Hotel Zafiro Rey Don Jaime

Santa Ponsa, Majorka, Baleary, (Hiszpania)

Zafiro Rey Don Jaime zdaniem specjalistów Urlop.pl

Zafiro Rey Don Jaime to hotel cieszący się uznaniem wśród gości dzięki różnorodnej i smacznej ofercie gastronomicznej oraz przyjaznej atmosferze. Goście doceniają również wysoki standard czystości i porządku, co przekłada się na komfortowy pobyt. Dodatkowym atutem jest dogodna lokalizacja w pobliżu plaży, umożliwiająca łatwy dostęp do morza i lokalnych atrakcji. W niektórych opiniach pojawiają się jednak uwagi dotyczące stanu technicznego obiektu, który miejscami wymaga modernizacji. Mimo tych uwag, Zafiro Rey Don Jaime pozostaje popularnym wyborem na wakacje, oferującym liczne udogodnienia i przyjemną atmosferę.

  • Nr 95 wśród 209 hoteli 3* na Majorce
  • ok. 300m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 2h 40min.

Opis hotelu Zafiro Rey Don Jaime

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie:

Hotel znajduje się w Santa Ponsa, około 150 m od plaży. Liczne sklepy, lokale rozrywkowe, restauracje, bary i przystanek autobusowy znajdują się w odległości kilku minut spacerem. Lotnisko znajduje się około 30 km od hotelu.

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1971. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 416 pokoi. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się kantor wymiany walut i bankomat. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).

Pokoje:

Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem i łazienką. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Za dodatkową opłatą skorzystać można z sejfu. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Do wyposażenia należą również telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazienkach dla gości przygotowane są na codzienny użytek suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia noclegu ze śniadaniem. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania menu dla dzieci. Polecamy również przekąski. W karcie znajdują się napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja z reguły w formie bufetu oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w otwartych barach dla klientów all inclusive (więcej informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Rekreacyjnym uzupełnieniem pobytu są liczne i różnorodne aktywności sportowe oferowane w hotelu, m.in. siatkówka oraz za opłatą tenis ziemny, golf, padel tenis i jazda konna. Organizatorzy zewnętrzni oferują ponadto atrakcje jak tenis ziemny, golf, padel tenis i jazda konna. Aerobik wodny oraz za dodatkową opłatą windsurfing, rower wodny, żeglowanie, spływy kajakowe, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Windsurfing, rower wodny, żeglowanie, spływy kajakowe, snorkeling i nurkowanie znajdują się ponadto w ofercie organizatorów zewnętrznych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, darta i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard. Do Państwa dyspozycji jest Centrum Wellness z sauną. Za opłatą skorzystać można z zabiegów masażu. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych.

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie balearów (majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. podatek dotyczy osób od 16 roku życia.

Hotel 5*/4*  Superior-  4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 4*/3* Superior -  3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 1*/3* -  2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
*do ceny należy doliczyć 10% VAT
W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50% .
Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Dozownik z dezynfekcją
Wzmożone działania dotyczące czystości
Trening higieny dla personelu
Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej
Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
Szkolenie w zakresie higieny rąk dla personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Usługi
Bezdotykowy check-in/-out
Maski ochronne dla gości
Płatności bezdotykowe
Dezynfekcja plastikowych kart magnetycznych
Sprzęt ochronny dla gości
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Hotel znany jest również jako

  • Hotel Rei Don Jaime
  • Zafiro Rey Don Jaime & Spa

Szczególnie polecany dla

  • osób niewymagających (100%)

Udogodnienia

  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Golf
  • Blisko centrum

Dane GPS

N 39º 31' 4.1106"
E 2º 29' 1.8654"

Opinie o hotelu Zafiro Rey Don Jaime

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1959 opinii z różnych źródeł
4.6 / 6
Dobry
79% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
773 opinie
5.0
236 opinii
4.0
621 opinii
3.0
176 opinii
2.0
73 opinie
1.0
80 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Okoliczne atrakcje i rozrywki
  • Łazienka

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Zafiro Rey Don Jaime

Opinie o hotelu i otoczeniu

Zafiro Rey Don Jaime to przestronny hotel położony w dogodnym miejscu, kilka minut spacerem od plaży oraz licznych sklepów i restauracji. Z tarasu na dachu można podziwiać piękne widoki i zrelaksować się przy basenie. Wspólne przestrzenie są dobrze utrzymane, a personel przyjazny i pomocny. Hotel stanowi doskonały wybór dla osób szukających relaksu i bliskości atrakcji w Santa Ponsa.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są wyposażone w przestronne i wygodne łóżka, a ich czystość jest utrzymywana dzięki codziennemu sprzątaniu. Choć niektóre z nich wymagają modernizacji, oferują funkcjonalne łazienki i piękne widoki z balkonów. Brak szuflad w wyposażeniu może być drobną niedogodnością, jednak regularna wymiana ręczników i dbałość o porządek podnoszą komfort pobytu.

Opinie o gastronomii

Hotel oferuje różnorodne opcje kulinarne, które zaspokoją różne gusta. Restauracja serwuje posiłki w formie bufetu, zapewniając bogaty wybór dań na każdą porę dnia. Dostępna jest również restauracja a la carte, ceniona za wysoką jakość serwowanych potraw. Opcja all inclusive obejmuje szeroki wybór napojów, w tym koktajle, które można degustować przez cały dzień. To idealne miejsce dla osób ceniących smaczne jedzenie w przyjemnym otoczeniu.

Opinie o basenie

Hotel dysponuje różnorodnymi basenami, w tym basenem na dachu, który oferuje piękne widoki i spokojną atmosferę, szczególnie polecaną dorosłym. Główny basen zapewnia dużą ilość leżaków, co pozwala na komfortowy wypoczynek. Bar przy basenie dodaje wygody podczas relaksu. Ogólne wrażenia z korzystania z basenów są pozytywne, co czyni je atrakcyjnym miejscem na spędzenie czasu.

Opinie o plaży

Hotel znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od pięknej plaży. Łatwy dostęp do plaży sprawia, że jest to doskonałe miejsce na relaks i korzystanie z uroków morza. W okolicy znajdują się liczne bary, restauracje i sklepy, co zapewnia wygodę i różnorodność podczas pobytu. Bliskość plaży sprzyja spacerom i odkrywaniu okolicznych atrakcji.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Zafiro Rey Don Jaime zapewnia doskonałe warunki dla rodzin z dziećmi, oferując klub dla najmłodszych z różnorodnymi atrakcjami i zajęciami. Zespół animacyjny organizuje ciekawe aktywności, które angażują dzieci i pozwalają rodzicom na chwilę relaksu. Dodatkowo, hotel oferuje rozrywki, które mogą zainteresować zarówno dzieci, jak i dorosłych, tworząc idealne miejsce na rodzinny wypoczynek.

Opinie o rozrywce i sport

Hotel oferuje bogaty wybór rozrywek i aktywności sportowych, które urozmaicają pobyt. Zespół animacyjny organizuje zajęcia i zabawy zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem, w tym karaoke, quizy, bingo oraz występy muzyczne. Dla osób aktywnych dostępne są zajęcia z aerobiku wodnego, turnieje w rzutki i bilard. Goście mogą także korzystać z basenu na dachu, który oferuje piękne widoki i sprzyja relaksowi. Położenie hotelu umożliwia piesze wycieczki oraz korzystanie z nadmorskich atrakcji.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel położony jest w malowniczym Santa Ponsa, oferując łatwy dostęp do plaży oraz licznych sklepów, restauracji i barów. Okolica sprzyja aktywnemu wypoczynkowi dzięki trasom rowerowym i pieszym. Lokalna komunikacja umożliwia szybki dojazd do Palmy, a wynajem samochodu pozwala na odkrywanie górskich tras i podziwianie spektakularnych widoków. Santa Ponsa to idealne miejsce dla osób łączących relaks z odkrywaniem uroków Majorki.

Ocena klientów
Holiday Check
3.8 / 6
Przeciętny
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie4.0
Pokoje3.0
Położenie i okolica5.5
Gastronomia2.5
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia4.0
Holiday Check

(262 opinii)

Thumb up Holiday Check
67%
4.5 /6

Hotel

4.5

Pokój

4.5

Serwis

5.2

Położenie

5.2

Gastronomia

5.1

Sport i rozrywka

4.5
Opinie użytkowników
Asia
czerwiec 2019
3.8 / 6
Zalety
Blisko do plaży i miasteczka
Wady
Odór z kanalizacji w łazience
Uzasadnienie
Bardzo dobrze położony hotel niedaleko plaży i centrum miasteczka. Było gdzie wyjść co porobić i co zjeść. Ponieważ jedzenie w hotelu nie było najwyższej jakości, mało doprawione, mdłe wychodziliśmy aby skosztować regionalnych przysmaków. Co do samego hotelu.. pokoje nie były wygłuszone, wszystko było słychać za ścian. Z kanalizacji łazienkowej wydobywał się nieprzyjemny odór. Natomiast był codziennie sprzątany pokój. Polecam strefę SPA oraz wybór masażu. Przeprowadzony profesjonalnie w trakcie, którego bardzo się zrelaksowałam. Basen na zewnątrz jest mały, ale na dachu znajduje się drugi basen. Personel hotelu jest bardzo przyjazny i pomocny.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Zafiro Rey Don Jaime

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Zafiro Rey Don Jaime ?

Czy hotel Zafiro Rey Don Jaime jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Zafiro Rey Don Jaime według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Zafiro Rey Don Jaime ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Zafiro Rey Don Jaime ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Zafiro Rey Don Jaime?

Lokalizacja hotelu Zafiro Rey Don Jaime

Jaka jest pogoda w Santa Ponsa?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
18
22
26
29
30
27
23
19
16
średnia temp. w nocy
10
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.19
33.06
38.66
38.68
27.25
18.29
4.59
17.76
49.88
57.35
56.34
34.22
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie