Hotel Asterion Suites & Spa

Platanias, Kreta, (Grecja)

Asterion Suites & Spa zdaniem specjalistów Urlop.pl

Asterion Suites & Spa to miejsce, które wyróżnia się przyjazną atmosferą i dbałością o detale. Pokoje są przestronne, nowoczesne i utrzymane w nienagannej czystości, oferując komfortowe warunki do wypoczynku. Goście doceniają różnorodność i jakość serwowanych potraw, przygotowywanych ze świeżych składników. Zarówno bufetowe śniadania i kolacje, jak i opcje à la carte oferują szeroki wybór dań. Cisza i spokój panujące w hotelu sprzyjają relaksowi, a bliskość plaży oraz malownicze widoki czynią to miejsce idealnym na wypoczynek. Komfortowe leżaki przy basenie i na plaży pozwalają w pełni cieszyć się słonecznymi dniami. Asterion Suites & Spa to świetny wybór dla osób szukających spokojnej atmosfery, smacznej kuchni i wysokiego standardu usług.

  • Nr 115 wśród 151 hoteli 5* na Krecie
  • ok. 150m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 3h 10min.

Opis hotelu Asterion Suites & Spa

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

W roku 2020 zmodernizowano hotel ten. Obiekt klimatyzowany oferuje 66 pokoi Suite. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Przybywający goście poczęstowani zostaną drinkiem powitalnym. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (bezpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia i bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych świadczonych usług należą 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące fotokopiarką Buisness Center.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Na naszych gości oczekuje drobny podarunek w ich pokoju. Balkon lub taras stanowią standardowe wyposażenie większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź sofę. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Służymy Państwu wieczornym serwisem hotelowym. Specjalnie dobrany komplet poduszek zapewni Państwu błogi nastrój. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienka posiada prysznic. W łazienkach znajdują się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne, szlafroki i telefon. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i nagłośnienie. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Obiekt posiada basen i basen otwarty. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Żeglowanie i nurkowanie organizowane są przez firmy zewnętrzne. Studio fitness, joga i zajęcia gimnastyczne stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. Hotel oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym spa, saunę i zabiegi masażu, jak również za dodatkową opłatą salon piękności. Wieczorne chwile mile upłyną przy akompaniamencie muzyki na żywo.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Podatek turystyczno klimatyczny (tourism climate tax):

Od dnia 01.01.2024 w Grecji obowiązuje nowy podatek turystyczny. Podatek jest płatny bezpośrednio przez Klientów przy zakwaterowaniu lub wykwaterowaniu, płatność w Euro. Opłata jest pobierana za pokój (sypialnie), za noc i jest uzależniona od standardu hotelu:
***Od marca do października:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 2 Euro
3 gwiazdki: 5 Euro
4 gwiazdki: 10 Euro
5 gwiazdek: 15 Euro
***Od listopada do lutego:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 1,50 Euro
3 gwiazdki: 1,50 Euro
4 gwiazdki: 3 Euro
5 gwiazdek: 4 Euro

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Wzmożone działania dotyczące czystości
Sprzęt ochronny dla personelu
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Pokoje
Usunięcie często dotykanych przedmiotów
Usługi
Bezdotykowy check-in/-out
Płatności bezdotykowe
Usunięcie z obszarów publicznych często dotykanych przedmiotów
Sprzęt ochronny dla gości
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Hotel znany jest również jako

  • Louis Asterion Suites & Spa
  • Asterion Luxury Beach Resort & Suites
  • Asterion Beach
  • Hotel Asterion
  • Louis Asterion Suites And Spa
  • Louis Asterion Suites Spa
  • Asterion Suites And Spa
  • Asterion Suites And Spa Adults Only 16+

Szczególnie polecany dla

  • osób szukających spokoju (100%)
  • rodzin z dziećmi (100%)

Udogodnienia

  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Spa

Dane GPS

N 35º 31' 20.118"
E 23º 51' 44.0964"

Opinie o hotelu Asterion Suites & Spa

Aktualna średnia ocena

podsumowując 768 opinii z różnych źródeł
5.5 / 6
Znakomity
91% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
593 opinie
5.0
60 opinii
4.0
63 opinie
3.0
35 opinii
2.0
5 opinii
1.0
12 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Asterion Suites & Spa

Opinie o hotelu i otoczeniu

Asterion Suites & Spa to luksusowy obiekt położony w malowniczej okolicy, blisko plaży. Hotel wyróżnia się nowoczesnym designem, przestronnymi częściami wspólnymi oraz zadbanymi terenami zielonymi. Goście mogą podziwiać widoki na morze i góry, które dodają uroku temu miejscu. Spokój i wysoki standard czystości sprawiają, że jest to idealne miejsce na relaksujący wypoczynek.

Opinie o pokoju

Pokoje w Asterion Suites & Spa są przestronne, nowoczesne i doskonale wyposażone, oferując komfort i relaks. Wiele z nich posiada widok na morze, a niektóre prywatne baseny, co dodaje luksusu. Łóżka są wygodne, a łazienki przestronne i funkcjonalne. Codzienna obsługa sprzątająca dba o czystość i uzupełnia niezbędne udogodnienia. Ciche otoczenie sprzyja wypoczynkowi, a drobne upominki, takie jak czekoladki, podkreślają dbałość o gości.

Opinie o gastronomii

Asterion Suites & Spa oferuje bogate doświadczenia kulinarne, z różnorodnymi opcjami na śniadanie, lunch i kolację. Goście mogą wybierać między bufetem a restauracją à la carte, gdzie posiłki przygotowywane są z najwyższą starannością. Bar przy basenie to doskonałe miejsce na relaks przy koktajlach, które można zamówić bezpośrednio na leżaku. Wieczorami serwowane są czekoladki, co stanowi miły akcent dla gości.

Opinie o basenie

Baseny w Asterion Suites & Spa to doskonałe miejsce na relaks. Goście doceniają ich przestronność, estetykę oraz dostępność leżaków. Bar przy basenie oferuje napoje serwowane bezpośrednio do leżaków, co zwiększa komfort wypoczynku. Dla osób poszukujących większej prywatności dostępne są pokoje z prywatnymi basenami. Hotel umożliwia również zamawianie napojów za pomocą aplikacji, co jest wygodnym rozwiązaniem.

Opinie o plaży

Asterion Suites & Spa zapewnia gościom łatwy dostęp do pięknej, przestronnej i spokojnej plaży, idealnej na relaks w otoczeniu natury. Plaża jest wyposażona w wygodne leżaki i parasole, co gwarantuje komfortowy wypoczynek. Dodatkowo, dostępna jest usługa dostarczania napojów bezpośrednio na plażę, co zwiększa wygodę gości. Bliskość hotelu umożliwia swobodne korzystanie z plaży i innych udogodnień obiektu, tworząc idealne warunki do pełnego odprężenia.

Opinie o rozrywce i sport

Hotel oferuje różnorodne atrakcje, w tym basen, centrum fitness oraz zajęcia jogi, które odbywają się regularnie. Wieczory umilają występy muzyczne, w tym tradycyjne greckie koncerty, tworzące przyjemną atmosferę. Dla osób ceniących ciszę i spokój, hotel zapewnia kameralne otoczenie, sprzyjające relaksowi i regeneracji.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel znajduje się w spokojnej okolicy na Krecie, niedaleko malowniczej Chanii. Lokalizacja sprzyja odpoczynkowi, a jednocześnie umożliwia łatwy dostęp do atrakcji turystycznych, takich jak starówka Chanii czy wąwozy. Warto wynająć samochód, aby odkryć uroki wyspy, w tym lokalne zabytki i ogrody botaniczne. W pobliżu znajdują się restauracje i bary oferujące autentyczne greckie smaki, a do Chanii można łatwo dotrzeć autobusem lub taksówką.

Ocena klientów
Holiday Check
4.0 / 6
Dobry
33% osób poleca
(3 opinie)
Hotel i otoczenie4.0
Pokoje4.7
Położenie i okolica4.6
Gastronomia3.4
infrastruktura3.8
Ogólne wrażenia3.7
Holiday Check

(69 opinii)

Thumb up Holiday Check
98%
5.7 /6

Hotel

5.7

Pokój

5.7

Serwis

5.6

Położenie

5.2

Gastronomia

5.3

Sport i rozrywka

4.9
Opinie użytkowników
Agnieszka
lipiec 2018
Zweryfikowane
5.1 / 6
Hotel
Przyjemne miejsce na wypoczynek.
Dane wyjazdu
śniadania, obiady, kolacje (FB), wypoczynek, pokój rodzinny, 1 tydzień, Grecos Holiday, podróżuje 1 raz w roku
Vitalii
czerwiec 2016
3.3 / 6
Położenie
Dobra lokalizacja. Wszystko blisko.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Dawid
czerwiec 2016
3.7 / 6
Pokoje
Czysty pokój, sprzątany codziennie.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Asterion Suites & Spa

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Asterion Suites & Spa ?

Czy hotel Asterion Suites & Spa jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Asterion Suites & Spa według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Asterion Suites & Spa ?

Czy Hotel Asterion Suites & Spa jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Asterion Suites & Spa ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Katowice International Airport" a "Heraklion International Airport (Nikos Kazantzakis Airport)" ?

Czy hotel Asterion Suites & Spa posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Asterion Suites & Spa

Jaka jest pogoda w Platanias?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
27
29
29
27
23
20
16
średnia temp. w nocy
10
10
10
12
16
20
22
23
21
17
15
11
śr. ilość dni słonecznych
21
21
26
27
28
28
31
30
28
26
24
22
śr. ilość dni deszczowych
10
7
5
3
3
2
0
1
2
5
6
9
średnie opady (mm)
165.39
137.75
84.45
41.68
30.88
12.54
2.5
8.31
37.22
81.35
103.16
176.05
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie