Hotel Almena

Marmaris, Wybrzeże Egejskie, (Turcja)

Almena zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Almena wyróżnia się dogodną lokalizacją – znajduje się w niewielkiej odległości od plaży oraz w pobliżu centrum miasta, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla osób planujących aktywne zwiedzanie okolicy. Goście często podkreślają przyjemną atmosferę oraz uprzejmość personelu, które sprzyjają komfortowemu pobytowi. Jednakże należy zauważyć pewne mankamenty. Czystość w hotelu nie zawsze spełnia oczekiwań, a niektóre pokoje wymagają odświeżenia, co może wpływać na ogólne wrażenia z pobytu. Dodatkowo, problemy z dostępem do Wi-Fi oraz stan techniczny niektórych elementów obiektu mogą być kłopotliwe dla odwiedzających. Pomimo tych niedociągnięć, hotel Almena może być odpowiednią opcją dla osób z ograniczonym budżetem, które planują spędzać większość czasu poza obiektem, korzystając z atrakcji w okolicy.

  • Nr 25 wśród 33 hoteli 3* w Marmaris
  • ok. 200m od plaży
  • Długość lotu 2h 40min.

Opis hotelu Almena

3*
Turcja/Marmaris

Wskazówki kompasa

Almena Hotel 3* znajduje się w centrum Marmaris, jednego z najpopularniejszych kurortów Riwiery Egejskiej. Hotel zlokalizowany jest przy głównej ulicy turystycznej, zaledwie około 20 metrów od publicznej plaży, do której można dojść w niecałą minutę. W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu znajdują się liczne restauracje, bary, sklepy oraz centrum handlowe Blue Port. Do centrum Marmaris można dojść spacerem w ok. 10-15 minut.

Położenie

Odległość od lotniska w Bodrum (Milas-Bodrum Airport) wynosi około 133 km, a czas przejazdu samochodem to ok. 2 godziny i 15 minut w zależności od warunków na drodze.

Plaża

Hotel położony jest ok. 20 metrów od publicznej, piaszczysto-żwirowej plaży z łagodnym zejściem do morza. Na plaży dostępne są leżaki i parasole za dodatkową opłatą. Możliwość korzystania z lokalnych barów plażowych i sportów wodnych odpłatnie. Przejście na plażę odbywa się przez promenadę lub drogę lokalną.

Pokoje

Almena Hotel oferuje 55 funkcjonalnie urządzonych pokoi dwu- i trzyosobowych, a także pokoje rodzinne. Każdy pokój wyposażony jest w indywidualnie sterowaną klimatyzację (często za dodatkową opłatą), telewizję satelitarną, telefon, mini lodówkę, sejf (dodatkowo płatny), łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, a także balkon z widokiem na miasto, ogród lub częściowo na morze. Sprzątanie pokoi odbywa się codziennie, a pościel i ręczniki są regularnie wymieniane. Istnieje możliwość dostawienia łóżeczka dziecięcego na życzenie.

Wyżywienie

Śniadania są kontynentalne, z wyborem pieczywa, serów, wędlin, warzyw, owoców oraz ciepłych dań (np. jajka, kiełbaski).  Na terenie hotelu działa także bar przy basenie serwujący napoje bezalkoholowe i alkoholowe oraz lekkie przekąski (płatne). Istnieje możliwość wykupienia posiłków la carte w hotelowej restauracji.

Udogodnienia w hotelu

Do dyspozycji gości znajduje się odkryty basen z wydzieloną częścią dla dzieci, otoczony leżakami i parasolami (bezpłatnie). Hotel oferuje także małe centrum SPA (za opłatą), które obejmuje saunę, łaźnię turecką, jacuzzi oraz masaże relaksacyjne. Goście mogą korzystać z Wi-Fi w lobby i pokojach (często bezpłatnie, ale z ograniczoną prędkością). Hotel dysponuje windą, recepcją czynną 24 godziny na dobę, przechowalnią bagażu, usługą budzenia, wynajmem samochodów oraz możliwością organizacji wycieczek fakultatywnych. W sezonie hotel oferuje okazjonalne animacje wieczorne lub muzykę na żywo (w zależności od obłożenia).

Dla dzieci

Dla najmłodszych dostępny jest brodzik przy głównym basenie, łóżeczka niemowlęce na życzenie oraz krzesełka w restauracji. Hotel nie posiada rozbudowanej infrastruktury dla dzieci (np. mini klubu czy placu zabaw), dlatego bardziej polecany jest rodzinom z dziećmi starszymi lub dla par.

Informacje dodatkowe

Hotel akceptuje płatności kartami Visa i MasterCard. Zwierzęta nie są akceptowane. Zameldowanie możliwe od godziny 14:00, wymeldowanie do godziny 12:00. Personel posługuje się językiem angielskim i tureckim. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 w dniu przyjazdu do 12:00 w dniu wyjazdu. Obiekt jest przystosowany dla osób z ograniczoną mobilnością w ograniczonym zakresie (winda, szerokie wejścia, ale brak specjalnych pokoi).*Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz ich formy oraz funkcjonowanie róznych elementów infrastruktury hotelowej, takich jak atrakcje, bary czy restauracje mogą ulegać zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które Organizator nie będzie miał wpływu.** Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie i nie zawsze wyglądają tak samo jak te prezentowane w ofercie. Zdjęcia nie stanowią części oferty. 

Ważne informacje

Cena zawiera:

- przelot samolotem czarterowym
- pobyt w hotelu z wyżywieniem wybranym z oferty
- transfer lotnisko-hotel i hotel-lotnisko
- ubezpieczenie podstawowe MINI KL 15 000 EUR
- opieka polsko-języcznego rezydenta

 Kusadasi, Marmaris i Dalaman Mugla na miejscu opieka anglojęzyczna, a polskojezycznego rezydenta opieka telefoniczna.

Limity bagaży:
- czarter Mavi Gok 20 kg bagaż rejestrowany i 5 kg bagaż podręczny
- dziecko do 2 roku życia 10 kg bagaż rejestrowany

Trannsfer z lotniska Bodrum do Kusadasi ok. 120 km
Transfer z lotniska Bodrum do Marmaris ok. 130 km
Transfer z lotniska Bodrum do Dalaman Mugla ok. 170 km
Informacje dla podróżnych:

W przypadku ruchu bezwizowego, paszport musi być ważny minimum 150 dni licząc od daty wjazdu do Turcji.
W przypadku dowodu osobistego, termin ważności dokumentu musi pokrywać okres pobytu w Turcji. 

- osoby z innym obywatelstwem muszą sprawdzić warunki wjazdowe do Turcji dla swojego kraju we własnym zakresie;
- osoby podróżujące z dziećmi niepełnoletnimi (jeden rodzic, dziadkowie, kuzyni, znajomi) potrzebują pisemnej zgody na podróż, przetłumaczonej na język angielski.

Warunki wjazdowe:
Prosimy o zapoznanie się z aktualnymi komunikatami wjazdowymi do Turcji publikowanymi przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP: https://www.gov.pl/web/turcja/informacje-dla-podrozujacych

Hotel znany jest również jako

  • Almena Hotel

Dane GPS

N 36º 50' 47.3892"
E 28º 15' 24.39"

Opinie o hotelu Almena

Aktualna średnia ocena

podsumowując 706 opinii z różnych źródeł
3.5 / 6
Przeciętny
50% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
240 opinii
5.0
0 opinii
4.0
76 opinii
3.0
127 opinii
2.0
43 opinie
1.0
220 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Ogólne wrażenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Almena

Opinie o hotelu i otoczeniu

Hotel Almena znajduje się w doskonałej lokalizacji, zaledwie 50 metrów od morza. W pobliżu można znaleźć liczne restauracje, kawiarnie oraz centrum handlowe, co pozwala na wygodne korzystanie z lokalnych atrakcji. Obiekt oferuje widoki na morze z jednej strony oraz na tętniącą życiem ulicę z drugiej, co dodaje uroku pobytowi. Choć stan techniczny hotelu bywa oceniany jako przeciętny, a niektóre części wymagają uwagi, lokalizacja i otoczenie rekompensują te niedogodności. Opinie na temat czystości w częściach wspólnych są zróżnicowane, jednak dla wielu gości kluczowym atutem pozostaje dogodna lokalizacja.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są przestronne i wyposażone w podstawowe udogodnienia, takie jak klimatyzacja, telewizor czy lodówka. Czystość pokoi jest różnie oceniana – niektórzy goście zgłaszają problemy, takie jak brudne pościele czy ręczniki. Łazienki wymagają poprawy, gdyż bywają opisywane jako zaniedbane, z pleśnią na suficie i problemami z instalacją wodną. Klimatyzacja działa, choć czasami bywa głośna lub mniej efektywna. Mimo tych mankamentów, dogodna lokalizacja hotelu stanowi istotny atut, który dla wielu gości rekompensuje pewne niedociągnięcia.

Opinie o gastronomii

Hotel oferuje szeroki wybór opcji gastronomicznych, które spotykają się z uznaniem wielu gości. Śniadania są często chwalone za różnorodność i smak, choć niektóre opinie wskazują na drobne niedociągnięcia w ich jakości. Restauracja hotelowa zapewnia przyjemne doświadczenia kulinarne, a obsługa jest uprzejma i pomocna. Dodatkowym atutem jest bliskość lokalnych restauracji i barów, co umożliwia gościom poznanie specjałów regionalnej kuchni.

Opinie o basenie

Basen w hotelu zapewnia przestrzeń do relaksu, a jego rozmiary są często doceniane przez gości. Choć pojawiają się uwagi dotyczące utrzymania czystości, dla wielu osób jest to miejsce sprzyjające wypoczynkowi. Otoczenie basenu jest przyjazne, a jego lokalizacja w pobliżu innych udogodnień hotelowych sprawia, że jest łatwo dostępny. Pomimo pewnych zastrzeżeń, basen pozostaje ważnym elementem oferty, który przyciąga osoby szukające odprężenia.

Opinie o plaży

Hotel Almena znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od plaży. Choć obiekt nie dysponuje własną plażą, bliskość morza umożliwia łatwy dostęp do relaksu nad wodą. W okolicy znajdują się także bary i restauracje, które urozmaicają pobyt. Centralne położenie hotelu zapewnia dodatkowo łatwy dostęp do lokalnych sklepów i atrakcji turystycznych, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla osób szukających wakacji w pobliżu plaży.

Opinie o położeniu i okolicy

Almena położony jest w centrum Marmaris, co czyni go świetną bazą wypadową do odkrywania uroków miasta. W bliskiej odległości od hotelu znajdują się plaża, liczne sklepy, restauracje i bary, które oferują różnorodne możliwości spędzania czasu. Okolica obfituje w atrakcje, takie jak przystań czy ulica barowa, a także centrum handlowe Blue Port AVM, które zapewnia dogodne warunki do zakupów. Dzięki tak dogodnemu położeniu, hotel jest idealnym miejscem dla osób pragnących w pełni korzystać z atrakcji Marmaris.

Ocena klientów
Holiday Check
3.2 / 6
Średni
50% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie2.8
Pokoje3.6
Położenie i okolica3.5
Gastronomia3.0
infrastruktura3.5
Ogólne wrażenia3.0
Holiday Check

(2 opinii)

Thumb up Holiday Check
80%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

1.0

Serwis

1.0

Położenie

4.0

Gastronomia

1.0

Sport i rozrywka

3.0
Opinie użytkowników
Eliza
listopad 2019
3.3 / 6
Zalety
Niska cena
Wady
Warunki bardzo słabe
Hotel
Hotel reprezentował dość przeciętny standard. Cena nie była wysoka i właściwie zgodna z tym co zastaliśmy.
Pokoje
Pokój o niskim standardzie. Wyposażenie proste i podniszczone. Obsługa nie dbała o czystość.
Gastronomia
Podane posiłki były skromne i proste, ale w smaku całkiem niezłe. Wyboru dużego nie było.
Infrastruktura
Hotel nie posiadał własnej plaży i trzeba było wybrać się na jedną z płatnych jeżeli miała być ładniejsza. Pobliska publiczna bardzo przeciętna.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 3-6 dni
Ewa
lipiec 2018
Zweryfikowane
3.1 / 6
Uzasadnienie
Ogólne wrażenie dobre, tylko dlatego, że byłam pięknym mieście Marmaris, którego wszystkim polecam ale nie polecam hotelu Almena. Plaża piękna i widoki, wzdłuż której można po spacerować wieczorem. Na pewno jeszcze odwiedzę Marmaris ale wybiorę inny hotel. Najgorzej,że doznałam przykrości przez barmana przy zamawianiu drinków, które były w cenie oferty i że dla plaży musiałam leżeć na ręczniku zamiast na oferowanym leżaku w ofercie. Proszę wskazać gdzie mam złożyć reklamację na ofertę jeżeli na miejscu się okazuje, że biura nie wypełnia ww. oferty : bezpłatne leżaki na plaży a tak nie było na plaży, inne rzeczy.
Hotel
Hotel b malutki, okazało się w trakcie Naszego pobytu, że teren się zmniejszył, gdyż właściciel ww. hotelu Almeny korzystał z terenu hotelu Dena i musieli się pokłócić i w nocy założyli siatkę pomiędzy dwoma hotelami i okazało się, że hotel Almena ma otoczenie p. małe. Najgorszym w tym wszystkim było, że źle Polaków traktował barman i tak trwało od dnia 02.07 do dnia 08.07.2018r. polegało to na tym, że jak podchodziliśmy my i Nasi znajomi z Warszawy i byliśmy pierwsi przy barze, to barman w tym czasie mył szklanki lub zbierał naczynia albo obsłużył najpierw Rosjan a potem Nas. Młodzieży i dzieciom do lat 16 nie chciał wlać coli lub sprintu, to było straszne. Dzieci już nie chciały chodzić po picie. Natomiast w dystrybutorach brakowało soków, które były oferowane i rzadko uzupełniali sami kelnerzy, trzeba była upominać po nawet wody brakowało w dystrybutorze do picia. Jest to żenujące. Hotel niewielki i gości też mało. Nie polecam tego hotelu Polakom, gdyż ja z mężem i ze znajomymi z Warszawy czuliśmy się poniżająco, ponieważ barman jak nalewał Nam drinka to z łaską jakby za jego pieniądze. Pierwszy raz spotkałam się z takim traktowaniem Polaków w Turcji w hotelach. Wcześniej byłam w Turcji 2 razy raz hotelu Crystal Yalikavak a drugi raz Titan Garden w Konakli. Po drugie w ofercie wpisano, że leżaki na plaży za darmo wyznaczonej części. Byliśmy z mężem i znajomi i okazało się że możemy leżeć ale trzeba coś kupić do picia. Mąż rozmawiał z panem który miał nadzór nad tymi leżakami na plaży ( mam zdjęcia, które to były leżaki siwe czy popielate i część plaży niby do korzystania) i powiedział po angielsku, że jest taka umowa z właścicielem hotelu Almena, aby goście hotelu korzystali z darmowych leżaków muszą kupic coś do picia, albo zapłacić za leżak- chore, czyli oferta w tym zakresie na stronie coral i Waszej jest nieprawdziwa i wprowadza błąd. Ja z mężem uwielbiam spędzać czas na plaży, gdyż z basenu z rzadko korzystamy. Dlatego wybierając ta ofertę przed wyjazdem do Almeny kierowaliśmy się że będziemy na plaży korzystać z leżaków. Jednak oferta wprowadza w błąd klienta nie powinno tak być. Plusem było, że plaża było blisko hotelu i piękna ale trzeba było leżeć na ręcznikach na gorącym piasku a miejsca aby leżeć na piasku bardzo mało na plaży gdyż są same leżaki innych hoteli. Dlatego byliśmy pewni, że skorzystamy z leżaków dlatego wybraliśmy tą ofertę od państwa, ale to się nie sprawdziło i wprowadzono Nas i innych Polaków np. z Warszawy w błąd. Przykre doświadczenie i rozczarowanie już na samym początku wakacji i obsługa baru. Obsługa kuchni na 3,5 gwiazdki uprzejmi i dbali o porządek na stołach. Ponadto barman z Tunezji, bo tylko on był tam to wymyślił, że dostanę drinka jak przyniosę szklankę i mąż nie mógł wziąść dla mnie drugiego drinku aby w kolejce nie stać. Natomiast jak przyszli Turkowie czy Rosjanie i domagali się 4 drinków to im dał bez gadania a my czuliśmy jakbyśmy nie zapłacili opcji all. Tak sie też czuli i nie byli zadowoleni moi znajomi z Warszawy Także Polakow którzy przyjechali do tego hotelu z Warszawy i z Anglii wysłali do innego hotelu, który nie spełniał ich oczekiwań i musieli przychodzić z innego hotelu do Almeny.
Pokoje
Pokój malutki, jedną szafę się jak otwierało to drugę się nie dało otworzyć, mało miejsca. Ale w pokoju mało się siedzi. Pokój mieliśmy na I pietrze 138 i widok na piękne miasto. To podobało mi się. Klimatyzacja działała ale była zapchana mamy na to zdjęcia aby to potwierdzić, czyli nie wiadomo kiedy była czyszczona. Łazienka średnia ale pod prysznicem grzyb nie miły widok, ale poza tym była ok. Woda ciepła, choć zęby trzeba myc wodą butelkowana a czasami na hotelu było w dystrybutorach brak wody trzeba w czasie śniadania się pobrać w wodę do butelki. Pani codziennie sprzątała w pokoju wymieniała pościel a ręczniki dopiero jak są na podłodze, wtedy wie że trzeba zmienić ręczniki.
Gastronomia
Jak pierwszy raz przyszliśmy na śniadanie, myślałam, że nie przyjechaliśmy do Turcji tylko innego kraju. Na śniadanie były frytki, jeden rodzaj pieczywa jasnego pszennego- bułki pakowane w woreczkach, jakieś kiełbaski. Nie było wyboru pieczywa, brak jajecznicy. Śniadania - I gwiazdka. Obiady-III gwiazdki. Na obiedzie nie było wyboru mięsa, tylko był jeden rodzaj mięsa. Mąż był z tego niezadowolony, mi to nie przeszkadzało, gdyż lubię warzywa. Owoce były arbuzy i śliwki, czasami pomarańcze. Pyszne sałatki warzywne. Nie było w ogóle lodów i ciast. Kolacja - 5 gwiazdek. Było do wyboru dwa mięsa i różnorodność potraw i pyszne sałatki. Podwieczorek to było przez 7 dni te same suche ciasto brązowe, tylko można było je zjeść z kawą bo inaczej by stało w gardle. Jeszcze było nie do przyjęcia, że nie można było siedzieć na dworze koło baru po godz.23.00, aby sobie pograć w karty czy porozmawiać ze znajomymi. Tylko było jedno miejsce przed hotelem pod Naszym balkonem. Dziwne, jeszcze się nie spotkałam a zwiedzam 3 razy w roku przez 9 lat hotele w różnych krajach, w tym Turcji czy Egipcie aby nie można była siedzieć na terenie hotelu na krzesłach wiadomo, że nie można siedzieć na leżakach wokół basenu.
Infrastruktura
Ładny basen ale malutki i leżaki dostępne, ale brak parasoli 50% przy wszystkich leżakach wokół basenu, a upał powyżej 30 C. Plaża piękna widoki piękna, ale jak nie można korzystać bezpłatnych leżaków, które były zagwarantowane w ofercie to nie było takiej przyjemności jak leżeliśmy na ręcznikach kiedy piasek gorący i mało miejsca wolnego na plaży jeżeli nie leży na leżaku. Nie było żadnej animacji dla dzieci i dorosłych.
Położenie
Piękne miasto i widoki, długa plaża można wieczorem po spacerować. Zachęcam wszystkich aby wyjeżdżali do Turcji a w szczególności do Marmaris w którym coś się dzieje, 2 piękne aquaparki, tańczące fontanny, piękne rzeczy sportowe, ale kupować tylko w lirach a nie Euro bo będzie taniej i dużo do zwiedzania. Piękne miasto i czułam się bezpiecznie. Mało było Polaków, dużo Rosjan i Anglików, Turków którzy są przychylni do Nas.
Ogólne wrażenia
Nie polecam tego hotelu Polakom. Spotkało Nas dużo przykrości i trzeba było wzywać rezydenta Mariusza. Poza tym zmieniono, że all kończyc się będzie po Naszym wyjeździe o godz.14.00 a przyjechaliśmy np. 2 lipca o godz. 1 w nocy i nie otrzymaliśmy posiłku to powrót 9 lipca o godz.18.00 w hotelu pozbawia Nas picia drinków i napojów od godz.14.00 do godz.18.00 a z Warszawy mieli wylot o godz.1.00 w nocy dnia 10.07.2018r. to nie mogli by korzystać z kolacji i picia od godz.14.00 w dniu ostatnim 09.07 od godz.14.00 do godz.1.00 w nocy i dlatego wezwaliśmy rezydenta Mariusza Coral on powiedział, że my możemy korzystać ze wszystkiego all do godz. wyjazdu z hotelu ale jesteśmy ostatni ktorzy tak korzystają, gdyż jak nowi przylecą Polacy to w ostatni dzień all obowiązuje do godz.14.00. także zgłosiliśmy mu tak zachowuje się barman wobec Nas Polaków. Ponadto Naszych znajomych z Warszawy którzy przylecieli jak my to wysłali do innego hotelu, który nie spełniał standardu co hotel Almena i musieli wzywać p. rezydenta Mariusza w tej sprawie np. brudny pokój, łazienka czy inne rzeczy.
Komu odradzasz i dlaczego?
Odradzam wszystkim Polakom, gdyż oferta nie spełniła Naszych oczekiwań, które są zapewnione w ofercie w hotelu Almena Turcja Marmaris : Odradzam wszystkim Polakom ww. hotel ze względu na to, że dyskryminacja Polaków przez barmana przy korzystaniu z baru napojów gazowanych, piwa, drinków i wina, jakość jedzenia na śniadaniu, brak uzupełniania napojów dystrybutorach do picia: wody brak bezpłatnych leżaków na plaży co oferta gwarantowała, mała przestrzeń wokół hotelu, brak 50% parasoli przy leżakach basenie.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Wezyr Holidays, podróżuje 3-4 razy w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Almena

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Almena ?

Czy hotel Almena jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Almena według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Almena ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Almena ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Dalaman Airport" ?

Lokalizacja hotelu Almena

Jaka jest pogoda w Marmaris?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
18
21
26
32
35
35
30
26
21
16
średnia temp. w nocy
8
8
10
13
17
21
24
24
21
17
13
10
śr. ilość dni słonecznych
20
18
23
22
27
29
31
31
28
26
21
17
śr. ilość dni deszczowych
11
10
8
8
4
1
0
0
2
5
9
14
średnie opady (mm)
82.9
76.1
60.6
46.4
16.6
2.7
9.4
2.6
10.6
44
93
146.9
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie