Hotel Horizonte

Palma de Mallorca, Majorka, Baleary, (Hiszpania)

Horizonte zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Horizonte wyróżnia się przyjazną atmosferą oraz pięknymi widokami na port i morze. Goście często doceniają pomocną i życzliwą obsługę, która wpływa na komfort pobytu. Basen hotelowy stanowi dodatkową przestrzeń do relaksu w przyjemnym otoczeniu, idealnym po dniu pełnym zwiedzania. Warto jednak zauważyć, że stan techniczny obiektu może wymagać pewnych ulepszeń, co bywa wspominane przez odwiedzających. Dodatkowo, klimatyzacja w pokojach nie zawsze działa w pełni sprawnie, co może być odczuwalne w cieplejsze dni. Pomimo tych uwag, hotel Horizonte pozostaje interesującym wyborem dla osób poszukujących miejsca na wypoczynek w Palma de Mallorca.

  • Nr 13 wśród 22 hoteli 2* na Majorce

Opis hotelu Horizonte

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Połozenie - - horizonte amic hotel:

Położony na zboczu wzgórza hotelu oferuje niezapomniany widok na zatokę Palma. Do piaszczystej publicznej plaży Cala Mayor ok 2 km. W pobliżu znajduje się wiele lokali rozrywkowych. W odległości około 750 m supermarket i kilka sklepów. Najbliższa atrakcją jest Fundacio Joan Miro (około 2 km). Przystanek autobusowy znajduje się tuż obok hotelu. Lotnisko (PMI) znajduje się około 15 km, a do najbliższego miasta Palmanova około 11 km.

Adres - horizonte amic hotel:

Vista Alegre 1 , 07015 Palma de Mallorca, Mallorca
Tel: +34 902 400 661  , Web: www.hotelamichorizonte.com  , Mail: [email protected]

Wyposażenie:

Hotel oferuje 199 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, opieka medyczna, transfer hotelowy, pobudka na życzenie i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center. Odczyty, prezentacje oraz zjazdy mogą odbyć się w jednym z pomieszczeń konferencyjnych.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla gości doskonałą okazję do relaksu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź łóżko typu king size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto dostępne są sejf i biurko oraz za dodatkową opłatą minibarek. Dostępne są również minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, adapter zasilania i Wi-Fi (bezpłatnie). Specjalnie dobrany komplet poduszek zapewni Państwu błogi nastrój. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic, wannę i jacuzzi. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

All inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w otwartych barach dla klientów all inclusive w godzinach ok. 11:00 - ok. 23:00   (więcej informacji w recepcji).

Ograniczenia all inclusive / all inclusive-light (soft) na majorce (decree law 1/2020):

Uwaga, dodatkowe nowe informacje (Mallorca-Decree Law 1/2020): Zgodnie z nowymi regulacjami rządowymi w przypadku wyboru all inclusive w rejonie Magalluf / Palmanova, Arenal, Can Pastilla, Torrenova, El Terreno oraz Playa de Palma (oraz w przygranicznych częściach wyspy) obowiązuja ograniczenia odnośnie spożywania alkoholi. Zgodnie z nowymi regulacjami w opcji all inclusive dostępne są trzy napoje alkoholowe do lunchu oraz trzy napoje alkoholowe do kolacji.  Zazwyczaj alkohole dostępne w tej opcji to lokalne piwo oraz wino. Napoje wysokoprocentowe takie jak wódka bądź whisky dostępne są przy dodatkowych opłatach.  W opcje all inclusive włączają się wybrane napoje niealkoholowe  dostępne zazwyczaj w godzinach ok. 11 - ok. 23. Organizator nie jest odpowiedzialny za zmieniające się reguły wprowadzone przez rząd Hiszpanii. (update 02.11.2020)

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Odpowiednie urozmaicenie w czasie pobytu zapewni bogata oferta zajęć, w tym: rower / rower górski, nordic walking, studio fitness, tenis stołowy, bilard i joga. Dyskoteka i kasyno to doskonały pomysł na zagospodarowanie Państwa czasu wolnego.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Podatki – baleary:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5*/4*  Superior-  4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 4*/3* Superior -  3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 1*/3* -  2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
*do ceny należy doliczyć 10% VAT
W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%. 
Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Higiena
Wyżywienie
Konieczna uprzednia rezerwacja: Łóżko dla dziecka, Taras na dachu
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Hotel znany jest również jako

  • Amic Horizonte
  • Amic Horizonte Hotel

Szczególnie polecany dla

  • osób młodych i aktywnych (67%)
  • osób szukających spokoju (33%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (33%)
  • osób niewymagających (33%)

Udogodnienia

  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Sport
  • Golf
  • Sporty wodne
  • Blisko centrum

Dane GPS

N 39º 33' 19.5147"
E 2º 37' 18.2455"

Opinie o hotelu Horizonte

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1952 opinie z różnych źródeł
4.1 / 6
Dobry
69% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
594 opinie
5.0
256 opinii
4.0
496 opinii
3.0
231 opinii
2.0
125 opinii
1.0
250 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Horizonte

Opinie o hotelu i otoczeniu

Horizonte zachwyca położeniem i widokami, oferując niezapomniane wrażenia z pobytu. Bliskość portu umożliwia podziwianie malowniczych panoram zatoki i miasta Palma de Mallorca. Hotel wyróżnia się przestronnością i harmonijną architekturą, a zadbany teren wokół obiektu sprzyja relaksowi. Liczne tarasy pozwalają cieszyć się widokami na miasto i morze. Dodatkowo, dogodna komunikacja z centrum miasta ułatwia zwiedzanie okolicy.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są przestronne i dobrze wyposażone, oferując widoki na port, co sprzyja relaksowi. Wiele z nich posiada balkony, z których można podziwiać morze. Łazienki są nowoczesne i przestronne, a niektóre z nich wyposażono w prysznice z deszczownicą. Goście często podkreślają wysoki standard czystości pokoi. Choć klimatyzacja w niektórych pokojach mogłaby działać lepiej, ogólne wrażenie pozostaje pozytywne. Codzienna wymiana ręczników i sprzątanie dodatkowo podnoszą komfort pobytu.

Opinie o gastronomii

Hotel oferuje szeroki wybór kulinarnych doznań, które zadowolą różnorodne gusta. Śniadania w formie bufetu charakteryzują się bogatą ofertą świeżych i smacznych potraw, zapewniając dobry początek dnia. Restauracja hotelowa serwuje apetyczne dania, a bar przy basenie oferuje różnorodne napoje, w tym koktajle. Goście mogą delektować się posiłkami w przyjemnej atmosferze z widokiem na okolicę. Organizowane wieczory tematyczne dodatkowo urozmaicają ofertę gastronomiczną.

Opinie o basenie

Hotel dysponuje przestronnym i zadbanym basenem, który stanowi idealne miejsce na relaks. Wokół basenu znajdują się różnorodne strefy wypoczynkowe, zarówno zadaszone, jak i odkryte, umożliwiające wybór odpowiedniego miejsca do odpoczynku. W pobliżu działa bar serwujący przekąski i napoje, co uprzyjemnia czas spędzony przy basenie. Dodatkowo, z basenu roztaczają się piękne widoki na okolicę, co czyni korzystanie z niego wyjątkowym doświadczeniem. Cały teren wokół basenu jest utrzymany w nienagannej czystości, zapewniając komfortowy wypoczynek.

Opinie o plaży

Hotel Horizonte znajduje się w dogodnym miejscu, umożliwiając łatwy dostęp do plaż. Choć nie leży bezpośrednio przy brzegu, transport publiczny pozwala szybko dotrzeć do najbliższych miejsc wypoczynku nad morzem. W okolicy można znaleźć kilka urokliwych plaż, które sprzyjają relaksowi. Dodatkowo, lokalizacja hotelu zapewnia wygodne połączenia z centrami handlowymi i innymi atrakcjami, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla osób łączących wypoczynek na plaży z miejskimi rozrywkami.

Opinie o położeniu i okolicy

Horizonte położony jest w malowniczej okolicy z widokiem na port i morze, co czyni go doskonałym miejscem dla osób chcących odkrywać uroki Palmy de Mallorca. W pobliżu znajduje się centrum handlowe Porto Pi z bogatą ofertą sklepów, restauracji i kawiarni. Przystanek autobusowy obok hotelu zapewnia łatwy dostęp do centrum miasta oraz popularnych plaż, takich jak Cala Major i Illetes. Lokalizacja hotelu sprzyja również wycieczkom na pobliskie wyspy, co czyni go świetną bazą wypadową do odkrywania atrakcji Majorki.

Ocena klientów
Holiday Check
4.5 / 6
Dobry
100% osób poleca
(12 opinii)
Hotel i otoczenie4.5
Pokoje4.4
Położenie i okolica4.7
Gastronomia4.4
infrastruktura4.4
Ogólne wrażenia4.4
Holiday Check

(362 opinii)

Thumb up Holiday Check
75%
4.4 /6

Hotel

4.4

Pokój

4.4

Serwis

4.8

Położenie

4.4

Gastronomia

4.5

Sport i rozrywka

4.1
Opinie użytkowników
Zofia Drygas-Gmur
kwiecień 2017
5.0 / 6
Uzasadnienie
Warto się tu wybrać, nam to miejsce bardzo odpowiadało.
Hotel
Pejzaż widoczny za oknem mogłabym oglądać cały ok i nigdy mi się nie znudzi. Pracownicy są mili i kulturalni w stosunku do gości. Poranne jedzonko idealnie trafiało w moje kubki smakowe, ale kawa to lura (uważajcie na nią).
Pokoje
Sypialnia robiła dobre wrażenie. Łóżko na moje standardy zbyt rozlazłe, ale ja jestem masochistką i śpię prawi na skale :D
Gastronomia
Tak jak wspominałam jedzenie mnie smakowało, nie było wykwintne, ale nie tego oczekuje, a jedzenie z takim widokiem przed oczami smakuje jeszcze tysiąc razy lepiej. Jest duży wybór!
Infrastruktura
Hotel oferuje różnorodne zwiedzanie, niektóre tripy były ekstra, chętnie zrobię to jeszcze raz, a dla tych którym energia się nie kończy polecam basen.
Położenie
Jeśli chodzi o dojście do centralnego punktu miasta to opcje są dwie, albo używacie swoich ślicznych nóżek i robicie dłuższy spacer albo korzystacie z przystępnej komunikacji.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
Jarek
kwiecień 2017
4.4 / 6
Uzasadnienie
Pracownicy są super i długo i dobrze będziemy ich wspominać. Jedzenie raz tak a raz siak, bo rano dość licho, ale wieczorem już można było porządnie się posilić.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Agnieszka G.
marzec 2017
5.2 / 6
Uzasadnienie
Naprawdę udany pobyt, z chęcią wrócimy. Przystanek autobusowy na przeciw hotelu.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Dawid
marzec 2017
4.4 / 6
Uzasadnienie
W porządku oprócz brakujących miejsc parkingowych. Ładna panorama na zachód słońca oraz port.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
grazy
styczeń 2017
4.5 / 6
Uzasadnienie
W ofercie obiektu różnorodne pokoje. Można dostać pokój na wyższych piętrach za dopłatą. Cały tydzień w czasie naszego pobytu słonecznie, a widok na statki oraz port. Różnie ze śniadaniem. Duży wybór między 8, a 9 ale przy tym wielki tłok. Strome i męczące podejście do hotelu. Warto wybrać się na autobus lub taksówkę. Jednak personel nic nie wie o rozkładach jazdy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
wiecznie niezadowolony
grudzień 2016
4.2 / 6
Uzasadnienie
Lokalizacja w okolicy portu oraz warto go polecić na krótki urlop. Większość pokoi ma widok na port oraz morze. Uciążliwa oraz pod górkę droga. Już po przyjeździe rano pokój był gotowy, a więc dostaliśmy pokój na 5 piętrze Superior.Trochę starszy obiekt, jednak można się świetnie poczuć. Bardzo miękkie materace, bez problemu nam je wymieniono. Serdeczny oraz gotowy pomóc personel. W weekend wiele rodzin z dziećmi, a więc było głośno.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Marcin i spolka
listopad 2016
4.4 / 6
Uzasadnienie
Super wspominamy przyjazd tutaj. Z okien widać było port, pięknie to wyglądało.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Jacek
październik 2016
5.1 / 6
Uzasadnienie
Skorzystaliśmy z tego hotelu podczas przerwy w podróży. Idealna lokalizacja blisko portu stanowiła jego duży atut. Pokój fajny z przyjemnym widokiem. Dodatkowo mieliśmy na wyposażeniu jacuzzi. Jedzenie dobre - bez rewelacji, ale smaczne. Miejsce bardzo dobre by zatrzymać się w nim na krótki pobyt.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Bożena
październik 2016
4.4 / 6
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Edyta
październik 2015
4.6 / 6
Infrastruktura
Jesteśmy zadowoleni z obiektu.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Horizonte

Lista najczęściej zadawanych pytań

Czy hotel Horizonte jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Horizonte według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Horizonte ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Horizonte ?

Lokalizacja hotelu Horizonte

Jaka jest pogoda w Palma de Mallorca?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
19
23
28
31
31
27
24
19
16
średnia temp. w nocy
9
9
10
12
15
20
23
23
21
18
14
11
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.43
33.85
39.27
39.05
27.36
18.48
4.3
16.79
50.7
55.53
56.73
34.19
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie