Hotel Pestana Bay Ocean

Funchal, Madera, (Portugalia)

Pestana Bay Ocean zdaniem specjalistów Urlop.pl

Pestana Bay Ocean to hotel, który wyróżnia się przyjazną atmosferą i gościnnością, zapewniając komfortowy pobyt. Położony w malowniczej lokalizacji, oferuje piękne widoki na ocean oraz bliskość plaży, co sprzyja relaksowi. Dodatkowym atutem jest dogodny dostęp do centrum Funchal, umożliwiający łatwe zwiedzanie okolicy. Należy jednak wspomnieć, że stan techniczny obiektu mógłby zostać ulepszony. Mimo tego, Pestana Bay Ocean pozostaje interesującą opcją dla osób poszukujących wypoczynku w pięknej scenerii, z życzliwą obsługą i wygodnymi udogodnieniami.

  • Nr 24 wśród 37 hoteli 4* w Funchal
  • ok. 50m od plaży
  • Długość lotu 4h 50min.

Opis hotelu Pestana Bay Ocean

Opis kontrahenta

Opis ogólny:
Ok. 50 m od piaszczystej/kamienistej plaży (bezpłatny transfer na plażę) leży hotel plażowy Pestana Ocean Bay All Inclusive Resort, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców. Do turystycznego centrum jest ok. 5 km. Miasto Funchal City jest oddalone o około 5 km (Camara de Lobos około 5 km). Trzeba pokonać około 2 km, aby dotrzeć do supermarketu bądź pozostałych sklepów. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 5 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino (ok. 3 km) i teatr (ok. 5 km). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli i przystanek autobusowy (ok. 1 km) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 4 km szpital. Lotnisko (FNC) położone jest ok. 25 km od hotelu. Kolejne lotnisko (PXO) jest oddalone o ok. 58 km.
Wyposażenie :
Ten 9-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 217 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 16:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, 2 windy, sejf (bezpłatny), kiosk, parking (bezpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 100 miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie.
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Woda oraz koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (07:00 - 23:00), piwo (11:00 - 23:00), wino (11:00 - 23:00), kawa i herbata (07:00 - 23:00), ciasta i wyroby cukiernicze (16:00 - 17:00), lokalne alkohole (11:00 - 23:00), wybrane importowane alkohole (11:00 - 23:00, limitowane i w specjalnych barach i restauracjach), przekąski (16:00 - 17:00) oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (za ewentualną opłatą), bilard (za ewentualną opłatą) i tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 3 km od hotelu). W odległości ok. 3 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 16 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: masaże za opłatą. Sauna i hammam za ewentualną opłatą. Opieka nad dziećmi: baby-sitting (za dodatkową opłatą). Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Visa, Diners Club oraz American Express.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Ważne informacje dotyczące oferty

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bagaż podręczny: 
RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
TAP (TP) - 1 mały bagaż podręczny, 10 KG (max. wymiary: 55 x 40 x 25 cm)
LOT (LO) - 1 mały bagaż podręczny, 8 KG (max. wymiary 55 x 40 x 23 cm)
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- anglojęzyczną opiekę telefoniczną przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- podatek turystyczny: od 2 euro za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem

BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Ważne informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania - według akutalnego harmonogramu hotelu.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej

1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Hotel znany jest również jako

  • Pestana Bay Ocean Aparthotel
  • Pestana Ocean Bay
  • Pestana Ocean Bay All Inclusive Resort

Dane GPS

N 32º 38' 11.76"
W 16º 55' 50.1564"

Opinie o hotelu Pestana Bay Ocean

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2648 opinii z różnych źródeł
4.8 / 6
Dobry
80% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Dobry

6.0
1287 opinii
5.0
410 opinii
4.0
512 opinii
3.0
234 opinie
2.0
102 opinie
1.0
103 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Pestana Bay Ocean

Opinie o hotelu i otoczeniu

Pestana Bay Ocean wyróżnia się doskonałą lokalizacją nad brzegiem oceanu, oferując niezapomniane widoki i otoczenie pięknych, zadbanych ogrodów. Spokojna atmosfera sprzyja relaksowi, a pobliska promenada prowadzi do malowniczego miasteczka Camara de Lobos. Hotel zapewnia bezpłatne transfery do centrum Funchal, co ułatwia zwiedzanie. Części wspólne są czyste i komfortowe, co czyni obiekt popularnym wyborem na wypoczynek na Maderze.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są przestronne i oferują widoki na ocean, co stanowi ich dużą zaletę. Choć niektóre elementy wyposażenia są nieco przestarzałe, pokoje są czyste i codziennie sprzątane. Wentylatory sufitowe pomagają utrzymać komfortową temperaturę w pokojach bez klimatyzacji. Łazienki są funkcjonalne i dobrze zaopatrzone, choć mogą wymagać odświeżenia. Ogólnie, pokoje zapewniają wygodne warunki do wypoczynku.

Opinie o gastronomii

Hotel oferuje bogatą ofertę kulinarną, dostosowaną do różnych gustów. Restauracje serwują dania kuchni międzynarodowej w malowniczym otoczeniu z widokiem na ocean, co dodaje wyjątkowego charakteru posiłkom. Bufet śniadaniowy obfituje w różnorodne opcje, a w barach dostępne są napoje, w tym lokalne wina i koktajle. Wieczorne atrakcje dodatkowo urozmaicają czas spędzony w hotelu.

Opinie o basenie

Hotel dysponuje dwoma odkrytymi basenami, które są regularnie utrzymywane w czystości. Jeden z nich jest przeznaczony do pływania, a dodatkowo dostępne są jacuzzi i sauna. Przestrzeń wokół basenów jest wygodnie zaaranżowana, z leżakami zapewniającymi komfortowy wypoczynek. Lokalizacja basenów w pobliżu plaży umożliwia relaks w otoczeniu pięknych widoków, a goście mogą korzystać z ręczników basenowych.

Opinie o plaży

Pestana Bay Ocean znajduje się bezpośrednio nad oceanem, oferując łatwy dostęp do plaży. Plaża przed hotelem jest kamienista, ale w niewielkiej odległości znajduje się plaża z czarnym piaskiem. Malownicze widoki na ocean z każdego pokoju pozwalają rozpocząć dzień w wyjątkowej scenerii. Bliskość promenady umożliwia relaksujące spacery wzdłuż wybrzeża, a w okolicy dostępne są różnorodne atrakcje dla aktywnych gości.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Pestana Bay Ocean oferuje udogodnienia dla rodzin z dziećmi, w tym apartamenty dostosowane do potrzeb najmłodszych. Na terenie obiektu znajduje się plac zabaw oraz brodzik, które zapewniają dzieciom bezpieczne i atrakcyjne miejsca do zabawy. Obsługa hotelu dba o komfort najmłodszych gości, co sprawia, że rodziny mogą cieszyć się relaksem w przyjaznym otoczeniu.

Opinie o rozrywce i sport

Hotel zapewnia szeroki wybór rozrywek, które urozmaicają pobyt. Wieczorami organizowane są programy z muzyką na żywo, karaoke oraz występy inspirowane lokalną kulturą. Do dyspozycji gości są dwa baseny, w tym jeden z jacuzzi, a także dobrze wyposażona siłownia. Różnorodne animacje i zajęcia rekreacyjne pozwalają na aktywne spędzanie czasu w przyjemnej atmosferze.

Opinie o położeniu i okolicy

Położony na Maderze Pestana Bay Ocean stanowi doskonałą bazę do odkrywania wyspy. Bliskość centrum Funchal umożliwia łatwy dostęp do atrakcji, takich jak ogrody botaniczne czy muzea. Promenada wzdłuż oceanu prowadzi do urokliwego miasteczka Camara de Lobos, a w okolicy znajdują się restauracje, sklepy oraz centrum handlowe Forum Madeira. Dogodna komunikacja i bezpłatne transfery do Funchal sprawiają, że zwiedzanie jest wygodne i przyjemne.

Ocena klientów
Holiday Check
5.1 / 6
Bardzo dobry
75% osób poleca
(8 opinii)
Hotel i otoczenie4.6
Pokoje5.2
Położenie i okolica5.4
Gastronomia4.9
infrastruktura5.1
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(481 opinii)

Thumb up Holiday Check
78%
4.7 /6

Hotel

4.7

Pokój

4.6

Serwis

4.6

Położenie

4.8

Gastronomia

4.2

Sport i rozrywka

3.9
Opinie użytkowników
Agnieszka S.
luty 2019
5.7 / 6
Uzasadnienie
Położony w centrum i pobliżu plaży hotel. Do centrum miasta było niedaleko - krótki spacer promenadą. Kamienista plaża przy hotelu wymagała używania butów ochronnych. Nie prowadzono atrakcji dla dzieci. Można było korzystać z basenu. Smaczne jedzenie, a szczególnie polecam lody. Obowiązkowym punktem pobytu na Maderze są wycieczki, w tym koniecznie zjazd saniami.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Alicja
październik 2018
6.0 / 6
Uzasadnienie
Okolica ładna, fajna pogoda. Polecam ten obiekt z cudownymi widokami na góry. Czysty hotel ze smaczny i różnorodnym jedzeniem, nawet owocami morza. Miły personel, ciekawe wieczorki z miłą muzyką.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Dominik
październik 2018
5.0 / 6
Hotel
Hotel z wysokim standardem pod każdym względem. Dobra lokalizacja na relaks oraz odpoczynek
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Marcin
październik 2018
5.3 / 6
Hotel
Hotel w bardzo dobrym standardzie, zlokalizowany w cudownej okolicy. W pobliżu błękitny ocean. Personel jest bardzo miły, panuje tutaj przyjazna atmosfera.
Pokoje
Czysty pokój z funkcjonalnym aneksem kuchenny. Bardzo dobrze wyposażony.
Gastronomia
Serwowano smaczne i urozmaicone jedzenie.
Infrastruktura
Obiekt posiada dobrą infrastrukturą sportową i zaplecze fitness. W okolicy panują idealne warunki do uprawiania turystyki pieszej.
Położenie
Z hotelu roztaczają się fenomenalne widoki. W pobliżu mnóstwo atrakcji.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Michal
czerwiec 2018
2.7 / 6
Hotel
Budynek ma już swoje lata, słabe posiłki, mało miła obsługa, oprócz pokojówek i recepcji. W obiekcie głównie starsze osoby. Goście z Niemiec, Anglii oraz Francji.
Pokoje
Solidny standard, nie można narzekać. Minus za małą liczbę elektrycznych gniazdek.
Gastronomia
Porażka serwują kilka razy to samo, niewiele warzyw oraz owoców. Mało opcji dla odżywiających się zdrowo. Widać nieprzygotowanie obsługi na taką liczbę gości, w podgrzewaczach ciągłe braki.
Infrastruktura
W porządku czysty basen, odrobinę na mały jak na tyle osób.
Położenie
Świetny widok na ocean. W porządku wyjście na plażę, kamienista. Mało rewelacyjne otoczenie. Na promenadzie smród moczem, problem z zagospodarowaniem. Plus za okoliczną promenadę ciągnącą się do centrum Funchal.
Ogólne wrażenia
Rzadko można zauważyć uśmiech do gości. Jedynie recepcja oraz pokojówki, dobrze pracują i z uśmiechem.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
N.Y.C.
luty 2018
5.7 / 6
Uzasadnienie
Miejsce korzystne na odpoczynek, przez cały dzień szum wody oraz cudowne widoki. Ze ściany w czasie opadów leci wodospad, zieleń wokół zadbana. Plaża kamienista i fajny basen to duży plus tego miejsca. Różnorodne i smaczne dania serwują w hotelowej kuchni. Spoko wieczorne rozrywki. Świetne miejsce na spacery oraz wędrówki. Polecam.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Justyna
lipiec 2017
4.8 / 6
Hotel
Hotel oferujący niezłe warunki, le sam obiekt już nieco przestarzały. Z pokojów był widok na morze lub ogród. Goście z wielu stron świata, ale raczej w bardziej zaawansowanym wieku. Sporo zabaw i możliwości relaksu.
Pokoje
Mieliśmy niezły pokój z widokiem na ocean i częściowo na ogród. Zamiast klimatyzacji był wiatrak i nocami trzeba było spać przy otwartych oknach. Wyposażenie przestarzałe, a za sejf trzeba było dodatkowo płacić. Jakość bardzo przeciętna i jedynie widok ratował to miejsce.
Gastronomia
Smakowało nam serwowane wyżywienie. Obsługa pilnowała,by niczego nie brakowało i na bieżąco uzupełniano brakujące dania. Pod tym względem było bardzo przyjemnie.
Infrastruktura
Poza prowadzonym raz w tygodniu aqua aerobikiem właściwie nie było rozrywek i animacji. Można było wypoczywać przy basenie, a leżaków było pod dostatkiem i jedynie irytowali palący wokoło.
Położenie
Idealna lokalizacja przy oceanie.Wrażenie robiła plaża z czarnym piaskiem. Wokół obiektu bardzo ładny i zadbany ogród. Miejsce sprzyjało spacerom i podziwianiu klifów i rybackich wiosek. Oprócz tego dostępne były wycieczki. Wybierając się w góry warto pamiętać o zabraniu ze sobą czegoś cieplejszego.
Ogólne wrażenia
Bardzo przyjazna i uczynna obsługa. Nie było problemów z porozumieniem się bo swobodnie operowała kilkoma językami.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Sara
październik 2014
5.2 / 6
Pokoje
Pokój był, duży, praktyczny, a obsługa hotelu była ok.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Pestana Bay Ocean

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Pestana Bay Ocean ?

Czy hotel Pestana Bay Ocean jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Pestana Bay Ocean według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Pestana Bay Ocean ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Pestana Bay Ocean ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Berlin Brandenburg Airport (in construction)" a "Madeira Airport" ?

Czy hotel Pestana Bay Ocean posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Pestana Bay Ocean

Jaka jest pogoda w Funchal?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
14
15
16
18
20
22
23
21
20
17
16
średnia temp. w nocy
13
12
12
13
14
16
18
19
18
17
15
14
śr. ilość dni słonecznych
27
24
26
27
29
29
31
31
29
26
24
26
śr. ilość dni deszczowych
4
4
5
3
2
1
0
0
1
5
6
5
średnie opady (mm)
51.85
54.32
56.54
46.09
23.12
23.12
3.47
5.62
22.39
59.6
67.4
75.81
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie