Hotel Caleta Garden

Caleta de Fuste, Fuerteventura, Wyspy Kanaryjskie, (Hiszpania)

Caleta Garden zdaniem specjalistów Urlop.pl

Caleta Garden wyróżnia się dogodną lokalizacją, w pobliżu supermarketów i restauracji, co stanowi wygodną bazę dla osób planujących zwiedzanie okolicy. Goście często chwalą panującą atmosferę oraz sposób, w jaki są traktowani, co może uprzyjemnić pobyt, zwłaszcza tym, którzy nie mają wysokich oczekiwań. Jednak stan techniczny obiektu bywa krytykowany, a problemy z klimatyzacją oraz ograniczenia w opcji all-inclusive mogą wpływać na komfort. Hotel może być odpowiedni dla osób z ograniczonym budżetem, które planują spędzać większość czasu poza obiektem.

  • Nr 69 wśród 94 hoteli 2* na Wyspach Kanaryjskich
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 5h 50min.

Opis hotelu Caleta Garden

Opis hotelu.

LOKALIZACJA - Caleta Garden ** położony jest w miejscowości Caleta De Fuste, centrum miasta z  barami, restauracjami i sklepy oddalone jest o około 300m. Odległość od miejscowości Cotillo około 50km, Park Dunas de Corralejo około 40km.. Odległość od lotniska lotniska około 12km.
PLAŻA - publiczna około 400m od hotelu, leżaki i parasole płatne.
HOTEL - recepcja z lobby, restauracja główna bar, basen,  tarasy słoneczne, ogród, brodzik dla dzieci, plac zabaw. przechowalnia bagażu. Centrum SPA, sporty wodne, Wi-Fi dodatkowo płatne.
POKOJE  - typu apartamenty/studia , dla 2 osób dorosłych z możliwością dostawek, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), telefon, TV-sat, sejf (płatny), balkon.
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.Więcej informacji o hotelu:https://www.meetingpointhotels.com/caleta-garden
 
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski 

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Przelot liniami resjowymi -warunki

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Cena zawiera/nie zawiera

UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje.

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Hotel znany jest również jako

  • Blu Sea Caleta Garden
  • Blue Sea Caleta Garden
  • Aparthotel Caleta Garden
  • Labranda Aparthotel Caleta Garden
  • Caleta Garden - Labranda -

Szczególnie polecany dla

  • osób niewymagających (80%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (60%)
  • rodzin z dziećmi (40%)
  • osób szukających spokoju (40%)

Udogodnienia

  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Golf
  • Blisko centrum

Dane GPS

N 28º 23' 59.172"
W 13º 51' 31.3485"

Opinie o hotelu Caleta Garden

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1152 opinie z różnych źródeł
3.5 / 6
Przeciętny
57% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
197 opinii
5.0
42 opinie
4.0
394 opinie
3.0
197 opinii
2.0
108 opinii
1.0
214 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Pokój
  • Położenie i okolica (plaża)

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Caleta Garden

Opinie o hotelu i otoczeniu

Caleta Garden to obiekt położony w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut od plaży, co sprawia, że jest atrakcyjny dla miłośników słońca i morza. W pobliżu znajdują się supermarkety oraz różnorodne restauracje, co ułatwia codzienne zakupy i odkrywanie lokalnych smaków. Hotel otacza przyjemne otoczenie sprzyjające relaksowi i stanowiące dobrą bazę do zwiedzania wyspy. Warto jednak zauważyć, że stan techniczny obiektu może wpływać na komfort pobytu, a opinie dotyczące czystości w częściach wspólnych są zróżnicowane. Mimo to, Caleta Garden może być interesującą opcją dla osób szukających prostego miejsca do wypoczynku w dogodnym miejscu.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są przestronne, choć ich wyposażenie jest nieco przestarzałe, co może wpływać na komfort. W niektórych pokojach brak klimatyzacji może być odczuwalny w cieplejsze dni. Meble i materace są zużyte i wymagają odświeżenia, a telewizja dostępna jest za dodatkową opłatą. Łazienki oferują podstawowe udogodnienia, a dodatkowe sprzęty, takie jak suszarka do włosów czy żelazko, można wypożyczyć w recepcji. Pomimo pewnych niedogodności, hotel może być odpowiednią opcją na krótsze, ekonomiczne pobyty.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel znajduje się w centralnej części Castillo, co czyni go świetnym punktem wypadowym do zwiedzania wyspy. W okolicy dostępne są liczne supermarkety i restauracje, co zapewnia wygodę podczas pobytu. Otoczenie jest malownicze, a lokalizacja hotelu umożliwia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji i rozrywek. Dzięki swojemu położeniu, miejsce to przyciąga uwagę turystów poszukujących dogodnej bazy do odkrywania okolicy.

Ocena klientów
Holiday Check
3.9 / 6
Przeciętny
100% osób poleca
(6 opinii)
Hotel i otoczenie3.8
Pokoje3.5
Położenie i okolica4.4
Gastronomia3.8
infrastruktura3.6
Ogólne wrażenia4.2
Holiday Check

(216 opinii)

Thumb up Holiday Check
55%
3.3 /6

Hotel

3.3

Pokój

3.3

Serwis

4.3

Położenie

4.4

Gastronomia

4.0

Sport i rozrywka

3.4
Opinie użytkowników
Kamila
luty 2020
4.1 / 6
Zalety
Atrakcyjna cena
Wady
Odległość od plaży
Hotel
Hotel przecięty, ale ogólnie oferował niezła jakość w stosunku do jego ceny.
Pokoje
Zadbany pokój był ładnie wyposażony w nowoczesne sprzęty. Całość robiła bardzo dobre wrażenie.
Gastronomia
Śniadania typowe, ale nie oczekiwaliśmy niczego więcej. Ważne, że wszystko było świeże i smaczne.
Infrastruktura
Do plaży nie było blisko, ale warto się od niej przespacerować. Dla nie lubiących chodzić była kolejka, która dowoziła do niej. Miejsce bardzo fajne do wypoczynku.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 1 tydzień
Gabrysia
październik 2019
3.7 / 6
Zalety
Smaczne posiłki
Wady
Kiepski pokój
Hotel
Orient był stary, ale obsługa starała się utrzymywać go w przyzwoitym stanie. Efekt nie zawsze był zadowalający. Personel miły,male poziom zaangażowania słaby.
Pokoje
Niewielkie pomieszczenie było słabo urządzone. Nie podobały nam się meble, a łóżko było niewygodne. Sprzątnie po łebkach.
Gastronomia
Jedzeni całkiem dobre, jak na warunki panujące w tym miejscu.
Infrastruktura
Do plaży kursowała kolejka, ale można było też dojść spacerem. Okolica oferowała parę atrakcji, ale bez auta trudno byłoby je zobaczyć.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 1 tydzień
Kwiatek
listopad 2015
3.2 / 6
Hotel
Jeśli nie ma się zbyt dużo pieniędzy i nie zależy nam na super luksusach to jest to hotel dla Ciebie. Generalnie na 2* nie jest taki zły, ale traktowany bardziej jako noclegownia dla imprezowiczów. Hotel raczej wymaga remontu,ale jest dość czystko.
Pokoje
czysto.
Gastronomia
W restauracji hotelowej jest bardzo duszno, nie sprzyja to spożywaniu posiłków.
Infrastruktura
Mała strefa basenowo, dość mało miejsca do opalania. Do plaży też jest kawałek drogi ale w Castillo jest co robić więc warto wyruszyć na spacer.
Położenie
Wychodząc z hotelu jest wiele barów, supermarketów więc można zrobić własne zaopatrzenie.
Dane wyjazdu
internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Rainbow Tours, podróżuje 1 raz w roku
patryk100
wrzesień 2015
4.2 / 6
Uzasadnienie
Jak na hotel mający tylko dwie gwiazdki naprawdę warto to miejsce odwiedzić. Cena jest odpowiednia. Wakacje zaliczam do udanych. Wróciłem wypoczęty i pełen energii :)
Hotel
Hotel co prawda nadaje się do remontu, ale czysty i w miarę możliwości zadbany, Mało czasu spędzałem w pokoju przeważnie tylko odświeżenie i sen więc nie mogę narzekać :D
Pokoje
Pokoje duże połączone z aneksem kuchennym i balkonem. Ręczniki świeże, pościel zmieniana i sprzątane co drugi dzień.
Gastronomia
Jedzenie w postaci stołu szwedzkiego było bardzo smaczne.
Infrastruktura
Na terenie mamy do dyspozycji basen, leżaki, parasole. Bardzo blisko znajduje się piaszczysta plaża. Animator bardzo pomysłowy potrafił rozbawić gości.
Położenie
Położenie idealne, wszędzie blisko. W okolicy dużo sklepów, restauracji czy barów. Jest co robić :)
Ogólne wrażenia
Płatny internet 1h/3 euro :/
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Rainbow Tours, podróżuje 1 raz w roku
Alicja i Michał
wrzesień 2014
3.9 / 6
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Magda
październik 2013
4.2 / 6
Uzasadnienie
Hotel jest 2 gwiazdkowy o czym trzeba pamiętać. Jako baza wypadowa do poznawania na własną rękę wyspy nie mam zastrzeżeń.
Hotel
Obsługa bardzo pomocna i przyjazna. Hotel posiada 2 gwiazdki, także ogólny wygląd nie powala na kolana.
Pokoje
Pokój nam się trafił z aneksem kuchennym, był całkiem spory, wyposażony, łazienka czysta.
Gastronomia
Mieliśmy opcje samych śniadań, które były średniej jakości. Brakowało często pieczywa. Co do obiadów podobno nie były lepsze. taką informację uzyskaliśmy od innych urlopowiczów.
Infrastruktura
Basen dość duży,
Położenie
Plusem jest lokazlizacja, 5 minut spacerkiem do miasteczka.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), internetowe biuro podróży, zwiedzanie, studio, 1 tydzień, Bee Free, podróżuje 3-4 razy w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Caleta Garden

Lista najczęściej zadawanych pytań

Czy hotel Caleta Garden jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Caleta Garden według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Caleta Garden ?

Czy Hotel Caleta Garden jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Caleta Garden ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Fuerteventura Airport" ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Caleta Garden?

Lokalizacja hotelu Caleta Garden

Jaka jest pogoda w Caleta de Fuste?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
19
19
20
21
22
23
25
26
25
24
22
20
średnia temp. w nocy
16
16
16
17
18
19
21
21
21
21
19
18
śr. ilość dni słonecznych
30
27
30
30
31
30
31
31
29
30
29
30
śr. ilość dni deszczowych
1
1
1
0
0
0
0
0
1
1
1
1
średnie opady (mm)
4.94
5.61
6.8
2.96
2.41
0.43
0.18
2.6
8.36
12.86
10.06
5.87
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie