Hotel Beach Garden (St. Julians)

St. Julian's, (Malta)

Beach Garden (St. Julians) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Beach Garden (St. Julians) wyróżnia się dogodną lokalizacją, która umożliwia łatwy dostęp zarówno do pobliskiej plaży, jak i tętniącego życiem centrum miasta. Goście mają również możliwość korzystania z basenu, co stanowi dodatkową opcję relaksu po dniu pełnym aktywności. Jednakże, hotel zmaga się z pewnymi wyzwaniami, które mogą wpłynąć na komfort pobytu. Opinie wskazują na niedostateczny poziom czystości w pokojach oraz problemy z higieną. Zgłaszane są także trudności związane ze stanem technicznym obiektu, takie jak niesprawna klimatyzacja czy problemy z łazienkami. Dodatkowo, hałas z zewnątrz, szczególnie w godzinach nocnych, może być uciążliwy dla osób poszukujących spokojnego wypoczynku. Mimo tych niedogodności, Beach Garden (St. Julians) może być odpowiednią opcją dla gości o mniejszych wymaganiach, podróżujących z ograniczonym budżetem lub planujących spędzać większość czasu na odkrywaniu atrakcji w okolicy.

  • Nr 52 wśród 59 hoteli 3* na Malcie
  • ok. 50m od plaży

Opis hotelu Beach Garden (St. Julians)

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - beach garden hotel:

Hotel położony jest w zatoce St. George. Plaża, oznaczona Błekitną Flagą, oddzielona jest drogą. W odległości kliku minut jest postój taksówek. Sklepy znajdują sie w bezpośrednim sąsiedztwie. W pobliżu znajduje sie park wodny, pole golfowe oddalone o ok. 15 km. Lotnisko (MLA) oddalone jest o około 10 kilometrów od hotelu.

Adres - beach garden hotel:

Street  IX-Xatt Ta San Gorg, St. Georges Bay, St. Julians, Malta  

Wyposażenie:

Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Na poszczególne piętra można się bezproblemowo dostać za pomocą windy bądź schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie hotelu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, pobudka na życzenie i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania menu dla dzieci.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne dysponują łóżkiem podwójnym. Istnieje możliwość dostawki. W pokoju znajduje się biurko. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio, budzik i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Obiekt posiada basen i basen kryty. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak rower / rower górski, golf i studio fitness. Zespół animatorów hotelu zadba o program rozrywkowy dla małych i dużych gości.

Podatki – malta:

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5  Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
+++ Air Malta (KM), Lufthansa (LH): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg  *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena około 280- 450 PLN.   * Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
++++ Enter Air (E4): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Hotel znany jest również jako

  • Beach Garden Hotel
  • Beach Garden

Dane GPS

N 35º 55' 30.3825"
E 14º 29' 16.7044"

Opinie o hotelu Beach Garden (St. Julians)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1077 opinii z różnych źródeł
2.4 / 6
Mierny
30% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
90 opinii
5.0
15 opinii
4.0
154 opinie
3.0
193 opinie
2.0
138 opinii
1.0
487 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Beach Garden (St. Julians)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Obiekt Beach Garden (St. Julians) znajduje się w atrakcyjnej lokalizacji, blisko plaży i tętniącej życiem dzielnicy St. Julian's, oferując piękne widoki na morze. Niestety, stan techniczny budynku i części wspólnych, takich jak lobby czy basen, wymaga poprawy, co może wpływać na komfort pobytu. Mimo to, dogodny dostęp do lokalnych atrakcji sprawia, że hotel może być interesującym wyborem dla osób nastawionych na aktywny wypoczynek.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są krytykowane za niski standard czystości, w tym obecność insektów, brudne ściany, plamy na pościeli oraz problemy z pleśnią. Łazienki również wymagają poprawy, z częstymi problemami z ciśnieniem i temperaturą wody. Klimatyzacja działa, choć czasami pojawiają się usterki. Mimo tych niedogodności, niektóre pokoje są przestronne i codziennie sprzątane, co może być zaletą dla mniej wymagających gości.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna hotelu jest ograniczona i często krytykowana za monotonię, niską jakość oraz brak różnorodności, szczególnie w przypadku śniadań. Wiele osób decyduje się na posiłki w pobliskich restauracjach, które oferują bardziej satysfakcjonujące opcje. Pomimo starań personelu, doświadczenia kulinarne w hotelu pozostawiają wiele do życzenia.

Opinie o basenie

Basen w hotelu jest przestronny i podgrzewany, co stanowi jego zaletę, szczególnie w chłodniejsze dni. Jednak opinie dotyczące jego czystości są podzielone, a otoczenie mogłoby być lepiej utrzymane. Dodatkowym udogodnieniem jest bar przy basenie, który pozwala na relaks przy napojach. Pomimo pewnych zastrzeżeń, basen jest często wymieniany jako pozytywny element pobytu.

Opinie o plaży

Hotel Beach Garden (St. Julians) znajduje się w dogodnym miejscu, tuż naprzeciwko żwirowej plaży, co umożliwia łatwy dostęp do morza. W okolicy dostępne są liczne atrakcje, takie jak bary, kluby nocne i centrum handlowe, co czyni lokalizację atrakcyjną dla osób poszukujących rozrywki. Warto jednak pamiętać, że plaża bywa zatłoczona i nie zawsze utrzymana w czystości, co może wpłynąć na komfort wypoczynku.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel Beach Garden (St. Julians) usytuowany jest w miejscu idealnym dla osób chcących korzystać z nocnego życia Malty. W pobliżu znajdują się liczne kluby, bary i restauracje, a także centra handlowe dla miłośników zakupów. Bliskość plaży oraz dobre połączenia komunikacyjne, w tym przystanki autobusowe, umożliwiają łatwe zwiedzanie wyspy.

Ocena klientów
Holiday Check
2.2 / 6
Mierny
0% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie1.8
Pokoje1.3
Położenie i okolica4.0
Gastronomia2.3
infrastruktura2.0
Ogólne wrażenia1.5
Holiday Check

(23 opinii)

Thumb up Holiday Check
68%
2.5 /6

Hotel

2.5

Pokój

2.8

Serwis

2.8

Położenie

3.3

Gastronomia

2.8

Sport i rozrywka

3.1
Opinie użytkowników
artur
luty 2019
2.2 / 6
Hotel
syf , śmierdzi stęchlizną, w pokoju odpadał tynk, łazienka zaniedbana
Komu odradzasz i dlaczego?
hotel dla ludzi naprawdę niewymagających
Dane wyjazdu
śniadania (BB), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 3-6 dni, Exim Tours, podróżuje częściej niż 4 razy w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Beach Garden (St. Julians)

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Beach Garden (St. Julians) ?

Czy hotel Beach Garden (St. Julians) jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Beach Garden (St. Julians) według Urlop.pl ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Modlin Airport" a "Malta International Airport (Luqa Airport)" ?

Czy hotel Beach Garden (St. Julians) posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Beach Garden (St. Julians)

Jaka jest pogoda w St. Julian's?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
15
16
17
20
24
27
28
27
24
21
18
średnia temp. w nocy
14
13
14
15
18
22
25
26
25
22
19
15
śr. ilość dni słonecznych
26
24
28
29
30
30
31
30
27
25
24
27
śr. ilość dni deszczowych
5
4
3
1
1
0
0
1
3
6
6
4
średnie opady (mm)
54.9
54.42
33.06
10.34
12.34
2.86
0.27
3.23
36.4
69.83
94.43
58.14
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie