Hotel Marianna (Perivolos)

Perissa, Santorini, (Grecja)

Marianna (Perivolos) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Marianna (Perivolos) to urokliwe miejsce, które wyróżnia się przyjemną atmosferą i troską o gości. Personel jest przyjazny i pomocny, co sprawia, że pobyt staje się komfortowy i relaksujący. Goście szczególnie doceniają basen – przestronny, czysty i otoczony wygodnymi leżakami, idealny na słoneczne dni. Oferta gastronomiczna obejmuje różnorodne posiłki, które są pozytywnie oceniane przez odwiedzających. Niektórzy wspominają, że śniadania mogłyby być bardziej urozmaicone, jednak ogólna jakość serwowanych dań pozostaje na dobrym poziomie. Warto jednak zauważyć, że łazienki w niektórych pokojach mogą wymagać modernizacji. Mimo tego, hotel zapewnia komfortowy pobyt w doskonałej lokalizacji – blisko plaży i lokalnych atrakcji, co czyni go świetnym wyborem na wakacyjny wypoczynek.

  • Nr 811 wśród 1309 hoteli 3* w Grecji
  • ok. 450m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.

Opis hotelu Marianna (Perivolos)

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

Goście mogą rozgościć się w jednym z 25 przytulnych pokoi. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się sala śniadaniowa i bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie hotelu znajduje się również biblioteka. Auto pozostawić można w garażu (bezpłatnie) oraz na parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, opieka medyczna i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Położenie - marianna hotel santorini:

Hotel Marianna znajduje się w Perissie, około 200 metrów od słynnej czarnej plaży. Kawiarnie, restauracje i sklepy znajdują się około 300 m od hotelu. Fira oddalona jest o około 10 km. Z kolei port i lotnisko Santorini (JTR) znajdują się ok. 10-13 km od hotelu.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu queen size. W pokoju znajduje się sejf. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą telefon. Obiekt oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Spośród posiłków wybrać można śniadanie.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Kąpiel w basenie to wspaniały sposób na orzeźwienie i ochłodę w upalne dni. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak rower / rower górski, rejsy katamaranem, nurkowanie i spa.

Podatek turystyczno klimatyczny (tourism climate tax):

Od dnia 01.01.2024 w Grecji obowiązuje nowy podatek turystyczny. Podatek jest płatny bezpośrednio przez Klientów przy zakwaterowaniu lub wykwaterowaniu, płatność w Euro. Opłata jest pobierana za pokój (sypialnie), za noc i jest uzależniona od standardu hotelu:
***Od marca do października:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 2 Euro
3 gwiazdki: 5 Euro
4 gwiazdki: 10 Euro
5 gwiazdek: 15 Euro
***Od listopada do lutego:
1-2 gwiazdki i apartamenty: 1,50 Euro
3 gwiazdki: 1,50 Euro
4 gwiazdki: 3 Euro
5 gwiazdek: 4 Euro

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Hotel znany jest również jako

  • Marianna
  • Marianna Hotel

Dane GPS

N 36º 21' 35.8743"
E 25º 28' 21.3155"

Opinie o hotelu Marianna (Perivolos)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 687 opinii z różnych źródeł
4.9 / 6
Dobry
77% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
404 opinie
5.0
0 opinii
4.0
125 opinii
3.0
122 opinie
2.0
19 opinii
1.0
17 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Czystość i porządek
  • Basen
  • Pokój

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Marianna (Perivolos)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Marianna (Perivolos) to kameralny hotel położony w spokojnej okolicy, zaledwie kilka minut spacerem od plaży. Obiekt oferuje malownicze widoki na góry i morze oraz przestronny basen otoczony wygodnymi leżakami. Teren hotelu jest zadbany i czysty, co świadczy o dbałości o szczegóły. W pobliżu znajdują się restauracje, sklepy i przystanki autobusowe, co czyni hotel dogodnym miejscem na wypoczynek i zwiedzanie wyspy. Cisza i spokój w okolicy sprzyjają relaksowi z dala od tłumów.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są nowoczesne i wygodne, a sprawnie działająca klimatyzacja zapewnia komfort nawet w upalne dni. Goście doceniają czystość pokoi, które są codziennie sprzątane, co pozwala cieszyć się porządkiem. Niektóre łazienki mogą jednak wymagać większej uwagi, gdyż bywają ciasne i mają problemy z wodą, co może wpływać na komfort korzystania z prysznica. Widoki z balkonów rekompensują drobne niedogodności, oferując piękne krajobrazy.

Opinie o gastronomii

Goście mogą rozpocząć dzień od różnorodnych śniadań serwowanych w formie bufetu, obejmujących zarówno dania na ciepło, jak i zimno. W ciągu dnia dostępny jest bar przy basenie, oferujący napoje, a także możliwość zamówienia jedzenia z lokalnych restauracji. Bliskość plaży oraz licznych lokali gastronomicznych pozwala na łatwe odkrywanie lokalnych smaków. Przyjazna atmosfera i troska personelu o komfort gości dodatkowo umilają pobyt.

Opinie o basenie

Strefa basenowa w hotelu cieszy się uznaniem gości dzięki swojej czystości i przestronności. Basen otoczony jest wygodnymi leżakami, co zapewnia komfortowy wypoczynek. Dodatkowym udogodnieniem jest bar przy basenie, serwujący orzeźwiające napoje w przyjaznej atmosferze. Z okolic basenu roztaczają się piękne widoki, które dodatkowo umilają czas spędzony na relaksie.

Opinie o plaży

Hotel znajduje się w dogodnej lokalizacji, zaledwie kilka minut spacerem od pięknej plaży. W pobliżu plaży znajdują się liczne restauracje, bary i sklepy, co sprawia, że okolica jest atrakcyjna zarówno dla relaksu, jak i rozrywki. Krótki spacer do plaży umożliwia łatwy dostęp do morskich atrakcji, a spokojna atmosfera sprzyja wypoczynkowi. Hotel udostępnia również ręczniki plażowe, co stanowi wygodne udogodnienie dla gości.

Opinie o położeniu i okolicy

Marianna (Perivolos) stanowi świetną bazę wypadową do odkrywania uroków Perissy i całej wyspy Santorini. Bliskość plaży, otoczonej restauracjami, barami i sklepami, zapewnia wygodę i różnorodność atrakcji. Dogodna lokalizacja umożliwia łatwy dostęp do przystanku autobusowego, co ułatwia zwiedzanie wyspy. Warto odwiedzić pobliską starożytną Thirę lub podziwiać widoki z kościoła na wzgórzu. Okolica oferuje liczne możliwości spędzania czasu, zarówno w spokojny, jak i aktywny sposób.

Ocena klientów
Holiday Check
3.0 / 6
Średni
0% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie3.0
Pokoje3.0
Położenie i okolica3.0
Gastronomia3.0
infrastruktura3.0
Ogólne wrażenia3.0
Opinie użytkowników
Urszula
wrzesień 2019
3.0 / 6
Zalety
Czysto,
wygodny czysty basen.
Wady
Małe, ciasne pokoje, bardzo małe balkony w niewielkiej ilości pokojów, nie zawsze miła obsługa, niski standard łazienki. Początkowo proponowany pokój wbrew opisom nie posiadał balkonu, a zamiast dużego podwójnego łóżka znajdowały się w nim 2 pojedyncze. Właścicielka nie była skłonna do zmiany pokoju, zrobiła to nie na naszą prośbę ale z konieczności - w pokoju wysiadła elektryczność i nie działała klimatyzacja.
Uzasadnienie
Hotel o średnim standardzie, nadaje się w sam raz dla osób, które nie spędzają w nim zbyt wiele czasu i traktują raczej jako bazę noclegową.
Komu odradzasz i dlaczego?
Mało pomocna obsługa, niewygodne pokoje.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Marianna (Perivolos)

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Marianna (Perivolos) ?

Czy hotel Marianna (Perivolos) jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Marianna (Perivolos) według Urlop.pl ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Marianna (Perivolos) ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Marianna (Perivolos)?

Czy hotel Marianna (Perivolos) posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Marianna (Perivolos)

Jaka jest pogoda w Perissa?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
16
17
20
24
26
26
25
22
19
17
średnia temp. w nocy
13
13
14
16
19
22
24
25
24
20
18
15
śr. ilość dni słonecznych
24
24
28
28
30
30
31
31
29
29
27
26
śr. ilość dni deszczowych
7
4
3
2
1
0
0
0
1
2
3
5
średnie opady (mm)
73.09
57.77
39.63
13.92
10.22
2.23
0.17
1.1
6.67
20.11
36.06
65.4
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie