Hotel Stella Maris (Fuengirola)

Fuengirola, Costa del Sol, (Hiszpania)

Stella Maris (Fuengirola) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Stella Maris (Fuengirola) to hotel o doskonałej lokalizacji, tuż przy plaży, idealny dla osób pragnących korzystać z uroków słońca i morza. Goście doceniają piękne widoki z balkonów, które pozwalają cieszyć się malowniczymi wschodami słońca. Obiekt wyróżnia się wysokim standardem czystości, co zapewnia komfortowy i przyjemny pobyt. Panuje tu przyjazna atmosfera, a obsługa dba o wygodę gości, co pozytywnie wpływa na jakość wypoczynku. Stella Maris (Fuengirola) to doskonały wybór dla osób poszukujących miejsca z dogodnym dostępem do plaży i przyjemnym otoczeniem.

  • Nr 7 wśród 20 hoteli w Fuengiroli

Opis hotelu Stella Maris (Fuengirola)

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

Kurort zbudowany został w roku 1997. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 385 pokoi. Do dyspozycji gości jest przechowalnia bagażu. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na terenie obiektu znajduje się restauracja, bar i bar na plaży. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie kompleksu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). Sala konferencyjna umożliwia przeprowadzenie konferencji, odczytów oraz zjazdów.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Na życzenie mogą być dostawione łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Do wyposażenia należą również telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. W łazienkach znajduje się szlafroki. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewni w łazienkach komplet ręczników. Ośrodek wczasowy oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Goście mogą korzystać z 4 baseny otwarte i 2 baseny kryte. Również mali goście hotelowi znajdą przeznaczoną dla nich strefę zabaw wodnych. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Dużym urozmaiceniem są rozliczne aktywności outdoorowe oferowane w kurorcie. Należą do nich m.in. siatkówka plażowa i minigolf, jak również za dodatkową opłatą tenis ziemny i jazda konna. W ofercie organizatorów zewnętrznych znajduje się jazda konna. Zapraszamy do skorzystania z bogatej oferty sportowej wewnątrz obiektu. Proponujemy Państwu studio fitness i tenisa stołowego, jak również za dodatkową opłatą bilard i squasha. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia turecka, beauty farm, zabiegi masażu, hydroterapia i talasoterapia. Do atrakcji dodatkowych należą muzyka na żywo i miniklub.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia opcji all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, brunch, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Napoje wliczone są w cenę. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Podatek turystyczno klimatyczny (tourism climate tax):

Od dnia 01.01.2024 w Grecji obowiązuje nowy podatek turystyczny. Podatek jest płatny bezpośrednio przez Klientów przy zakwaterowaniu lub wykwaterowaniu, płatność w Euro. Opłata jest pobierana za pokój (sypialnie), za noc i jest uzależniona od standardu hotelu:
***Od marca do października:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 2 Euro
3 gwiazdki: 5 Euro
4 gwiazdki: 10 Euro
5 gwiazdek: 15 Euro
***Od listopada do lutego:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 1,50 Euro
3 gwiazdki: 1,50 Euro
4 gwiazdki: 3 Euro
5 gwiazdek: 4 Euro

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Hotel znany jest również jako

  • Stella Maris
  • Apartamentos Stella Maris
  • Stella Maris
  • Apartments Stella Maris
  • Stella Maris Fuengirola
  • Apartamentos Stella Maris(Marcari, S.l.)

Dane GPS

N 36º 32' 51.1816"
W 4º 36' 58.8593"

Opinie o hotelu Stella Maris (Fuengirola)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1219 opinii z różnych źródeł
5.0 / 6
Bardzo dobry
90% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
681 opinii
5.0
110 opinii
4.0
255 opinii
3.0
110 opinii
2.0
37 opinii
1.0
26 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Widoki
  • Ogólne wrażenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Stella Maris (Fuengirola)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Stella Maris (Fuengirola) wyróżnia się dogodnym położeniem, oferując piękne widoki na morze z wielu pokoi. Bliskość plaży oraz licznych restauracji, barów i sklepów sprawia, że goście mają łatwy dostęp do wszelkich udogodnień. Choć budynek nie należy do najnowszych, jest czysty, a przestrzenie wspólne są dobrze utrzymane. Przyjazna atmosfera i bliskość lokalnych atrakcji czynią ten hotel atrakcyjnym wyborem dla odwiedzających Fuengirolę.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu oferują różnorodne opcje, od przestronnych apartamentów po bardziej kompaktowe studio, zawsze utrzymane w czystości. Wiele z nich zapewnia wspaniałe widoki na morze, co jest ich dużym atutem. Klimatyzacja działa sprawnie, choć czasem wymaga drobnych napraw. Łazienki są funkcjonalne, choć niektóre mogłyby być bardziej nowoczesne. Ogólnie pokoje zapewniają komfortowy pobyt, a ich lokalizacja i widoki rekompensują drobne niedociągnięcia.

Opinie o gastronomii

Hotel zapewnia różnorodne opcje gastronomiczne, które spełniają oczekiwania wielu gości. Restauracja oferuje smaczne i starannie przygotowane posiłki, a bar na parterze to świetne miejsce na chwilę relaksu przy drinku. W pobliżu znajduje się wiele lokalnych barów i restauracji, co pozwala na odkrywanie kulinarnych smaków regionu. Przyjazna obsługa i komfortowa atmosfera sprzyjają przyjemnym chwilom podczas posiłków.

Opinie o basenie

Basen w hotelu, choć niewielki, stanowi przyjemne miejsce na relaks. W niektóre dni może być bardziej zatłoczony, ale są momenty, gdy panuje spokojniejsza atmosfera. Dostęp do basenu jest zabezpieczony kodem, co zwiększa poczucie bezpieczeństwa. Przy basenie znajduje się bar serwujący przekąski i napoje, co pozwala na komfortowe spędzenie czasu na świeżym powietrzu.

Opinie o plaży

Hotel znajduje się w doskonałej lokalizacji, tuż przy plaży, co szczególnie docenią miłośnicy morskich krajobrazów. Z balkonów rozciągają się piękne widoki na plażę, a jej bliskość sprawia, że dostęp jest niezwykle wygodny. W okolicy można znaleźć liczne restauracje i bary, co dodatkowo urozmaica pobyt. To miejsce idealne dla osób szukających relaksu nad morzem.

Opinie o położeniu i okolicy

Stella Maris w Fuengirola to idealne miejsce dla osób ceniących bliskość plaży i lokalnych atrakcji. Hotel położony jest nad brzegiem morza, co zapewnia łatwy dostęp do plaż oraz pobliskich restauracji i barów. W okolicy znajduje się supermarket Mercadona, co jest wygodne dla osób preferujących samodzielne przygotowywanie posiłków. Bliskość centrum Fuengirola, Los Boliches oraz przystanków komunikacji miejskiej ułatwia odkrywanie uroków regionu.

Ocena klientów
Holiday Check
4.7 / 6
Dobry
100% osób poleca
(4 opinie)
Hotel i otoczenie4.7
Pokoje4.9
Położenie i okolica4.9
Gastronomia4.2
infrastruktura5.0
Ogólne wrażenia4.7
Holiday Check

(3 opinii)

Thumb up Holiday Check
100%
6.0 /6

Hotel

6.0

Pokój

6.0

Serwis

6.0

Położenie

6.0

Gastronomia

-

Sport i rozrywka

5.0
Opinie użytkowników
Joachim
październik 2019
3.3 / 6
Zalety
Piękny widok
Wady
Przeciętna jakość obiektu
Hotel
Miejsce o przeciętnej jakości. Hotel położony bardzo ładnie i to decyduje o jego wartości.
Pokoje
Super widok na plażę oraz możliwość obserwowania wschodów słońca przeważała nad standardem zakwaterowania.
Infrastruktura
Niedaleko znajdująca się promenada prowadziła na publiczną plażę.
Położenie
Hotel ulokowany był w miejscu umożliwiającym doskonały dostęp do okolicznych restytucji oraz sklepów. Blisko było też do lokalnych atrakcji.
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, 3-6 dni
amelka_0999
styczeń 2017
5.8 / 6
Uzasadnienie
Ciekawe widoki na każdym piętrze coraz wspanialsze. Kuchnia dobrze wyposażona z możliwością przygotowania śniadania. Warto spożyć go na balkonie przy pięknych widokach. Apartamenty są ogromne i z pewnością pomieszczą wiele osób. My jednak byliśmy tylko we dwoje.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Aneta
październik 2015
4.9 / 6
Hotel
Hotel super, było bardzo przyjemnie.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Puchaty
październik 2014
4.9 / 6
Hotel
Super hotel z dużą liczbą miłych ludzi. Wszyscy bardzo dobrze nastawieni.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Stella Maris (Fuengirola)

Lista najczęściej zadawanych pytań

Czy hotel Stella Maris (Fuengirola) jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Stella Maris (Fuengirola) według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Stella Maris (Fuengirola) ?

Czy Hotel Stella Maris (Fuengirola) jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Stella Maris (Fuengirola) ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Stella Maris (Fuengirola)?

Czy hotel Stella Maris (Fuengirola) posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Stella Maris (Fuengirola)

Jaka jest pogoda w Fuengiroli?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
16
17
19
22
25
28
29
26
23
19
17
średnia temp. w nocy
11
11
12
14
16
20
22
23
21
18
14
12
śr. ilość dni słonecznych
27
25
24
25
28
29
31
31
28
28
25
27
śr. ilość dni deszczowych
4
3
7
5
3
1
0
0
2
3
5
4
średnie opady (mm)
52.64
46.53
84.74
41.23
23.98
5.87
0.61
5.65
24.81
51.01
73.29
59.56
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie