powspinać na ściance albo pograć w golfa w okolicy. Z centrum odjeżdża też autobus i warto wybrać się na wycieczkę do stolicy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
kasia
kwiecień 2017
5.3 / 6
Hotel
W hotelu panowała relaksująca atmosfera, zwłaszcza w restauracji. Wymagającym gościom polecam dostępne w obiekcie suity.
Położenie
W samej miejscowości niewiele jest atrakcji. Z hotelu rozpościera się wspaniały widok na zatokę.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Zuzanna
kwiecień 2017
5.2 / 6
Hotel
Hotel wydaje się być w dobrym stanie. Teren na zewnątrz był lepszy niż same pokoje, moim zdaniem powoli wymagają remontu, ale są czyste. Mieliśmy suitę w "normalnej" strefie. W strefie Star Prestige pokoje były wyremontowane, tak mi się wydaje. Kiedy przyjadę tam następny raz, to zarezerwuję ten pokój. Jest to hotel tylko dla dorosłych i to się zauważa! ;-) Zasięg Wi-Fi jest bardzo dobry w całym hotelu. Struktura gości w marcu: Niemcy, Hiszpanie. Wiek mieszany. Hotel nie był zarezerwowany nawet w połowie, było bardzo przyjemnie. Żadnego tłoku przy bufecie, wystarczająca ilość leżaków przy basenie.
Pokoje
Nasza suita: czysta, ale można zauważyć, że jest już starsza. Meble nie były zbyt nowoczesne. Balkon: bardzo mały i bezpośrednio obok następnego, bez żadnej ścianki działowej! Brak sfery prywatności, jeśli chciałoby się wieczorem przytulnie posiedzieć. Brak miejsca na leżaki. Łazienka: prysznic i toaleta. Umywalka w pokoju. Niezbyt praktycznie... W pokoju jest też jacuzzi. Dobrze brzmi, ale jest niepraktyczne.
Gastronomia
Restauracja jest bardzo ładnie i stylowo urządzona, ma też wiele miejsc na zewnątrz. Bardzo dobre jedzenie! Smakowało nam! Dużo stacji gotowania na żywo (podczas śniadania: jajecznica, omlety, naleśniki, podczas obiadokolacji: makarony, mięso, ryby, wok). Każdego wieczoru był też jakiś bufet z mottem: międzynarodowa kuchnia, owoce morza itp Bardzo dużo sałatek i zawsze dobry wybór świeżych owoców. Jedynie desery nie smakowały mi zbyt dobrze.
Infrastruktura
Basen nie był ogrzewany i w marcu było jeszcze za zimno! Ręczniki kąpielowe za kaucją.
Położenie
Mieliśmy wynajęty samochód, bardzo dobre połączenie z autostradą. Bardzo szybko można dotrzeć w góry Santa Ponsa. Dużo turystycznych sklepów i knajp. Do plaży raczej daleko i nie ma ona nic szczególnego do zaoferowania, nie jest też zbyt duża. O tej porze roku było pusto.
Ogólne wrażenia
Życzliwość personelu była znakomita. Przy bufecie zawsze było sprzątane i napełniane.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Hania
kwiecień 2017
5.2 / 6
Uzasadnienie
Świetnie się czuliśmy w tym obiekcie przed 5 dni. Bajka to wyżywienie, obsługa, apartament oraz fajny widok!
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Elżbieta
kwiecień 2017
5.8 / 6
Hotel
Z balkonu cudowny widok na zatokę Satną Ponca. Personel miły. Duża ilość pysznych dań. Ładna jadalnia oraz taras.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Karolinka
styczeń 2017
5.2 / 6
Hotel
Hotel apartamentowy na wysokim poziomie... gdyby tylko ściany pomiędzy pokojami/apartamentami nie były z tektury. Po tym jak w końcu przyjechaliśmy do hotelu późnym wieczorem (nasz samolot miał 10 godzin opóźnienia), potrzebowaliśmy tylko spokoju. Nie mieliśmy go, ponieważ nie pozwalały na to dźwięki z góry i z boku :( Czystość w całym hotelu była w porządku, jedzenie bardzo dobre. Widok z tarasu wspaniały. Do tego jeszcze lampka dobrego wina domowego!
Pokoje
Również tu wszystko w najlepszym porządku, z wyjątkiem dźwiękoszczelności!
Gastronomia
Wszystko jak najlepiej!
Infrastruktura
Basen i leżaki super, bezpośrednio przy kamienistym wybrzeżu!
Położenie
Ponieważ przyjechaliśmy na ten krótki urlop w ostatnim tygodniu października (w okrągłe urodziny mojego męża), to liczyliśmy się z taką sobie pogodą. Tym milej było, że mieliśmy pomiędzy 24 a 28 stopni. Mimo to nie mieliśmy ochoty na kąpiele, więc plaża nas nie interesowała. Basen w zupełności wystarczał. Santa Ponsa raczej się nie nadaje na zakupy i wyjścia. W Paguera dzieje się więcej. Tak, czy inaczej trudno coś tu przedsięwziąć bez samochodu.
Ogólne wrażenia
Życzliwość całego personelu, od recepcji, przez personel sprzątający, po kelnerki, pracowników baru, czy kucharzy, zasługuje na wyróżnienie. Mówi się tu również po niemiecku. Wszystko dobrze!
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Kamila76
listopad 2016
4.6 / 6
Hotel
Hotel bardzo ładny. Udany pobyt.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Marta
listopad 2016
5.3 / 6
Hotel
Przyjemne miejsce na wypoczynek.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Iberostar Jardin Del Sol

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Iberostar Jardin Del Sol ?

Czy hotel Iberostar Jardin Del Sol jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Iberostar Jardin Del Sol według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Iberostar Jardin Del Sol ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Iberostar Jardin Del Sol ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Palma de Mallorca Airport" ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Iberostar Jardin Del Sol?

Lokalizacja hotelu Iberostar Jardin Del Sol

Jaka jest pogoda w Costa de la Calma?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
18
22
26
29
30
27
23
19
16
średnia temp. w nocy
10
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.19
33.06
38.66
38.68
27.25
18.29
4.59
18.15
49.88
57.35
56.34
34.22
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie